Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luovuttanut.t.ammattivalittaja

Vierailija
04.04.2016 |

Olen ymmärtänyt etten saa ikinä töitä.

Kommentit (250)

Vierailija
41/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko juuri nyt kirjoilla työnhakijana työkkärissä?

Olen.ap

Vierailija
42/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pakkaushommat etenee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuttamassa omaan asuntoon kuun puoliväliin mennessä?

Vierailija
44/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsen yksihuoltajuuden hakeminen on nytkähtänyt käyntiin? Ja perintörahat kai jo kuumottaa pankkitilillä?

Vierailija
45/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussahan olit yrittäjänä ja rahaa tuli, eikö se muka ollut työtä?

se mun yrittäjyyshän meni pieleen, velkaa vain jäi.ap

Millainen se yritysneuvoja oli, joka sen yrityksesi avusti käyntiin? Miten yritysneuvoja voi niin pieleen neuvoa, että yritys toimii vain kuukauden velalla? Mihin se pääoman sijoitus meni?

Vierailija
46/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas joku trollaa. Mitähän oikealle ammattivalittajalle kuuluu?

Ihan hyvää. Oikea aloitti tämän ketjun sitten tuli joku tekemään kiusaa.ap

Kannattaisi rekisteröityä ja ottaa nimimerkki, sitä ei muut voi sitten käyttää.

Mitä tulee ap viestiin, niin sanon kokemuksesta, että sosiaalisia suhteita pystyy työttömänäkin luomaan. Kannattaa vaatia itseltä aktiivisuutta. Helposti työttömänä ollessa alkaa pyöriä vaan kotona. Itse käyn jokaisessa ilmaisessa kissanristiäisissä ja liikunnassa. Olen tutustunut moniin ihmisiin ja saanut ikään kuin vertaisapua, mutta myös ideoita ja virikkeitä. Varokaa sitä kotiin jäämistä. Lapsiakin voi ottaa joihinkin tilaisuuksiin mukaan. Kirjoitan ylös viikon ohjelman, johon olen merkinnyt näitä menoja. Helpottaa oman ajan käyttöä ja toimii "ohjaajana".

Esim. monet kirjastot järjestävät erilaisia tapahtumia. Sain myös vinkin ilmaiskoulutuksista kirjastossa.

Vierailija
47/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.ap

Työttomyyskorvauksia onneksi saat sitten. Nekin voi olla enemmän, kuin kävisi töissä.

Vierailija
48/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teidän perheen toinen auto sun nimissäsi? Eli voitko ottaa sen mukaasi, kun muutat?

Vierailija
49/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tammikuussahan olit yrittäjänä ja rahaa tuli, eikö se muka ollut työtä?

se mun yrittäjyyshän meni pieleen, velkaa vain jäi.ap

Mistä olit lainan ottanut? Pankistako?

Vierailija
50/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen.ap

Työttomyyskorvauksia onneksi saat sitten. Nekin voi olla enemmän, kuin kävisi töissä.

Taidat olla uusi ammattivalittajan höpinöihin lankeava kun et tiedä ettei ap todellakaan saa mitään korvauksia miehensä yrittäjyyden vuoksi niin kummalliselta kuin se kuulostaakin.

Vierailija
51/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, töitä ei ole eikä tule. Näin se on. Äitien ja isien synnit kostautuu lapsille kolmanteen polveen

Kyllä mä uskon että lapseni aikanaan työllistyy.ap

Siis tämä ainoa nykyinen lapseni. Adoptioon annettu poika on äitiinsä tullut ja toivoton. Ei edes armeijasta selvinnyt.ap

Ja nyt päästiin taas jo heti adoptiopoikaan. Kaikki kääntyy sinulla aina adoptiopoikaan ja pyörii sen ympärillä.

Vierailija
52/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt vastaile muihin kysymyksiin kuin aloitukseni juttuun. Kai tähän vaan pitää tottua tuskin tämä tilanne enää mihinkään muuttuu. Toki sitä kaikenlaista ilmaista tulee harrastettua.ap

Vierailija
53/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, töitä ei ole eikä tule. Näin se on. Äitien ja isien synnit kostautuu lapsille kolmanteen polveen

Siis tämä ainoa nykyinen lapseni. Adoptioon annettu poika on äitiinsä tullut ja toivoton. Ei edes armeijasta selvinnyt.ap

Ja nyt päästiin taas jo heti adoptiopoikaan. Kaikki kääntyy sinulla aina adoptiopoikaan ja pyörii sen ympärillä.

Tämä nyt oli joku muu joka tuli härnäämään mua tähän ketjuun.ap

Vierailija
54/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo adoptiopojasta kirjoittanut oli trolli, ei oikea ammattivalittaja.

Vierailija
55/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ammattivalittaja olekaan eronnut miehestään, siitähän se on täällä vaahdonnut. Sillä on kuulemma paska mies.

Vierailija
56/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se adoptiopoika, jota ei ole olemassakaan, kuten ei yrittäjyyttäkään, kuten olet tunnustanut. Syöpä tuli ja meni, Arubakin oli Wikipediassa, muistatko? Me muistamme. Vuodesohvaan uskon.

Vierailija
57/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti työkkärissä kirjoilla, olisit joutunut jo monelle kurssille, työllistymiskoulutukseen, erilaisiin yhdeksän euron hommiin jne.

Nyt kun voimassa on nuorisotakuu niin työkkäri painostaa ja laittaa kursseille ja työllistämistukipaikkoihin alle 25-vuotiaita ja varsinkin sellaisia joilla ei lisäksi ole koulutusta. Eli jos ap. on täyttänyt 25--vuotta niin työkkäri ei kovin aktiivisesti edes etsi tälle töitä.

Vierailija
58/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän luovutit jo pari viikkoa sitten, kun päätit siirtyä elämään yhteiskunnan rahoilla omassa asunnossa. Ei siis uusi asia.

Vierailija
59/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti työkkärissä kirjoilla, olisit joutunut jo monelle kurssille, työllistymiskoulutukseen, erilaisiin yhdeksän euron hommiin jne.

Nyt kun voimassa on nuorisotakuu niin työkkäri painostaa ja laittaa kursseille ja työllistämistukipaikkoihin alle 25-vuotiaita ja varsinkin sellaisia joilla ei lisäksi ole koulutusta. Eli jos ap. on täyttänyt 25--vuotta niin työkkäri ei kovin aktiivisesti edes etsi tälle töitä.

Mä olen jo kohta 43v.ap

Vierailija
60/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä uutta kommenttia ap oikein odottaa tähän ikuisuuden keskustelussa olleeseen aiheeseen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän