olen parisuhdemarkkinoilla ei-toivottu, minusta on tulossa vihainen ja kyyninen vanha akka
erosin avoliitosta 5v sitten ja minulla on pari vuotta ollut seuranhakuilmoituksia siellä sun täällä, treffeilläkin on tullut käytyä. MUTTA moni on selvästi osoittanut etten ole mitä he haluavat . olen tavannut noin 20 miestä eikä toisia treffejä ole tullut yhdenkään kanssa! :(
seksinvonkaajille kyllä kelpaisin, mutta en ole kiinostunut yhdenillanjutuista.
alan suoraan sanoen olla vitun katkera ja vihainen, en tästä nuorru enkä haluisi elää loppuelämääni yksin!
haluaisin kävellä käsi kädessä jonkun kanssa, tehdä yhdessä ruokaostoksia ym.
olen 42-vuotias, en ala mihinkään " en ole elämänkumppania etsimässä, kunhan katselen"-pelleilyyn.
joo tiedän etten varmaan ole sitä mitä moni haluaa. minulla on "huonot" hampaat, ryppyjä, olen laiha mutta plösö, puhun liikaa, huumorintajuni on musta ja kuolaan unissani.
olen silti mielestäni tavallinen keski-ikäinen nainen, en mikään rumilus tai friikki enkä voi uskoa, ettei jossain ole miestä joka tälläisen huolisi!
en minäkään halua miehen olevan mikään Hunksi tai rikas, ainoat vaatimukseni ovat ettei juoppo tai varattu..
katkeruuttani pahentaa 15 tytön poikaystävä ja nuoren parin pussailut kahvipöydässä. minäkin tahdon kahvinmakuisia suudelmia!
Kommentit (26)
Ihme jauhamista hampaista. Mä oon 26 ja mulla on keltaiset hampaat. En usko että johtuu vaan kahvista, vaan siitä, että hammasluu on luonnostaan keltaisempi. En tiedä auttaako edes valkaisu ja kuoret maksaa tuhansia.
Miten sulta puuttuu tuon ikäisenä kolme hammasta? Ja laita ne kuntoon, se on tässä oikeasti tosi olennainen juttu. Ja valkaisu on se 200e.
Sulla taitaa olla liian ruusuinen kuva parisuhteesta. Tutkimusten mukaan sinkkunaiset on tyytyväisimpiä elämäänsä. Kannattaa tehdä siitä johtopäätökset ;)
Rehellisesti ajattelen että ulkonäkösi ei ole tarpeeksi viehättävä ja naisellinen. Sinusta ei saa vaikutelmaa onnellisesta ja elämäänsä tyytyväisestä ihmisestä. Et ole mielenkiintoinen tai kiehtova omastakaan mielestäsi, joten tämä välittyy myös miehille.
Ihmiset ihastuvat toisessa ulkonäköön ja siihen että toisessa on jotain tuttua. Mitkä ovat sinun mielenkiinnonkohteesi elämässä? Pyri tuomaan tämä esiin seuranhakuilmoituksessa ja ehkä löydät helpommin miehen, jonka kanssa teillä voi kolahtaa. Se että haluaisi vain tavata jonkun ja haluaisi vain olla jonkun kainalossa on kovin epämääräistä.
Ja viimeisenä vinkkinä voin paljastaa että miehet tykkää seksistä. Vaikka eivät ole hakemassa seksiseuraa, heidän mielenkiintonsa saa heräämään, kun tietävät että nainen pitää seksistä ja mahdollisessa suhteessa on hyvää seksiä tiedossa.
N40
surullisen pinnallinen nykymaailma. tissiti eivät saa roikkua, naamassa ei saa olla ryppyjä, hampaissa ei saa olla keltaista. elämä ei saa näkyä. me kaikki vanhenemme, en ymmärrä miksi 45-vuotiaan pitäisi yrittää näyttää 25-vuotiaalta!
Julkinen EI tee mitään puuttuville hampaille.
Helsingissä halvin on Hammaspeikko, omani, 1 hammas maksoi 1800 e. Laittaminen kesti vuoden, josta 3 kk meni odotteluun hammasalue parani.
Kävin 8 krt kirpparilla jotta sain rahat kuntoon. Valkaisua olen tehnyt pari v välein, maksaa n 200 e.