Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisittekö ilmoituksen jonnekkin ja minne?

Vierailija
04.04.2016 |

Olen odottanut asumistukipäätöstä 3 kuukautta, olen soittanut monesti ja pyytänyt kiireellistämään asiaa.
Tänään kun soitin oli päätös tehty mutta rahat maksettu sosiaalitoimistoon takautuvasti joka kuulemma on maksanut minulle toimeentulotukea.
Sanoin että en ole hakenut ikinä ja miten minun tiedot voi edes olla sosiaalitoimistossa, niin virkailija lupasi selvittää asiaa. Nyt sieltä soitettiin että rahan pitäisi olla mun tilillä viimeistään loppuviikosta.

Jäin kuitenkin miettimään miten ne voi mennä sosiaalitoimistolle?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a kela taas säätänyt jotain. Ehkä ollut joku samanniminen henkilö, jolla takaisinperintää sossulle.

Vierailija
2/3 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla kävi ihan samoin tässä n. Kuukausi sitten! Ja viime viikolla sain rahat! Siellä kelassa ihmettelevät kovin ja sossussa myös, mutta ikinä en saanut mitään järkevää vastausta, miksi niin kävi. Ilmeisesti joku tietotekninen herjaus.. Huoh! Rahoja oottelin sossusta 2vk takasin, vaikka sanottiin mullekin, että menee pari pankki päivää! Ja tosiaan koskaan en ole mitään sossutukia saanut tai mitenkään ollut tekemisissä heidän kanssa.

Tosi kumma juttu! Sanottiin ettei näin olisi koskaan käynyt, mutta näköjään sulle kävi myös!

Ja mun piti vielä nähä se vaiva, että käyn sossun luukulla antamassa tilinumeroni, koska kela ei sitä saa turvallisuussyistä luovuttaa, eikä multa otettu tietoa edes puhelimitse!

Ärsytti, koska emme voineet maksaa tämän takia vuokraamme kerrallaan, koska pitäähän tilillä olla hiukan rahaa myös esim ruokaan.

Ihme sotku! Kerro ap jos saat jonkun järkevän vastauksen miksi noin kävi. Itse en mihinkään valittanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kannella oikeusasiamiehelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän