Jihuu!!! Saan kahdeksannen sisarpuiolen.
Onneksi kaikilla on eri äiti. Eikun en tajua isääni enkä varsinkaan niitä naisia. Ehkäsyä voisi käyttää. Ja mikä hemmetti saa naiset menemään tollasen juopon kanssa sänkyyn? Kysyn vaan.
Kommentit (25)
No tuosta on vielä matkaa siihen englantilaismieheen jolla on 40 lasta (ainakin 20 eri naisen kanssa). Joku juoppo ja narkki sekin on. Katsoin tuossa pari vuotta dokkarin aiheesta.
...kat mun isä ole miestä edes nähnyt. Vaivaiskoivua muistuttaa. Kolme hiusta tuulessa hulmuaa kun se Jopolla painaa menemään.ap
Vierailija kirjoitti:
...kat mun isä ole miestä edes nähnyt. Vaivaiskoivua muistuttaa. Kolme hiusta tuulessa hulmuaa kun se Jopolla painaa menemään.ap
Jopomies on erimies! Jos jopolla saa naista? Pitäiskö tää kertoo palstan lassukoille?
Jos nyt pääsisit kouluun. Kirjoitetaan sisarpuoli.
No sun äitiähän ei tietty lasketa noihin naisiin ja sua ei noihin vahinkolapsiin kun te ootte niin spessuja.. :) Eiks nii?
Kysyppä äidiltäs, ehkä se osaa vastata.
Onks nää nyt niitä hyvii geenei joiden pitää päästä leviimään? D:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on täysi mulkku. Siis sananmukaisesti.
Kielitoimisto suosittelee ilmaisua kokovartalokyrpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kielitoimisto suosittelee ilmaisua kokovartalokyrpä.
:'D
En ole yhtään parempi kuin muutkaan. Olen se eka lapsi. Äiti on kyllä varsin selväksi tehnyt että iskä on ihan paska. Muttei se ole. Ärsyttää vaan kun niitä sisarpuolia syntyy taukoomati.ap
Vierailija kirjoitti:
En ole yhtään parempi kuin muutkaan. Olen se eka lapsi. Äiti on kyllä varsin selväksi tehnyt että iskä on ihan paska. Muttei se ole. Ärsyttää vaan kun niitä sisarpuolia syntyy taukoomati.ap
Niin eli sun äitis on ihan samanlainen kuin nuo muutkin naiset. Kuvitteli, että isäs muuttuu hänen/sinun vuoksi. Ja kun ei muuttunutkaan niin ihan paska tyyppi. Tiedämme tyypin..
Ja isäs antaa ymmärtää, on luultavasti hyvä suustaan, symppis tms.
No vaikkei osaiskaan käyttää ehkäisyä niin mikä vika päässä että päästää vahingon meneen loppuun asti? O_o
Vierailija kirjoitti:
No vaikkei osaiskaan käyttää ehkäisyä niin mikä vika päässä että päästää vahingon meneen loppuun asti? O_o
No kato ku niis aiemmis naisis on ollu joku vikana! Kyl mä oon niiin erityinen et se mun kans haluu perheen.. Vaikka miehellä tuskin koskaan ollut hinkua sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
No tuosta on vielä matkaa siihen englantilaismieheen jolla on 40 lasta (ainakin 20 eri naisen kanssa). Joku juoppo ja narkki sekin on. Katsoin tuossa pari vuotta dokkarin aiheesta.
Ja joku hullu tällä palstalla on väittänyt että jännämiehet ei saa naisia! :D
Vierailija kirjoitti:
:DDD
Jotenkin niin suomalainen näky tulee mieleen. Jossain tuolla pikkupaikkakunnalla maaseudun rauhassa jopomies painaa menemään. Siis muutakin kuin sitä jopoa.
Näin on. Minun miehellä on kolme lasta ja kaikki eri naisten kanssa. Minä en tule hänelle raskaaksi. Joka jumalan päivä tarttee säätää niiden ex-rouvien kanssa jostain rahasta jota miehelläni todella ole. Ite elätän sitä. En tiedä miksi.