Olen luovuttanut.t.ammattivalittaja
Kommentit (250)
Ei ole kuule heikkolahjaisella normaali muisti! Mulla on näitä sairauksiakin jotka vaikuttavat elämään. Kiusatkaa vaan.ap
Vierailija kirjoitti:
En saa tarpeeksi huomiota niin kerjään sitä sitten tällä ja provoilen itse itselleni. Säälittävää eikö?ap
Mene pois ketjustani.ap
Taas joku trollaa. Mitähän oikealle ammattivalittajalle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuule heikkolahjaisella normaali muisti! Mulla on näitä sairauksiakin jotka vaikuttavat elämään. Kiusatkaa vaan.ap
Älä sinä kiusaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Taas joku trollaa. Mitähän oikealle ammattivalittajalle kuuluu?
Ihan hyvää. Oikea aloitti tämän ketjun sitten tuli joku tekemään kiusaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sinä kiusaa.ap
Lopeta minuna esiintyminen.ap
Jos olisit oikeasti työkkärissä kirjoilla, olisit joutunut jo monelle kurssille, työllistymiskoulutukseen, erilaisiin yhdeksän euron hommiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit oikeasti työkkärissä kirjoilla, olisit joutunut jo monelle kurssille, työllistymiskoulutukseen, erilaisiin yhdeksän euron hommiin jne.
Työllistämistukihommiin kysyin mutta ei kuulemma kukaan huoli ja olenhan mä ollut työkokeiluissa mm siivoojaksi ja pyykkärin hommiin.ap
Sä raportoit täällä jokaisen aivastuksesi. Jos sulle olisi tapahtunut noin suuria asioita, kuin siivoojan ja pyykkärin hommien kokeilua, olisimme saaneet siitä yksityiskohtaisen selostuksen.
Vierailija kirjoitti:
Sä raportoit täällä jokaisen aivastuksesi. Jos sulle olisi tapahtunut noin suuria asioita, kuin siivoojan ja pyykkärin hommien kokeilua, olisimme saaneet siitä yksityiskohtaisen selostuksen.
No en vaan niistä raportuinut. Ei ne edes kauaan kestäneet kun sairauksien takia ne jouduin lopettamaan. Ihan lääkärintodistus siihen oli kun ne lopetin.ap
Sähän olet muuttamassa viidestoista päivä tätä kuuta ja siirtymässä elämään unelmaasi yhteiskunnan elättinä joten mitä ihmettä sä töistä murehdit.
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet muuttamassa viidestoista päivä tätä kuuta ja siirtymässä elämään unelmaasi yhteiskunnan elättinä joten mitä ihmettä sä töistä murehdit.
Saahan sitä haaveilla töisä ja siitä että elättäisi itse itsensä.ap
Nuo kokeilut ovat siis tapahtuneet vuosia, jopa vuosikymmeniä sitten. Silloin olet varmaan ollutkin työkkärissä kirjoilla. Kymmenen viime vuotta olet ollut perheen- ja kotiäitinä, eikä siinä työssä ole mitään vikaa, päinvastoin.
Luovutin mutta tajusin että minähän voin kehittyä. Menen työväenopiston kurssille ja avoimeen yliopistoon. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä haaveilla töisä ja siitä että elättäisi itse itsensä.ap
Kannattaa alkaa haaveilemaan jostain millä on mahdollisuus toteutua.
No ethän sä ole luovuttanut. Nythän sä just oot tehnyt isoja ratkaisuja ja muutat elämäsi kokonaan, kun lähdet omillesi omaan asuntoon. Hyvät sulle!
Vierailija kirjoitti:
Nuo kokeilut ovat siis tapahtuneet vuosia, jopa vuosikymmeniä sitten. Silloin olet varmaan ollutkin työkkärissä kirjoilla. Kymmenen viime vuotta olet ollut perheen- ja kotiäitinä, eikä siinä työssä ole mitään vikaa, päinvastoin.
Ei vaan lapsen syntymän jälkeen. Silloin olin hetken siivoja kokeilussa, sitten pyykkäri kokeilussa, yritin opiskella merkonomiksi ja samalla tein puhelinmyyntijuttuja. Enhän mä lapseni ollessa pieni ollut millään kotihoidontuella.ap
Vierailija kirjoitti:
No ethän sä ole luovuttanut. Nythän sä just oot tehnyt isoja ratkaisuja ja muutat elämäsi kokonaan, kun lähdet omillesi omaan asuntoon. Hyvät sulle!
Uskooko joku oikeasti että näin tapahtuu.
Oletko juuri nyt kirjoilla työnhakijana työkkärissä?
Sä olet tajunnut tämän ja luovuttanut vuosien varrella vaikka kuinka moneen kertaan, aina uudestaan ja uudestaan (ja tietenkin raportoinut asian tänne).
Eikö olisi helpompi tajuta kerralla ja siirtyä elämässä eteenpäin?