Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luovuttanut.t.ammattivalittaja

Vierailija
04.04.2016 |

Olen ymmärtänyt etten saa ikinä töitä.

Kommentit (250)

Vierailija
21/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tajunnut tämän ja luovuttanut vuosien varrella vaikka kuinka moneen kertaan, aina uudestaan ja uudestaan (ja tietenkin raportoinut asian tänne).

Eikö olisi helpompi tajuta kerralla ja siirtyä elämässä eteenpäin?

Vierailija
22/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuule heikkolahjaisella normaali muisti! Mulla on näitä sairauksiakin jotka vaikuttavat elämään. Kiusatkaa vaan.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa tarpeeksi huomiota niin kerjään sitä sitten tällä ja provoilen itse itselleni. Säälittävää eikö?ap

Mene pois ketjustani.ap

Vierailija
24/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku trollaa. Mitähän oikealle ammattivalittajalle kuuluu?

Vierailija
25/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kuule heikkolahjaisella normaali muisti! Mulla on näitä sairauksiakin jotka vaikuttavat elämään. Kiusatkaa vaan.ap

Älä sinä kiusaa.ap

Vierailija
26/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku trollaa. Mitähän oikealle ammattivalittajalle kuuluu?

Ihan hyvää. Oikea aloitti tämän ketjun sitten tuli joku tekemään kiusaa.ap

Vierailija
27/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä kiusaa.ap

Lopeta minuna esiintyminen.ap

Vierailija
28/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti työkkärissä kirjoilla, olisit joutunut jo monelle kurssille, työllistymiskoulutukseen, erilaisiin yhdeksän euron hommiin jne.

Vierailija
29/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit oikeasti työkkärissä kirjoilla, olisit joutunut jo monelle kurssille, työllistymiskoulutukseen, erilaisiin yhdeksän euron hommiin jne.

Työllistämistukihommiin kysyin mutta ei kuulemma kukaan huoli ja olenhan mä ollut työkokeiluissa mm siivoojaksi ja pyykkärin hommiin.ap

Vierailija
30/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä raportoit täällä jokaisen aivastuksesi. Jos sulle olisi tapahtunut noin suuria asioita, kuin siivoojan ja pyykkärin hommien kokeilua, olisimme saaneet siitä yksityiskohtaisen selostuksen.

Vierailija
31/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä raportoit täällä jokaisen aivastuksesi. Jos sulle olisi tapahtunut noin suuria asioita, kuin siivoojan ja pyykkärin hommien kokeilua, olisimme saaneet siitä yksityiskohtaisen selostuksen.

No en vaan niistä raportuinut. Ei ne edes kauaan kestäneet kun sairauksien takia ne jouduin lopettamaan. Ihan lääkärintodistus siihen oli kun ne lopetin.ap

Vierailija
32/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet muuttamassa viidestoista päivä tätä kuuta ja siirtymässä elämään unelmaasi yhteiskunnan elättinä joten mitä ihmettä sä töistä murehdit.

Vierailija
33/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän olet muuttamassa viidestoista päivä tätä kuuta ja siirtymässä elämään unelmaasi yhteiskunnan elättinä joten mitä ihmettä sä töistä murehdit.

Saahan sitä haaveilla töisä ja siitä että elättäisi itse itsensä.ap

Vierailija
34/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kokeilut ovat siis tapahtuneet vuosia, jopa vuosikymmeniä sitten. Silloin olet varmaan ollutkin työkkärissä kirjoilla. Kymmenen viime vuotta olet ollut perheen- ja kotiäitinä, eikä siinä työssä ole mitään vikaa, päinvastoin.

Vierailija
35/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutin mutta tajusin että minähän voin kehittyä. Menen työväenopiston kurssille ja avoimeen yliopistoon. ap.

Vierailija
36/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä haaveilla töisä ja siitä että elättäisi itse itsensä.ap

Kannattaa alkaa haaveilemaan jostain millä on mahdollisuus toteutua.

Vierailija
37/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä ole luovuttanut. Nythän sä just oot tehnyt isoja ratkaisuja ja muutat elämäsi kokonaan, kun lähdet omillesi omaan asuntoon. Hyvät sulle!

Vierailija
38/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kokeilut ovat siis tapahtuneet vuosia, jopa vuosikymmeniä sitten. Silloin olet varmaan ollutkin työkkärissä kirjoilla. Kymmenen viime vuotta olet ollut perheen- ja kotiäitinä, eikä siinä työssä ole mitään vikaa, päinvastoin.

Ei vaan lapsen syntymän jälkeen. Silloin olin hetken siivoja kokeilussa, sitten pyykkäri kokeilussa, yritin opiskella merkonomiksi ja samalla tein puhelinmyyntijuttuja. Enhän mä lapseni ollessa pieni ollut millään kotihoidontuella.ap

Vierailija
39/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sä ole luovuttanut. Nythän sä just oot tehnyt isoja ratkaisuja ja muutat elämäsi kokonaan, kun lähdet omillesi omaan asuntoon. Hyvät sulle!

Uskooko joku oikeasti että näin tapahtuu.

Vierailija
40/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko juuri nyt kirjoilla työnhakijana työkkärissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän