Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

olen parisuhdemarkkinoilla ei-toivottu, minusta on tulossa vihainen ja kyyninen vanha akka

Vierailija
03.04.2016 |

erosin avoliitosta 5v sitten ja minulla on pari vuotta ollut seuranhakuilmoituksia siellä sun täällä, treffeilläkin on tullut käytyä. MUTTA moni on selvästi osoittanut etten ole mitä he haluavat . olen tavannut noin 20 miestä eikä toisia treffejä ole tullut yhdenkään kanssa! :(
seksinvonkaajille kyllä kelpaisin, mutta en ole kiinostunut yhdenillanjutuista.
alan suoraan sanoen olla vitun katkera ja vihainen, en tästä nuorru enkä haluisi elää loppuelämääni yksin!
haluaisin kävellä käsi kädessä jonkun kanssa, tehdä yhdessä ruokaostoksia ym.
olen 42-vuotias, en ala mihinkään " en ole elämänkumppania etsimässä, kunhan katselen"-pelleilyyn.

joo tiedän etten varmaan ole sitä mitä moni haluaa. minulla on "huonot" hampaat, ryppyjä, olen laiha mutta plösö, puhun liikaa, huumorintajuni on musta ja kuolaan unissani.
olen silti mielestäni tavallinen keski-ikäinen nainen, en mikään rumilus tai friikki enkä voi uskoa, ettei jossain ole miestä joka tälläisen huolisi!
en minäkään halua miehen olevan mikään Hunksi tai rikas, ainoat vaatimukseni ovat ettei juoppo tai varattu..

katkeruuttani pahentaa 15 tytön poikaystävä ja nuoren parin pussailut kahvipöydässä. minäkin tahdon kahvinmakuisia suudelmia!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se kuitenkin tuo asenne? Niin paljon asioita mainitsemissasi, joihin voisit itse vaikuttaa (hampaat, vartalo). Yritä opetella nauttimaan elämästäsi sellaisena kuin se on. Varmasti elämässäsi on myös asioita, jotka antavat sinulle jotain, asioita joista nautit :) Ja jos ei ole, hanki sellaisia! Ala vaikka harrastaa jotain. Parisuhde voi epäilemättä tehdä elämästä vielä parempaa, mutta ilmankin voi olla mahtavaa :)

Vierailija
2/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoilla hampailla tarkoitan että ne ovat keski-ikäisen, kahvia juovan naisen hampaat!  keltaiset, epätasaiset ja alhaalta puuttuu kolme. otsassa on ryppyjä ja silmäpussitkin löytyy, en silti ole mielestäni ruma ja pidän myös ulkonäöstäni huolta! meikkaan kevyesti, pyöräilen töihin, pukeudun yleensä farkkuihin , siisteihin peruspaitoihin ja korkeakantaisin saapikkaisiin.

harrastuksia minulla on, käyn laulamassa karaokea ( ja juon yleensä silloin pelkkää vettä) sekä hohtokeilailemassa.  minulla on vakituinen työpaikka koulun keittiössä, 2 lsta ja kissa.

elämä on sinänsä hyvää.. mutta jotain puuttuu. elin 17 vuotta avoliitossa ja vaikka hetken sinkkuna oli kivaa, sitten riitti. kaipaan rakkautta.

en mitään yhdenillanpanoja vaan pussailua, heräämistä jonkun vierestä, ruuanlaittoa yhdessä.. yhteistä arkea.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se positiivinen asenne on todella tärkeä ja se, ettei hampaat irvessä yritä löytää parisuhdetta ja katkeroidu kun sitä ei saa. Hyvä mieli ja olo heijastuu ympäristöön ja toimii magneettina kun ihmisillä on hyvä olla sun lähellä.

Vierailija
4/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi hampaat sun on pakko saada kuntoon, moni mies varmasti väistyy jo ihan niiden vuoksi! etenkin jos niitä puuttuu ja on tummentumia, tulee olo, että olet epäsiisti ja tai alkoholisoitunut.

