Mun tytöstä saattaa tulla Maria Isabel tai Maria Isabella :)
Niin klassinen ja tavallinen nimi.. enpä olisi itsestäni uskonut :D ajattelin oikeasti että lapsestani tulee tyyliin Veronica tai Victoria etunimeltään. Onko tuo liian tavallinen nimi? Toiset vaihtoehdot olis vielä Alissa tai Emilia.
Kommentit (27)
Isabel ois hyvä etunimi. Saattaa jopa säästyä lempinimiltä, kun ei kuitenkaan ole kovinkaan pitkä. Isabel varmaan kanssa aika harvinainen nimi :D
Miksei samantien Mariella Isabella Gabriella ja sitten pikkusiskolle voi antaa nimeksi Grace Rosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nimi molemmat vaihtoehdot. Meillä Olivia Isabella. =) Jos nyt viisaanpana antaisin Isabellan etunimeksi, mutta tuntuu että saattaa tulla parin vuoden sisään yksi suosituimmista nimistä Suomessa.
Teillähän on Isabella etunimenä.
Itse asiassa Isabella on vasta toinen nimi, ei ensimmäinen, kutsumanimi on Olivia.
t:viestin kirjoittaja
Järjestyksestä huolimatta kaikki etunimet ovat etunimiä.
Marie ois paljo kauniimpi ku Maria.
Vierailija kirjoitti:
Miksei samantien Mariella Isabella Gabriella ja sitten pikkusiskolle voi antaa nimeksi Grace Rosella.
Kyseiset nimet oli olemassa jo ennen laivoja. Onkos sun lapsi Kia-auto tai Emilia-vessapaperi? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseiset nimet oli olemassa jo ennen laivoja. Onkos sun lapsi Kia-auto tai Emilia-vessapaperi? :)
Viking Line -assosiaatio on näissä nimissä silti erittäin vahva.
Itse asiassa Isabella on vasta toinen nimi, ei ensimmäinen, kutsumanimi on Olivia.
t:viestin kirjoittaja