Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syväkyykky

Vierailija
04.04.2016 |

No niin, nyt kokeilemaan: http://www.iltalehti.fi/kuntoilu/2016040421351290_tj.shtml

Ei lähelläkään

M39

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helposti. N 48 v.

Vierailija
22/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkan liikkuvuus ei riitä mullakaan. Lapsesta asti ollut niin. Kyykkyyn pääsee muuten helposti, mutta kantapäät nousee maasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo homma! N 53

Vierailija
24/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyykkään kantapäät ilmassa, ei kyllä tunnu "lepoasennolta".

Vierailija
25/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kyykkään kantapäät ilmassa, ei kyllä tunnu "lepoasennolta".

Ei se olekkaan. Asento on aivan eri, jos on kantapäät ilmassa. Sitä asentoa pitää myös harjoitella, jos se ei luonnostaan tule. Oikein tehtynä ja kun kroppa tottunut, niin loistava lepoasento.

Vierailija
26/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä päässyt kyykkyyn kantapäät maassa. Taaperona luulisi onnistuneen, mutta aikana jonka muistan niin en. Ala-asteellakaan ei onnistunut. Kuitenkin muuten olen ihan notkea ja urheilullinen.

Vierailija
27/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin että masu on tiellä. (Ei raskaus.) Mutta en nyt jaksa kokeilla. :)

Vierailija
28/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artikkelista: "Siinä nivelemme menevät ääriasentoihin. Kyykky kertoo, että kropan liikkuvuuden perusta on kunnossa."

Minulle kyykky on mitä helpoin, mutta monella muulla tavalla kroppani on tosi jäykkä. En siis omien kokemusteni takia allekirjoita tuon asiantuntijan väitettä.

Vierailija
31/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaikki vastaajat nyt varmasti tajunneet, että se pitää tehdä kantapäät maassa ja ilman mitään korkoa? Todella harvalta länsimaalaiselta tuo nimittäin onnistuu, liikaa istumista ja liian vähän liikuntaa. Naisille tuo tosin on helpompi yleensä kuin miehille.

Vierailija
32/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole se slaavikyykky?

Vierailija
33/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iisiä!

T. N53, joogi

Vierailija
34/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää jalkaterät aivan yhdessä , niin on haastavinta.

Vierailija
35/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti menen tuohon asentoon, kuin tuo nainen tolla videolla, rentona vielä olen, jalat melko lähellä toisiaan, ei tee mistään tiukkaa. Voisin olla vaikka kuinka kauan siinä. En ole urheilullinen, en venyttele enkä harrasta muuta urheilua kuin kävelylenkkejä. Pienet lapset mulla. Eli ehkä jotku vaan pääsee tuohon asentoon luonnostaan. En voinu uskoa silmiäni, kun katsoin videon, luulin, että tuo on yhtä tavallinen asento kaikille kuin vaikkapa selinmakuu.

N39

Vierailija
36/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla ei onnistu kuin kantapäät irti lattiasta? Miten minun pitäisi tuota harjoitella?

Vierailija
37/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille jotka nyt kuvittelette olevanne erinomaisia kun tuohon pystytte helposti: se on rakenteellista.

Vierailija
38/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin harjoittaa, että pystyisin tuohon kantapäät lattiassa?

Vierailija
39/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helposti menen tuohon asentoon, kuin tuo nainen tolla videolla, rentona vielä olen, jalat melko lähellä toisiaan, ei tee mistään tiukkaa. Voisin olla vaikka kuinka kauan siinä. En ole urheilullinen, en venyttele enkä harrasta muuta urheilua kuin kävelylenkkejä. Pienet lapset mulla. Eli ehkä jotku vaan pääsee tuohon asentoon luonnostaan. En voinu uskoa silmiäni, kun katsoin videon, luulin, että tuo on yhtä tavallinen asento kaikille kuin vaikkapa selinmakuu.

N39

Ja lisäys: mulla on kantapäät tiukasti lattiassa, koko jalkapohjat on lattiassa, oikein lepään koko jalkapohjillani lattiaan, siis tuo asento ei ole yhtään vaikea eikä tunnu haastavalta tai pahalta, enkä tosiaan harrasta liikuntaa ja istun todella paljon tuolilla pöydän ääressä, tuntikausia päivittäin. Samalla tavalla rennosti siihen laskeuduin ja siinä olin, niinkun videolla nähty nainen, joka oli siinä asennossa rentona. 

Eli syy siihen, miksi jotku ei tuohon pääse, on jossain muussa kuin elintavoissa.

Vierailija
40/77 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen tuohon mutta en ymmärrä miten tuo on muka rentouttava lepoasento? Mulla alkaa särkee jalkoja aika pian, kun veri ei kierrä kunnolla. Alkaa pian krampata polvien takaa, reisistä ja pohkeista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi