Mammat mitä mun pitäisi nyt tehdä? tuli vähän töpeksittyä
Tuli vissiin eilen töpeksittyä.
Ihan normi meno oli oikeestaan ja huippuun asti, mutta sitten voi vittuuuuu...
Olin eilen baarissa kavereiden kanssa ja pokasin yhden mukavanoloisen muijan mukaan.
Kämpillä vaatteet pois ja tietenkin paljaalla pukille, sekä lopussa lastin sisään.
Muija sitten pamautti, ettei syö pillereitä! (ei hätää onhan näistä ennenkin selvitty)
Kysyin mites olis jälkiehkäisy? kuulemma tulee todella paha olo siitä, ettei halua ottaa sitä.
Aamulla sitten nykäsin pari kertaa uudet rojut ränniin, jos samaan rahaan menee...
Miten niin kuin teidän mielestä meni mun ilta? nyt odotellaan niitä kuukautisia varmaan....
Kommentit (10)
Hahaha! Mitenkäs näitä, mitäs luulet. Kyllä siinä joku vielä raskaaksi tulee tai taudit leviää kun aikasi noin jatkat.
Vierailija kirjoitti:
Auts, nyt tuli mokattua pahemman kerran, toivottavasti ei raskaudu, eikä kummallakaan ole tauteja!
AP- Ei ainakaan mulla ole mitään tauteja ainakaan ennen eilistä.
Vissiin mokattua... Näin se suomalainen geenistö kehittyy, heikkolahjaisin kansansa sikiää kuin kanit. Ei voi kyllä tuon akankaan järjenjuoksua kehua. Ilmeisesti on ennenkin ollut samassa tilanteessa kun tietää jälkiehkäisyn sivuoireet. Ja ehdottomasti kympin logiikka: raskaus ja ei-toivottu synnytys ja lapsi ei ilmeisesti sitten ole mitään parin päivän huonoon oloon verrattuna?
Nyt voit vaikka aloittaa keräämään säästöjä.
No sitten se on kannettava vastuu mahdollisesta jälkikasvusta. Ihan tietoisen ratkaisun kuitenkin olet tehnyt kun olet paljaalla nykinyt. Ja tautitestit olisivat kanssa ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Olin eilen baarissa kavereiden kanssa ja pokasin yhden mukavanoloisen muijan mukaan.
Kämpillä vaatteet pois ja tietenkin paljaalla pukille, sekä lopussa lastin sisään.
Muija sitten pamautti, ettei syö pillereitä! (ei hätää onhan näistä ennenkin selvitty)
Kysyin mites olis jälkiehkäisy? kuulemma tulee todella paha olo siitä, ettei halua ottaa sitä.
Aamulla sitten nykäsin pari kertaa uudet rojut ränniin, jos samaan rahaan menee...Miten niin kuin teidän mielestä meni mun ilta? nyt odotellaan niitä kuukautisia varmaan....
Kuullostaa siltä, että et kovin usein saa. Vain sellainen mies joka harvemmin saa panee tuntematonta paljaalla ja vielä toistaa saman asian heti aamulla. Järjenkäyttö unohtuu kun kerrankin saa naida.
mä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla sitten nykäsin pari kertaa uudet rojut ränniin, jos samaan rahaan menee...Miten niin kuin teidän mielestä meni mun ilta? nyt odotellaan niitä kuukautisia varmaan....
Kuullostaa siltä, että et kovin usein saa. Vain sellainen mies joka harvemmin saa panee tuntematonta paljaalla ja vielä toistaa saman asian heti aamulla. Järjenkäyttö unohtuu kun kerrankin saa naida.
AP- Ei nyt sinkkuna tuu kovin usein saatua ja silloin kun saa niin ei ihan seurauksia tule aina ajateltua :(
Auts, nyt tuli mokattua pahemman kerran, toivottavasti ei raskaudu, eikä kummallakaan ole tauteja!