Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jihuu!!! Saan kahdeksannen sisarpuiolen.

Vierailija
03.04.2016 |

Onneksi kaikilla on eri äiti. Eikun en tajua isääni enkä varsinkaan niitä naisia. Ehkäsyä voisi käyttää. Ja mikä hemmetti saa naiset menemään tollasen juopon kanssa sänkyyn? Kysyn vaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinee vaan miettiä kuinka montaa naista iskäs panee noiden lisäksi. Kaikki kun ei raskaaksi tule tuosta vain.

Vierailija
22/25 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yhtään parempi kuin muutkaan. Olen se eka lapsi. Äiti on kyllä varsin selväksi tehnyt että iskä on ihan paska. Muttei se ole. Ärsyttää vaan kun niitä sisarpuolia syntyy taukoomati.ap

Hei kuule... sukulaisiaan ei voi valita, ystävänsä voi. Mun isä oli ihan järkyttävä häntäheikki myös, pyöritti naisia mielensä mukaan. Oma mies on ihan isän vastakohta, vakaa ja luotettava. Anna sen isäsi häärätä omiaan, äläkä murehdi! Sä taidat olla kovin nuori vielä? Voihan sitä vanhempana ajatella, että on mukava, kun on paljon sisaruksia, vaikka se ei nyt ehkä tunnu siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 24v olen. Tosiaan iskä tuo mulle 20e joka kuukauisi. Pikkuraha mulle mutta varmaan iso hänelle. Olisi vaan äitiä auttanut kun olin pieni. Edes sillä pienellä summalla.

Vierailija
24/25 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä aina haaveilen sisarista. Veli oli ja lähti aivan liian nuorena. Olisikin vaikka kymmenen sisarusta,tai edes se yksi.

Vierailija
25/25 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat geenit vain jatkaa leviämistään. Tuo sun isäsi ei ole todellakaan ainoa kaltaisensa tässä maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi