Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missähän kaikki hupparit oli kaupoista?

Vierailija
03.04.2016 |

Naisten nimenomaan, hinkusin uutta hupparia, vetoketjullista, mutta ei ollut yhtään ainutta. Sain pettyä. Ajattelisi että nyt olisi hyvä aika myydä huppareita, ennen kuin ilmat lämpenee. Oli vain tunkkaisia välikausitakkeja, joilla tulee autossa yhtä kuuma kuin toppatakissa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilukaupoissa.

Vierailija
2/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit vieny ja pöllinyt. Ei aikuiset mitään huppareita käytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ei ole muotia enää.. jostain anttilasta saattais löytyä :P

Vierailija
4/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne ei ole muotia enää.. jostain anttilasta saattais löytyä :P

En haluakaan pukeutua samoin kuin toiset.

Vierailija
6/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut myös, että on hankalaa löytää pitkiä villatakkeja, joissa olisi napit. Siis mä en ymmärrä. On olevinaan "villatakkeja", mutta sitten niissä ei ole nappeja eli se on enemmänkin joku viitta tai jotain. Ärsyttävää.

Vierailija
7/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa olla jo kevätkausi vaatteissa. Ei ne ketjuliikkeissä Suomen sään mukaan mene.

8/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan enää pidä mitään huppareita

Vierailija
9/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huppareita ihan näkyy, monellakin. Tuo villatakki ongelma joka oli yhdellä vastaajalla, itse etsin myös pidempää villatakkia napeilla mutta turhaan. Huppari on halpa ja käytännöllinen takki, kun autolla kulkee töihin.

Vierailija
10/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olla jo kevätkausi vaatteissa. Ei ne ketjuliikkeissä Suomen sään mukaan mene.

Tottakai pitääkin olla kevätkausi ja pian kesäkin, kun vain olisi kaupoissakin jotain. Täällä pienillä paikkakunnilla saa olla kyllä onnellinen, jos löytää päällepantavaa kaupoista. Kun ostin farkutkin, niin oli 38 kokoa peräti yhdet, pian nekin olisi menneet.

Vierailija
11/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tällä viikolla näin esim ihan cubuksella ja h&mllä huppareita. Varsinkin h&mllä taitaa aina olla kaikennäköisiä "perusvaatteita" myynnissä ympäri vuoden.

Vierailija
12/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa etsiä laadukas. Itse ostin syksyllä cubukselta hupparin. Kaksi kertaa kerkesin pestä ja huppari oli ihan nukassa ja kulahtanut...

Vierailija
13/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä löytyy teinipojalla ja itselläni lukuisia H&M:n huppareita vaikka missä väreissä. Vanhimmat ovat vuosien takaa. Juuri perjantaina ostin pojalle kolme uuttakin. Eli H&M:stä löytyy!

Vierailija
14/14 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen laatuun olen minäkin pettynyt. Ei kannata haaskata edes 20e tuotteeseen mikä kestää 5 pesukertaa :0

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan