Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parson vai tolleri koiraksi

kysyjä
02.04.2016 |

Moi!
Olen siis 13 vuotias tyttö ja olemme hankkimassa koiraa, lähinnä minun koiraksi. Aion harrastaa koiran kanssa aksaa ja tokoa. Koiran tulisi olla hiljainen, ehkä sopeutua omiin oloihin (ei pakollinen), mielummin keskikokoinen tai vähän pinenmpi, ei pikkukirppu. Koulutettava ja sopusuhtainen, saa olla energinen mutta ei ylikierroksilla käyvä, pystyy olla muoden koirien kanssa. Ollaan siis mietitty parsonrusselinterrieriä ja Novascotiannoutajaa ja haluttaisiin tietää niiden luonne-eroista jotain. Elikkä siis kertokaa lisää meille sopivia rotuja ja kertokaa parsonin ja tollerin ero. Toivottavasti ymmärsitte edes jotain😂😂

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 vuotias siis :D

Vierailija
2/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirrelinen asia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan osta perheesi kanssa mitään kennel-pentua. Jos ette löydä, tai halua löytää jostain syystä, sopivaa rescue-koiraa, niin katselkaa muita nuoria tai aikuisia kodinvaihtajia. Muista, että kotia on vaihtamassa satoja ja tuhansia koiria, myös "puhdasrotuisia" ja nuoria, kun eivät sopineetkaan ihmisten muuttuviin elämäntilanteisiin..

Aivan ihania,  JA TERVEITÄ, koiruliineja olen tavannut esimerkiksi spanieliristeytyksistä <3

Good luck, älä pidä kiirettä!

Vierailija
4/4 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vastauksia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi