Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun tytöstä saattaa tulla Maria Isabel tai Maria Isabella :)

Vierailija
03.04.2016 |

Niin klassinen ja tavallinen nimi.. enpä olisi itsestäni uskonut :D ajattelin oikeasti että lapsestani tulee tyyliin Veronica tai Victoria etunimeltään. Onko tuo liian tavallinen nimi? Toiset vaihtoehdot olis vielä Alissa tai Emilia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen Maria Isabellan. Onhan noita varmaan suht. paljon mut mikäs siinä? kaunis nimi.

Vierailija
2/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alissa ois magee nimi. Ei oo mikään muotinimi ja sopii hyvin Suomeen. Anna ihmeessä ALISSA!

Vaikka Alissa Matilda tai Alissa Emilia. Tai Alissa Maria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
4/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sukunimestä, kumpi on parempi, mutta ilman sukunimeä Maria Isabel on parempi!

Mitä väliä, jos on jonkun mielestä ns tavallinen nimi, ei kuitenkaan ole tänä päivänä.

Vierailija
5/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääääh eii... liian tavallista. En suosittele Veronicaa enkä Victoriaa, mutta onhan toi Maria nyt aivan järkyttävän tavallinen nimi. Samoin Emilia. Alissa noista parhain vaikken pidä siitäkään.

Isabella on ok. Sekin mielummin etunimeksi kuin Maria. Ihmisten pitää vähän ROHKAISTUA noissa nimiasioissa! Ei tosin niin paljoa että aletaan antaa nimeksi Puumaa sun muuta :'D

Vierailija
6/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miettinyt Aurora Emiliaa ja Aurora Isabellaa

-ap

Vierailija
7/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös alkanut pitää Maria-nimestä. Mua viehättää sen perinteisyys ja tavallisuus. Se on tosi yleinen toisena etunimenä, mutta en tiedä juurikaan yhtään Mariaa joka käyttäisi sitä kutsumanimenä. Voisin ihan hyvin nimetä lapseni Mariaksi, jos olisi tyttö tulossa.

Vierailija
8/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku harvinaisempi nimi kutsumanimeksi. Sitten toinen nimi Maria ja kolmas Isabella.

Esim.

Rosa Maria Isabella

Milla Maria Isabella

Emmi Maria Isabella

Iris Maria Isabella

Noi nimet nyt on yleisiä nekin mutta ihan vaan esimerkkinä.

Vierailija
9/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Isabella on kaunis nimi.

Vierailija
10/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi. Ei Maria nyt niin tavallinen ole nykyään, ja mielestäni kauniimpi kuin esimerkiksi vähän pissismäinen Alissa.

Vierailija
11/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä yhtäkään Maria-vauvaa. Ihana nimi! Kauniin naisen nimi, kaikki tuntemani Mariat ovat todella kauniita. Marian muut muodot Marie, Mariel ja Marielle ovat myös aivan ihania. 

Vierailija
12/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariahan on ihana nimi. Taatusti harvinaisempi tänäpäivänä kutsumanimenä kuin vaikkapa Emilia? Alissa taas on ihan outo pissisnimi.. koitettu tehdä Alisasta ''prinsessamaisempi'' nimi. Veronicasta ja Victoriasta en sano mitään.. tai no, sinänsä ei millään tavalla rumia nimiä mutta silti ei ja ei. Isabel ja Isabella molemmat kauniita.

Vierailija
13/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabella on ihana, Maria taas niin tylsä etunimenä! Alissa on kiva, Alissa Ella Maria tulis ekana vielä koko nimenä mieleen. 

Vierailija
14/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Aurora ois ihana nimi, mutta pikkulapsella se on ''auloola'' :D

Vierailija
15/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi molemmat vaihtoehdot.  Meillä Olivia Isabella. =) Jos nyt viisaanpana antaisin Isabellan etunimeksi, mutta tuntuu että saattaa tulla parin vuoden sisään yksi suosituimmista nimistä Suomessa. 

Vierailija
16/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytöllä on Isabella etunimenä ja kaikki aina sanoo voi kun hieno nimi. Tykkään itsekkin. Maria on ehkä hieman tavallinen. Laita Isabella etunimeksi.

Vierailija
17/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita joku harvinaisempi nimi kutsumanimeksi. Sitten toinen nimi Maria ja kolmas Isabella.

Esim.

Rosa Maria Isabella

Milla Maria Isabella

Emmi Maria Isabella

Iris Maria Isabella

Noi nimet nyt on yleisiä nekin mutta ihan vaan esimerkkinä.

No Maria on kyllä aivan hemmetisti kauniimpi kuin vaikkapa Emmi tai Milla. Tai Rosa. Sori nyt vaan. (Iriksestä en sano mitään koska tykkään siitä ;D)

Vierailija
18/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita toi Isabella etunimeksi. Mun mielestä se on jotenkin kaunis.. johtuu ehkä siitäkin kun tiedän TODELLA MUKAVAN Isabellan! Aivan ihana ihminen, ei todellakaan mikään nirppanokka prinsessa, kuten Isabellasta ehkä voisi saada mielikuvaksi :D

Isabella Maria :) eli käännät nimen toisinpäin. Tohon sopis hyvin vielä yksi nimi perään myöskin.

Vierailija
19/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis nimi molemmat vaihtoehdot.  Meillä Olivia Isabella. =) Jos nyt viisaanpana antaisin Isabellan etunimeksi, mutta tuntuu että saattaa tulla parin vuoden sisään yksi suosituimmista nimistä Suomessa. 

Teillähän on Isabella etunimenä.

Vierailija
20/27 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki lumihiutale selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä