Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, joiden olemus on itseään tyrkyttävä

Vierailija
03.04.2016 |

En voi sietää sellaisia. Niitä näkee valitettavasti päivittäin työpaikalla, mutta onneksi olen jo tähän ikään mennessä oppinut, miten heitä voi karttaa. Ei vaan katso heihin päinkään ja jos he juttelevat, yrittää pysyä mahdollisimman vähäeleisenä ja hymyileekin hyvin hillitysti, mielellään ei ollenkaan. Näin he todennäköisimmin ymmärtävät pysyä kaukana minusta, joka en todellakaan halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä.

Minä en vaan voi sietää itseään tyrkyttäviä, epävarmoja ihmisiä, joilla on jokin pakonomainen tarve tukeutua johonkin ja kuluttaa työpäivänsä mukavasti lörpötellen, ettei tunnu niin ikävystyttävältä. Tällaisten ihmisten omassa elämässä ei tapahdu mitään hyvää, he eivät tule toimeen itsensä kanssa vaan aina pitää olla joku seurana. Heidän henkinen maailmansa on myös kehittymätön, joten minulla ei siis luonnollisesti ole mitään yhteistä tällaisten ihmisten kanssa.

Onneksi eivät kaiken tämän kuran päälle sentään ole masokisteja, vaan tajuavat pysyä kaukana minusta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppäs nyt tyrkyttämästä itteäs 😊

Vierailija
2/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, sinä työyhteisön kukkanen, sosiaalisen pääoman kasvattaja, myönteisen ilmapiirin luoja ja toisten työhyvinvoinnin tukija. Se onkin aina hyvä lähtökohta työpaikalla, että muiden pitäisi olla sellaisia kuin sinä haluat, sinua varten, että sinä voit armollisesti tarjota heille ylhäisen hymysi kerran päivässä. Tai viikossa, ettei suu kulu.

On helpompaa jos kerrot ihmisille toiveesi. Eli että ole sellainen kuin haluan silloin kun sitä haluan, mutta älä vaan tyrkytä itseäsi. Eiköhän sillä lailla tyrkytys ala loppumaan ja asiat sujumaan.