Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneus & laihuus vs. älykkyys

Vierailija
03.04.2016 |

Miksi sanotaan, että lihavat ovat tyhmiä? Vastakohta olisi se, että laihat olisivat viisaita.

Todisteita, että näin ei ole:
- missit ovat todistetusti kauneimpia maan päällä, mutta myös tyhmiä,
- valtion päättäjistä suurin osa on laihoja tai normaaleita, kuten Stubb ja silti valtiolla menee todella huonosti,
- yritysten toimitusjohtajista suurin osa on laihoja tai normaaleita, silti yrityksillä menee huonosti.

Koutulustkaan ei oikein korreloi. Suomessa on maailman parhaimpia koululaitoksia ja todella korkea koulutustaso, silti:
- meistä puolet on ylipainoisia,
- näistä puolesta on siis laihat ja normaalipainoiset onnistuneet pilaamaan yhteiskunnan, pitäisikö nyt siis laittaa lihavat asialle, koska jos kerran puolet on lihavia ja he eivät ole olleet johtamassa maata tähän tilaan, on syyn olla laihoissa ja normaalipainoisissa.

Terveyskään ei oikein korreloi:
- vaikka me olemme todella hyvin koulutettuja, olemme silti euroopan sairanta kansaa,
- syytämme lihavia kustannusten noususta, vaikka todellisuudessa suurin osa esimerkiksi sairaanhoidon kustannuksista syntyy muista syistä kuin lihavuudesta (esimerkkinä urheiluun liittyvät vammat)

Miten siis voidaan väittää, että olisi syytä olla laiha tai edes normaalipainoinen?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä oon laiha kaunis ja älykäs. Täytän Mensan kriteerit vaikken jäsen olekaan.

Vierailija
82/84 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei ilmoittaudu kauniiksi ja tyhmäksi niin voidaan pitää asia taputeltuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että yöelämässä kohtaamistani kauniimman sukupuolen edustajista ne kaikista kauneimmat ovat yleensä myös kaikista älykkäimpiä ja mukavimpia. 

Miksi ja miten ne rumat olisivat sulle mukavia kun et edes katso niitä muuten kuin inhoten?

Vierailija
84/84 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että yöelämässä kohtaamistani kauniimman sukupuolen edustajista ne kaikista kauneimmat ovat yleensä myös kaikista älykkäimpiä ja mukavimpia. 

Miksi ja miten ne rumat olisivat sulle mukavia kun et edes katso niitä muuten kuin inhoten?

Olen samaa mieltä. Ikänsä kauniina elellyt on nauttinut aivan erilaisista kohtaamisista ihmisten kanssa ja näin heistä tulee helposti mukavia ja sosiaalisia, koska ensireaktio ei aina ole vihamielinen tai epäilevä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän