Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa te, jotka deittailette useita yhtä aikaa, miten koette seksin?

Vierailija
02.04.2016 |

Itselleni olisi mahdoton ajatus mennä seksiin asti jonkun kanssa, jos olen jo seksiä sisältävässä tapailusuhteessa jonkun toisen kanssa. Itse asiassa heti kun kiinnostun hieman enemmän yhdestä, jo ennen kuin seksi tulee kuvioihin, lopetan muiden tapailemisen siihen. Nyt olen kiinnostunut ihan tosissani miehestä, joka on edelleen todella aktiivinen useammallakin treffisivustolla. Tapaamisia minun kanssani järjestyy harvakseltaan ja sitten, kun minulla on tylsää viettää viikonloppuja yksin, olen päätynyt jopa hieman seurailemaan tätä hänen aktiivisuuttaan.. Vaikuttaa siltä että aika aktiivisesti hän tapailee muitakin. Hän on todella taitava juttelemaan tavalla, josta naiset (takuulla itseni lisäksi muutkin naiset) pitävät, ja varmasti saa sänkyseuraakin helposti.

Särkyyköhän minulla tässä vielä sydän, jos en vihellä peliä poikki ajoissa? Vai onko mahdollista, että tällaisesta tilanteesta voisi kuitenkin kehittyä ihan kunnollinen rakkaussuhde?

Toivoisin kommentteja erityisesti teiltä, jotka harrastatte tällaista usean ihmisen pyörittämistä samaan aikaan. Siitä olen varma, että mies on minusta aidosti kiinnostunut. Ei vain ilmeisesti vielä niin paljon, että ei haluaisi katsella myös vaihtoehtoja.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kuin deittailin useamman kanssa, niin en todellakaan mennyt pusua pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisit yksi monista jollekin pukille? Ratkaisisin asian etsimällä kunnollisen miehen.

Vierailija
4/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastin tutustumisvaiheessa kolmen miehen kanssa, osa tutustumisprosessia mielestäni. Kukaan ei tosin tiennyt muista miehistä. Kivaa olo, kaikki olivat hyviä sängyssä. Valitsin sitten lopulta yhden. Testeissä kävimme molemmat ennen kumin jättämistä pois.

Vierailija
5/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö monen ruokalajin aterian, niin eihän siinä se joku yksittäinen annos tunnu sen kummemmalta kuin muutkaan.

Vierailija
6/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö monen ruokalajin aterian, niin eihän siinä se joku yksittäinen annos tunnu sen kummemmalta kuin muutkaan.

Huono vertauskuva.

Vierailija
7/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkö koen? Seksi on tosi kivaa kivojen ihmisten kanssa. Se on hieno tapa tutustua toiseen, ilmaista myönteisiä tunteita ja kokea jaettua mielihyvää. En tosiaankaan nauti seksistä vähemmän, jos minulla on useampi partneri samaan aikaan.

Minkälainen se sinuun vetoava juttelutyyli muuten on, ap?

Vierailija
8/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ajatelisi, että panen eri ihmisiä samaan aikaan. Ajattelisin asiaa niin, että minulla on tällainen suhde ihmiseen X ja tällainen suhde ihmiseen Y. Ihan todellisia suhteita kuitenkin kaikki.

Vierailija
9/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan harrasta seksiä tutustumisvaiheessa yhtään kenenkään kanssa!

Vierailija
10/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä harrastin tutustumisvaiheessa kolmen miehen kanssa, osa tutustumisprosessia mielestäni. Kukaan ei tosin tiennyt muista miehistä. Kivaa olo, kaikki olivat hyviä sängyssä. Valitsin sitten lopulta yhden. Testeissä kävimme molemmat ennen kumin jättämistä pois.

Missä testeissä kävitte? Kai sitä nyt pitää itsekin tietää, jos on jotain tauteja voinut saada.

Vierailija
11/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli petit miestä. Jos tapailet muita etkä kerro siitä toiselle niin se on pettämistä. 

Vierailija
12/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvakseltaan sitten varmaan tapailit kutakin, jotta sait kuvion onnistumaan niin että eivät tienneet toisistaan? Arveletko että eivät oikeasti tienneet tai epäilleet mitään?

Minä olen sen verran ihastunut tähän mieheen, että yhteydenpidon hitaus tuntuu hankalalta, koska haluaisin olla yhdessä jatkuvasti. Olen yrittänyt omalta osaltani pehmeästi muuttaa tilannetta, mutta mies torjuu yritykset. Ei tarvitse olla Einstein tajutakseen tilanteen, vaikka asiasta ei suoraan olekaan puhuttu.

Seksiin asti en ole mennyt enää ymmärrettyäni tilanteen, mutta nyt en tiedä miten olisi paras edetä. Vai etenenkö ensisijaisesti ulos koko virityksestä? En haluaisi heti luovuttaakaan, koska mies tuntuu läheiseltä ja monella tavalla yhteensopivalta.

Vierailija
13/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ajatelisi, että panen eri ihmisiä samaan aikaan. Ajattelisin asiaa niin, että minulla on tällainen suhde ihmiseen X ja tällainen suhde ihmiseen Y. Ihan todellisia suhteita kuitenkin kaikki.

Juuri näin.

Ap:n kannattaa muistaa vastauksia lukiessaan, että tämä palsta on hyvin konservatiivinen ja seksikielteinen. -7

Vierailija
14/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä voisi kuvitella tapailevani montaa yhtä aikaa seksiä harrastaen, jos lopulta haluaisin päätyä suhteeseen.

Vierailija
15/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tutustumisvaiheessa paneskellut eri miesten kanssa. Parhaimmillaan oli 5 eri mieskandidaattia. Jos seksi oli huonoa, niin lopetin tapailun.

Vierailija
16/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ainakaan moraalia ole

Vierailija
17/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinulla ainakaan moraalia ole

Kiitos, että vahvistit huomioni. -7

Vierailija
18/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista, että sydämesi särkyy, jos mies ei vastaa tunteisiisi. Näin ihan riippumatta siitä, onko hänellä nyt pyörityksessä muita vai ei.

On myös yhtä mahdollista, että päädytte yhteen, ei voi vielä tietää. Itselläni oli monta suhdetta, mutta yksi niistä sitten muodostui tärkeämmäksi kuin muut, ja nyt on takana kohta 20 vuotta yksiavioista suhdetta ja olemme edelleen rakastuneita ja onnellisia.

Tee, kuten sydän sanoo, äläkä piittaa mistään yleistyksistä. Jokainen pari on omanlaisensa.

Vierailija
19/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkö koen? Seksi on tosi kivaa kivojen ihmisten kanssa. Se on hieno tapa tutustua toiseen, ilmaista myönteisiä tunteita ja kokea jaettua mielihyvää. En tosiaankaan nauti seksistä vähemmän, jos minulla on useampi partneri samaan aikaan.

Minkälainen se sinuun vetoava juttelutyyli muuten on, ap?

Itse menen yksi kerrallaan siitä syystä, että muuten todennäköisesti tuhoaisin itseltäni mahdollisuuden tutustua / ihastua yhteen kunnolla. Ihmisissä on myös huonoja puolia, joita olisi liian helppoa paeta seuraavan miehen syliin. En myöskään tulisi tutustuneeksi yhtä syvällisesti yhteen, jos mukana olisi pari muutakin viemässä energiaa ja ajatuksia muualle. Tämä ihastukseni mm. on unohtanut aika merkittäviäkin meitä yhdistäviä juttuja, joista on ollut puhetta (liittyen opintoihin ja perhesuhteisiin). Mitenkään heikkomuistinen hän ei ole, joten tulkitsen että informaatiota on vain liikaa käsiteltäväksi ja mielessä pidettäväksi. Niin minullekin kävisi jos yrittäisin samaa.

ap

Vierailija
20/29 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli petit miestä. Jos tapailet muita etkä kerro siitä toiselle niin se on pettämistä. 

Kommentoijan tilanteesta en tiedä, mutta minun tapauksessani kyseessä ei ole pettäminen, koska emme ole vielä mitenkään lupautuneet toisillemme.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän