Lähes omanikäinen "anoppi"
Ihan rehellisesti miten saada pokka pitämään? "Anoppi" myös vetää täysillä arvokkaan rouvan roolia odottaen kai kunnioitusta ja vähän pelkoakin. En kestä ;D
Kommentit (25)
Kummallisia aloituksia. Se että appi vaihtaa puolison uuteen nuorempaan puolisoon, niin ei tee puolisosta anoppia. Ihan kuten jos mies, jolla lapsia ja joka ottaa uuden vaimon niin ei siitä vaimosta tule mitään äitipuolta.
Mitä ihmettä? Minä olen miniääni 27 v vanhempi, enkä koskaan ole tullut edes ajatelleeksi, että minulla olisi joku "asema" hänen suhteensa tai että minulla olisi jonkinlainen "ote" häneen. Enkä pidä itseäni millään lailla arvokkaampana, olen vain vanhempi, siinä se!
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on ollut yli 20 v vanhempi miesystävä ja varmaan ikäiseni lapset pitäisivät asiaa täysin naurettavana. Olen kuitenkin jotenkin 'vanha sielu' ja tullut aina hyvin toimeen myös itseäni vanhempien ihmisten kanssa. En niinkään tuijota ikää vaan sitä, kuinka hyvin jonkun kanssa viihdyn.
Hah hah haa! Varsinkin parikymppisissä naisissa löytyy todella paljon näitä "vanhoja sieluja" omasta mielestään kun isän korviketta nelikymppisistä ukoista etsitään. Tai statusta tai paksua lompakkoa..
vaan eipä ollutkaan.