Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eipä huvita hänelle enää mitään kertoakaan. Harmi sinänsä.

• ylös 14
  • alas 0

Kommentit (11)

Vierailija

Ihan turha puhua semmoisille. Mun äiti vielä vääristelee ja värittää kertomani asioita. Nyt ei olla puheväleissä eli luultavammin keksii kokonaan omasta päästään jotain asioita kerrottavaksi minusta.

• ylös 17
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut tuon äidillesi?

Olen kertonut. Jotenkin kaipaa ilmeisesti itse juttuseuraa ja tädeilleni esim. kertoo lähes kaiken mitä hänelle olen sanonut.

Tuo ei onneksi kyllä vääristele mun asioitani, mutten tykkää että kaikki tietää.

Vierailija

Niin munkin äiti. Hänellä on skitsofrenia, joten siksi ei pysty pitämään salaisuuksia tai mitään omana tietonaan.

Ja että vääristyykö jutut matkalla? Voitte vaan kuvitella! :D

Vierailija

Epäilen että äitini tekee samaa. Kertoo nimittäin kaikkien ystäviensä lasten, naapurien ja kumminkaimojen asiat mulle, vaikka en edes tunne heitä.

Vierailija

Sama. Koko äidin puolen suku (lähinnä porukkaa, jota en ole koskaan tuntenut) tietää asiani, jos erehdyn jotain paljastamaan. Vahvasti väritettynä myös.

Äitini ei varmaan edes tarkoita kovin pahaa, hän ei ehkä vain osaa olla kääntämättä asioita dramaattisemmiksi eikä tajua, että saa minut kuulostamaan pahalta, kun hänen sisaruksensa kuulevat aina vain hänen värittämänsä version ja kenties luulevat sitä faktaksi.

Isäni kertoo myös kaikki kuulemansa negatiivisetkin asiat minusta eteenpäin hänen puolensa suvulle, mutta sentään realistisemmin.

Vierailija

Mun siskoni, jonka kanssa en ole väleissä, kuvittelee että ilman muuta hänelle kuuluu kaikki, mitä olemme äitimme kanssa keskustelleet. Jopa tekstiviestit.

Mun mielestä se, mitä keskustelen äitini kanssa, ei kuulu hänelle millään tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juoruilevat läheiset on ärsyttäviä.Mulla on "kaveri" joka kertoo henkilökohtaisista ongelmistani muille aivan kuin small talkina,sitten kertoo minulle mitä mieltä kukakin on elämästäni.On myös kova tuomitsemaan.Olen päättänyt,etten kerro kyseiselle tyypille enää mitään omia asioitani,voin toki jutella hänen kanssaan yleisisistä asioista ja hänen kuulumisistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juoruilevat läheiset on ärsyttäviä.Mulla on "kaveri" joka kertoo henkilökohtaisista ongelmistani muille aivan kuin small talkina,sitten kertoo minulle mitä mieltä kukakin on elämästäni.On myös kova tuomitsemaan.Olen päättänyt,etten kerro kyseiselle tyypille enää mitään omia asioitani,voin toki jutella hänen kanssaan yleisisistä asioista ja hänen kuulumisistaan.

Onkohan sun kaveri mun "entinen" sisko..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onkohan sun kaveri mun "entinen" sisko..

Ainakin sillä on muistaakseni kolme siskoa,niin että voi hyvinkin olla :D