Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko joku käynyt läpi NELJÄNKYMPIN kriisin? Mistä sait apua - kirja tai joku muu vinkki. Kiitos!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kriisi tuntui vielä vaikeammalta. No kärsin lapsettomuudesta, ja 30-vuotiaana kello tikitti tosi tiuhaa tahtia. Lähellä 40-vuotiaana aloin olla jo asian kanssa Sinut, mutta sitten sainkin lapsen 39-vuotiaana, joten ehkä se kriisi sitten hukuttautui siihen.
Mutta oikeasti nykytutkimusten mukaan 30 kriisi on pahempi kuin 40 kriisi. Minä jouduin oikein käymään mielenterveystoimistossa silloin 30-vuotiiaana ja puhti oli aivan poissa. Jonkunlainen välitilinpäätös se oli, vaikka kait se on 40 sellainen, mutta jotenkin tuntui minusta lievemmältä.