Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fitfarm Run -kokemuksia?

Vierailija
04.04.2016 |

Sopiiko aloittelevalle juoksijalle, jolla säännöllinen kuntosaliharrastus?
Montako lenkkiä ja montako salikäyntiä viikossa?
Onko ryhmätapaamisia ja/tai keskustelufoorumia?
Mitä hyvää ja huonoa valmennuksessa oli?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut fitfarmin valmennukset on olleet aika tiukkoja, ehkä joku netistä löytyvä ohje vois olla yhtä hyvä, mutta ilmainen?

Vierailija
2/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostanpa tämän kun haulla löytyi. Maanantaina alkaisi uusi, kiinnostaisi kyllä tekniikkavinkit ja yhdistäminen salitreeniin. Mitä muut tykänneet valmennuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin tämän valmennuksen ja innolla odotan jo maanantaina. Ohjeet vaikuttavat hyvälle!! :)

Vierailija
4/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako salitreeniä on? Montako lenkkiä?

Vierailija
5/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin vuosi sitten. Juoksuohjelma oli hyvä, mutta olisi kaivannut lepoviikon puoliväliin, ainakin aloittelijalle. Olin ruokavaliolla, jossa painon piti pudota ja noudatin sitä todella tarkkaan, siitä huolimatta painoni nousi.

Vierailija
6/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako salitreeniä on? Montako lenkkiä?

Itse otan sen keskimmäisen valmennuksen, eli ei ihan liikuntaa vasta aloittaville mutta ei aktiivisillekaan, vaan siltä väliltä. Liikun päivittäin (kävelen 3-5km) ja työni on fyysistä, joten peruskunto on jonkinlainen mutta haluan alkaa juoksemaan. Noiden vaihtoehtojen mukaan määräytyy sitten ruokavalio ja treenit. Ainakaan mulla ei ekalla viikolla vauhti päätä huimaa, mutta siellä lukikin että hissukseen aletaan, ettei tule rasitusvammoja. Enempää en halua edes kertoa, olen maksanut itse tästä valmennuksesta :)

Vierailija
7/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenikertojen määrä tuskin on mitään "salaista" tietoa. Tarkat lenkkien pituudet, tehot tms vois vaikka ollakin.

Vierailija
8/14 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenikertojen määrä tuskin on mitään "salaista" tietoa. Tarkat lenkkien pituudet, tehot tms vois vaikka ollakin.

No mitä sä sillä tiedolla teet?

Onhan netissä ilmaisia juoksuohjelmia, jos sellaisen haluat.

Vierailija
9/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kun löytyi haulla, vaikka ihmeen negatiivisia vastayuksia tässäkin :( Olisko nyt jo enemmän kokemuksia? Paraniko juoksunopeus tai saitteko juoksuharrastuksen hyvin vauhtiin nollasta vai jäikö valmennus kesken?

Keväällä alkaisi uusi ja meinasin tykyrahat laittaa tähän, mutta kannattaako? Eli kokemuksia sekä hyviä, että huonoja, mielelläön perusteluin.

Kiitos jo etukäteen :)

Vierailija
10/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi

Vierailija
11/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokenut hyvänä.

Olen juossut muutaman puolimaratonin. Tuolloin otin jonkin verran jo juosseille suunnatun ohjelman. Siinä oli lenkin yhteydessä (lenkin päätteeksi tehtävänä osana) harjoitus, jossa oli polvennostojuoksua jne jne ja _yhtenä osana_ kova vetoharjoitus, joka jo yksin on kovakuntoiselle kilpajuoksijallekin kova harjoitus. Tosi epäloogista. Valmentaja oli kuitenkin itse joku triathlonisti ja kunnolla koulutettu.

Vierailija
12/14 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Börssön kirjoitti:

En kokenut hyvänä.

Olen juossut muutaman puolimaratonin. Tuolloin otin jonkin verran jo juosseille suunnatun ohjelman. Siinä oli lenkin yhteydessä (lenkin päätteeksi tehtävänä osana) harjoitus, jossa oli polvennostojuoksua jne jne ja _yhtenä osana_ kova vetoharjoitus, joka jo yksin on kovakuntoiselle kilpajuoksijallekin kova harjoitus. Tosi epäloogista. Valmentaja oli kuitenkin itse joku triathlonisti ja kunnolla koulutettu.

Saiko siellä kysyä vaihtoehtoja joihinkin harjoituiksiin, esim.tuohon kuvaamaasi kevennystä tms?

Vierailija
13/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paino nousee valmennuksen aikana, niin sulloin pitää kysyä foorumilta neuvoa ruokavalion muokkaamiseksi itelle sopivaksi.

Vierailija
14/14 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen hyvä juoksuohjelman tarjoaja myös www.juoksuklubi.fi :) audiomuotoisia juoksuvalmennuskursseja aloittelijoista pidemmille matkoille tähtääville myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän