Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku käynyt läpi NELJÄNKYMPIN kriisin? Mistä sait apua - kirja tai joku muu vinkki. Kiitos!

Vierailija
20.02.2006 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kriisi tuntui vielä vaikeammalta. No kärsin lapsettomuudesta, ja 30-vuotiaana kello tikitti tosi tiuhaa tahtia. Lähellä 40-vuotiaana aloin olla jo asian kanssa Sinut, mutta sitten sainkin lapsen 39-vuotiaana, joten ehkä se kriisi sitten hukuttautui siihen.



Mutta oikeasti nykytutkimusten mukaan 30 kriisi on pahempi kuin 40 kriisi. Minä jouduin oikein käymään mielenterveystoimistossa silloin 30-vuotiiaana ja puhti oli aivan poissa. Jonkunlainen välitilinpäätös se oli, vaikka kait se on 40 sellainen, mutta jotenkin tuntui minusta lievemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla