Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tapauksissa lääkäri tutkii/ tunnustelee peräsuolta?

Vierailija
04.04.2016 |

Siinähän se kysymys jo tulikin ^

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epäilyjä peräsuolen syövästä tai haavaumasta tai pukamista...

Vierailija
42/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään syytä miksi gynen pitäisi ronkkia persereikää. Onneksi ei ole edes ehdotettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsakipu, jossain gynevaivoissa ja pitkäaikaisissa vatsavaivoissa. Jos kipu on kova, mulle on ihan sama mistä päin ne kaivelee, kunhan saa hoitoa.

Ei se nyt niin kamalaa ole, ja on ne sitä tottuneet tekemään.

Vierailija
44/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräaukko nyt on vain yksi aukko ihmisessä, ja sitä kautta pääsee sisuksia tutkimaan helpommin kuin leikkelemällä vatsaa auki. Vähän nyt suhteellisuudentajua. Ne on lääkäreitä ja mun näkökulmasta niillä on velvollisuus tutkia mun vaivoja siitä reiästä, mistä ne niitä helpoiten pääsee tutkimaan. Veistä sää muhun käyttää vain hyvin perustein, mutta pyllyyn voin sormen tai pari ottaa milloin vain.

Vierailija
45/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tutkittu kovassa mahakivussa, selkävaivassa ja kun on tutkittu ulosteen-ja virtsankarkailua sekä tunnottomuutta.

Vierailija
46/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia syitä, mm. vatsakivut, selkäkivut, suoliverenvuoto, eturauhasvaivat, gynekologiset vaivat jne.

Vierailija
47/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen tutkimus sormilla on ihan helppo juttu nykynuorille. Anaaliyhdyntä on ihan normia, niin ei kai lekurin sormi missään tunnu... yöökkk örggh.

Vierailija
48/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole ikinä gyne ronkkinut peräreikää eikä synnytystapa-arviossakaan tutkittu mitään sitä kautta. Sen sijaan kerran olen ollut ensiavussa kovien vatsakipujen takia, ja silloin tutkittiin myös perän kautta. Mitään selitystä kivuille ei löytynyt.

Vierailija
49/49 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedällä oli peräsuolisyöpä. Kun sitä tutkittiin, niin kyllä lääkäri rassasi aika monta kertaa pakoputkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi