Kertokaa te, jotka deittailette useita yhtä aikaa, miten koette seksin?
Itselleni olisi mahdoton ajatus mennä seksiin asti jonkun kanssa, jos olen jo seksiä sisältävässä tapailusuhteessa jonkun toisen kanssa. Itse asiassa heti kun kiinnostun hieman enemmän yhdestä, jo ennen kuin seksi tulee kuvioihin, lopetan muiden tapailemisen siihen. Nyt olen kiinnostunut ihan tosissani miehestä, joka on edelleen todella aktiivinen useammallakin treffisivustolla. Tapaamisia minun kanssani järjestyy harvakseltaan ja sitten, kun minulla on tylsää viettää viikonloppuja yksin, olen päätynyt jopa hieman seurailemaan tätä hänen aktiivisuuttaan.. Vaikuttaa siltä että aika aktiivisesti hän tapailee muitakin. Hän on todella taitava juttelemaan tavalla, josta naiset (takuulla itseni lisäksi muutkin naiset) pitävät, ja varmasti saa sänkyseuraakin helposti.
Särkyyköhän minulla tässä vielä sydän, jos en vihellä peliä poikki ajoissa? Vai onko mahdollista, että tällaisesta tilanteesta voisi kuitenkin kehittyä ihan kunnollinen rakkaussuhde?
Toivoisin kommentteja erityisesti teiltä, jotka harrastatte tällaista usean ihmisen pyörittämistä samaan aikaan. Siitä olen varma, että mies on minusta aidosti kiinnostunut. Ei vain ilmeisesti vielä niin paljon, että ei haluaisi katsella myös vaihtoehtoja.
Kommentit (29)
AP, ikävä sanoa, mutta mies tuskin vastaa tunteisiisi. Jos hän on tapaillut sinua eli tuntee sinua ainakain jollain tasolla, mutta jatkaa samalla muiden naisten tapailua ja etsii myös uusia tuttavuuksia, niin hän ei yksinkertaisesti ole yhtä vaikuttunut sinusta kuin sinä hänestä. Varsinkin, jos olet itse se aktiivisempi osapuoli, ja hän "jarruttelee". Eli valitettavasti en jäisi tuhlaamaan aikaa ja energiaa odottelemalla, josko teidän välille sittenkin voisi kehittyä jotain syvempää. Minulla on 30-kymppisenä naisena sellainen kokemus, että jos mies ihan tosissaan on kiinnostunut parisuhdemielessä, niin sitten hän panostaa juuri sinuun, eikä asiaa tarvitse sen ihmeemmin arvuutella. Sitoutumiskyvyttömät pelaajatyypit ja "jännämiehet" yms. ovat sitten kategoria erikseen, mutta tuskin sellaisen kanssa kukaan poikeasti haluaakaan vakavaan suhteeseen.
Tsemppi ja katse kohti uusia mahdollisuuksia! Varmasti löydät vielä jonkun, jolle kolahtaa juuri sinä.
Kuulostaa kyllä siltä, että sinä olet ajatuksissasi pidemmällä kuin mies - voi olla että pysyvästikin. Mies voi olla liikkeellä ihan vaan kevyessä mielessä, eikä edes ole tahallisesti antanut olettaa että teistä voisi tulla jotain vakavampaakin.
Keskustele sen tyypin kanssa nyt ekaksi ja ole sekä itsellesi että sille rehellinen. Toki ihmissuhteita muodostuu kaikennäköisistä kuvioista, mutta pysyviä sellaisia harvoin siinä tilanteessa kun toinen tykkää toisesta selkeästi enemmän. Jos mies vastaa siihen sorttiin että ei ole sun kanssa samalla asteella tai ei pidä susta samalla tavalla kuin sinä siitä, niin ole itsellesi lempeä ja lopeta tapailu.
Mä kyllä olen deittaillut useampaa eri aikaa, mutta kun olen oikeasti tykästynyt tyyppiin ja päätynyt lopulta seurustelemaan (tapahtunut kaksi kertaa, toinen nykyisen mieheni kanssa) niin muut ovat kyllä jääneet heti ensinäkemältä pois kuvioista. Sillon kun tosissani ihastuin niin en yksinkertaisesti ole halunnut viettää aikaa koskaan kenenkään muiden kanssa.
Varmaan se henkilöstä itsestään on kivaa harrastella monen kanssa. Mutta ei se niistä petikavereista ole kivaa, jos saavat tietää että muidenkin kanssa on puuhasteltu. Itse lopetin erään tapailusuhteen tästä syystä, kun sain tietoon että toisella oli ollut muitakin yövieraita.
Tämä ihastukseni mm. on unohtanut aika merkittäviäkin meitä yhdistäviä juttuja, joista on ollut puhetta (liittyen opintoihin ja perhesuhteisiin). Mitenkään heikkomuistinen hän ei ole, joten tulkitsen että informaatiota on vain liikaa käsiteltäväksi ja mielessä pidettäväksi. Niin minullekin kävisi jos yrittäisin samaa.
ap
No kyl mä miehenä, jos olen jostakin naisesta oikeasti kiinnostunut niin olen yhteyksissä melkein päivittäin.
Haiskahtaa, että olet vain yksi monista. Outoa ettei muista sun kanssa käymiä keskusteluita. Mulle ainakin on tärkeää, et kuuntelen toista ja näin osoitan olevani kiinnostunut. Jos toinen ei muistais mun juttuja niin se olis bye-bye aika äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastin tutustumisvaiheessa kolmen miehen kanssa, osa tutustumisprosessia mielestäni. Kukaan ei tosin tiennyt muista miehistä. Kivaa olo, kaikki olivat hyviä sängyssä. Valitsin sitten lopulta yhden. Testeissä kävimme molemmat ennen kumin jättämistä pois.
Eli petit miestä. Jos tapailet muita etkä kerro siitä toiselle niin se on pettämistä.
Kaikki kolme olivat sinkkuja, jotka hakivat seuraa. Ei siinä valoja vannottu. En kysellyt heidän aktiviteeteistaan toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä harrastin tutustumisvaiheessa kolmen miehen kanssa, osa tutustumisprosessia mielestäni. Kukaan ei tosin tiennyt muista miehistä. Kivaa olo, kaikki olivat hyviä sängyssä. Valitsin sitten lopulta yhden. Testeissä kävimme molemmat ennen kumin jättämistä pois.
Aika harvakseltaan sitten varmaan tapailit kutakin, jotta sait kuvion onnistumaan niin että eivät tienneet toisistaan? Arveletko että eivät oikeasti tienneet tai epäilleet mitään?
Minä olen sen verran ihastunut tähän mieheen, että yhteydenpidon hitaus tuntuu hankalalta, koska haluaisin olla yhdessä jatkuvasti. Olen yrittänyt omalta osaltani pehmeästi muuttaa tilannetta, mutta mies torjuu yritykset. Ei tarvitse olla Einstein tajutakseen tilanteen, vaikka asiasta ei suoraan olekaan puhuttu.
Seksiin asti en ole mennyt enää ymmärrettyäni tilanteen, mutta nyt en tiedä miten olisi paras edetä. Vai etenenkö ensisijaisesti ulos koko virityksestä? En haluaisi heti luovuttaakaan, koska mies tuntuu läheiseltä ja monella tavalla yhteensopivalta.
Ei tosiaan ollut mikään kiire. Eikä ollut mitään känniseksiä. Mukavan illan päätteeksi luontevaa seksiä, yhdessäoloa, halimista, pusuttelua.
Emme puhuneet toisista miehistä ja naisista, mustasukkaisuutta ei ollut, emmekä ehtineet päästä parinvalinta-asioihin ennen kuin tämän yhden kanssa minun aloitteestani ja se onnekseni natsasi.
En kadu tätä aikaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista, että sydämesi särkyy, jos mies ei vastaa tunteisiisi. Näin ihan riippumatta siitä, onko hänellä nyt pyörityksessä muita vai ei.
On myös yhtä mahdollista, että päädytte yhteen, ei voi vielä tietää. Itselläni oli monta suhdetta, mutta yksi niistä sitten muodostui tärkeämmäksi kuin muut, ja nyt on takana kohta 20 vuotta yksiavioista suhdetta ja olemme edelleen rakastuneita ja onnellisia.
Tee, kuten sydän sanoo, äläkä piittaa mistään yleistyksistä. Jokainen pari on omanlaisensa.
Kiitos vastauksesta ja näkökulmasta.
Kuinka pitkään sinulla kesti tuo monisuhteiluvaihe?
ap
Jaa-a, mitä olis ollut, pari kuukautta varmaan. Olisin ehkä tehnyt päätökseni hitaammin, jos ei toinen osapuoli olisi ilmaissut omia tunteitaan avoimesti.
Sinuna minä kertoisin miehelle, miltä sinusta tuntuu. Jos hän vastaa tunteisiin, pääsette suhteessanne eteenpäin. Jos ei, niin sinä pystyt tekemään muita valintoja. Voi myös olla, että hän ei ole yhtä pitkällä, mutta on silti valmis kokeilemaan, miten asiat etenevät kanssasi ja jättää muiden deittailut, kunnes tietää puoleen tai toiseen.
Kerran vielä sanon, että älä anna ulkoisten paineiden vaikuttaa, vaan tee ratkaisut omasta näkökulmastasi ja mieti, millaisen tulevaisuuden sinä haluaisit.
Ja minä 18 & 28 ajattelen pitkälle, kuten 23. Kävi miten kävi, onnea matkaan.
Kiitos vastauksesta ja näkökulmasta.
Kuinka pitkään sinulla kesti tuo monisuhteiluvaihe?
ap