Vierailija
5/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

huonoilla hampailla tarkoitan että ne ovat keski-ikäisen, kahvia juovan naisen hampaat!  keltaiset, epätasaiset ja alhaalta puuttuu kolme. otsassa on ryppyjä ja silmäpussitkin löytyy, en silti ole mielestäni ruma ja pidän myös ulkonäöstäni huolta! meikkaan kevyesti, pyöräilen töihin, pukeudun yleensä farkkuihin , siisteihin peruspaitoihin ja korkeakantaisin saapikkaisiin.

harrastuksia minulla on, käyn laulamassa karaokea ( ja juon yleensä silloin pelkkää vettä) sekä hohtokeilailemassa.  minulla on vakituinen työpaikka koulun keittiössä, 2 lsta ja kissa.

elämä on sinänsä hyvää.. mutta jotain puuttuu. elin 17 vuotta avoliitossa ja vaikka hetken sinkkuna oli kivaa, sitten riitti. kaipaan rakkautta.

en mitään yhdenillanpanoja vaan pussailua, heräämistä jonkun vierestä, ruuanlaittoa yhdessä.. yhteistä arkea.

Ap

Etkö harjaa hampaita? Kyllä mun hampaat on ihan valkoiset ja juon kahvia 1 - 1,5 litraa päivässä, melkein samanikäinen olen kuin sinä.

Vierailija
6/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi hampaat sun on pakko saada kuntoon, moni mies varmasti väistyy jo ihan niiden vuoksi! etenkin jos niitä puuttuu ja on tummentumia, tulee olo, että olet epäsiisti ja tai alkoholisoitunut.

HÖPÖ HÖPÖ, HAMMASLUUN KELLASTUMINEN KUULUU IKÄÄNTYMISPROSESSIIN ! KATSO VAIKKA VANHEMPIASI. HOHTAVAN VALKOISET HAMPAAT YLI NELIKYMPPISELLÄ OVAT HAMMASLÄÄKÄRIN AVULLA SAADUT.

ei kukaan mies epäile naista alkoholistiksi hampaiden värjäytymien vuoksi :D

Vierailija
7/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hammasimpalattien hinta pyörii tuhansissa euroissa, mistä minä sellaiset rahat saan? :(

käytän kyllä valkaisevaa tahnaa, mutta en huomaa muutosta värissä..

Ap

Vierailija
8/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tupakoitko?

Olen 49 v. ja juom kahvia, eikä hampaani ole tuossa kunnossa. Laita itsesi jonoon hammaslääkärille kunnalliselle puolelle tai sitten suoraan yksityiselle.

Vierailija
9/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuorempana joutuu karsimaan miehiä,sadoista jotta sopiva löytyy ei se muutu yhtään helpommaksi kun ihmiset vanhenee.

Kukaan ei rakastu masentuneeseen ja itsesäälissä kieriskelevään.

Lähde kuntosalille tai urheile muuten puoli vuotta tosissasi.

Treenaa olosi, itsetuntosi ja mielialasi kuntoon.

Ja kun kävelet selkä suorana ja hymyillen kadulla, katso miten päät kääntyvät.

Hampaiden valkaisu on helppoa. Eikä mitenkään hirveän kallista.

Vierailija
10/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi hammasimplanttien hinta on kyllä hirveä. Jotain 3 000 € / hammas.

Voi kuntäsätä taantumasta noustais, niin jonain päivänä nekin saataisiin Kelakorvauksen piiriin.

Mutta ehkä riittäisi yksi implantti keskelle ja sitten joku "silta".

Vierailija
11/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme puuttuvaa hammasta voi olla sun suurin haaste. Kaiva ne rahat esiin vaikka mistä.

Vierailija
12/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tupakoitko?

Olen 49 v. ja juom kahvia, eikä hampaani ole tuossa kunnossa. Laita itsesi jonoon hammaslääkärille kunnalliselle puolelle tai sitten suoraan yksityiselle.

pakko tulla nyt osallistumaan tähän hammasväittelyyn!

olen 39vuotias, en tupakoi ENKÄ OLE KOSKAAN TUPAKOINUT. en juo punaviiniä, kahvia kyllä. 

hampaani kellertävät voimakkaasti, ovat epätasaiset ja ylhäältä on poistettu yksi. 

kunnallisella puolella ei laiteta implantteja, silta minulla oli mutta irtosi vuoden jälkeen syödessäni pitsaa.. ja uutta ei laitettu, koska sekään ei todennäköisesti pysyisi!

en koe silti näyttäväni pultsarilta, enkä pidä itseäni rumana! :O

Vierailija
13/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, ei se nyt voi olla hampaiden väristä kiinni! Mutta iloinen mieli kyllä on tässä iässä aika must. Nuori nainen voi nakella niskojaan, ja pojat juoksee perässä.

T. N39, ikäisensä näköinen, 9 v suhteessa.

Vierailija
14/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, ei se nyt voi olla hampaiden väristä kiinni! Mutta iloinen mieli kyllä on tässä iässä aika must. Nuori nainen voi nakella niskojaan, ja pojat juoksee perässä.

T. N39, ikäisensä näköinen, 9 v suhteessa.

Jos ihminen ei ole tyytväinen omiin hampaisiinsa, niin minkä verran ervelet hänen hymyilevän. Hymyttömyys taas viestii ettei ole kiinostunut muista.

Vierailija
15/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnilleen ikäisesi nainen ja kamppailen vähän samojen asioiden kanssa. Silti en ole menettänyt toivoani - välillä tapailenkin jotakin kivaa miestä, koska mukava miesseura (ja seksi) on tarpeen, vaikka parisuhdetta ei olisikaan näköpiirissä.

Ne hampaat...Mistä kohtaa ne puuttuvat? Itselleni hampaiden puuttuminen herättää väistämättä niin negatiivisia mielikuvia, että sitä ei voi "paikata" - hah - oikein millään.

Olen ymmärtänyt, että julkisella puolellakin on olemassa keinoja, jotka eivät maksa ihan hullun paljon. Sinuna varaisin heti ajan hammaslääkärille ja ottaisin selvää vaihtoehdoista.

Jos sinulla puuttuu hammas / hampaita näkyvältä paikalta, asia pitää hoitaa kuntoon!!!! Muuten näytät miesten silmissä alkkikselta / omaa elämäänsä hallitsemattomalta / mielenterveysongelmaiselta. Valitettavasti.

Vierailija
16/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin, että puuttuvat hampaat vaikuttaa yleiseen elämänlaatuun jo sen verran, että haluaisin hoitaa asian kuntoon. Saattaisinpa jopa harkita lainaa siihen. Minusta ei ole mitään väärää siinä, että haluaa panostaa omaan itseensä, varsinkin kun kyseessä on terveyden kannalta iso juttu. Puhumattakaan sitten sen vaikutuksesta itsetuntoon ja sitä kautta elämään yleensä.

Vierailija
17/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin kuulostaa, että hampaat (mahdollisen asenteen ohella) on se deal braker. Yli viisikymppinen äitini muuten korjautti hiljan yksittäisen puuttuvan alahampaan aiheuttaman puutteen ihan oikomishoidolla yksityisellä, no ei sillee tietenkään kolmea puuttuvaa hammasta korvata. Kävi myös kasvojenkohotuksessa ja silmäluomileikkauksessa samalla vauhdilla. Ja perheeni on oikeesti sellasta alempaa keskiluokkaa, pienipalkkaisia duunareita kunnallisella puolella.

Että miten ois sit vaikka lainarahalla purukalusto kuntoon? Tai osamaksulla. Osittaiset tekarit (onko se sit joku silta...) vois jopa olla implantteja fiksumpi ratkaisu, kuulostaahan se mummolta mutta vois korjata ulkonäköä kivasti.

Vierailija
18/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on 50 ja tuntuu että sillä vasta miehiä riittää, treffikutsuja kutsujen jälkeen.. äiti on kyllä kaunis, mutta hampaat hänelläkin melko huonossa kunnossa (keltaiset, epätasaiset). Tupakoi ja juokin toisinaan. On tosi nauravainen ja itsevarma :) Harmi että hän niin nirso että kaikissa miehissä on aina jotain vikaa.. viihtyy siis yksin hyvin :O

Epätoivo ehkä näkyy? Eikö se oo yleinen juttu että kun lakkaa etsimästä niin löytyy parhaiten

Vierailija
19/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kuten joku jo sanoi, asenteessa vikaa, ja aiot viljellä sitä lisää. Kehut oikein alkavasi katkeraksi, kun et voikaan olla enää prinsessa. Vihainenhan olet jo,vihaat miehiä, jotka eivät ole sinun unelmiasi.

Aika on ajanut ohi, ei sellainen nainen kelpaa, jolle seksi on pelkästään vallan väline.

Vierailija
20/26 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenä en voi kuin ihmetellä tätä ketjua! itse löysin vaimoni Suomi24:ta  pari vuotta sitten,  eikä minua haitannut  ylhäältä puuttuva hammas tai lievä ylipaino! itseasiassa meni jonkin aikaa ennenkuin tajusin hampaan puuttuvan XD katsoin vaan että onpa nätti tukka ja kivat tissit!