Kysykää sosiaalisesti taitavalta ihmiseltä
Monet ovat sanoneet vahvuudekseni, että tulen aina ihmisten kanssa toimeen. Olen myös itse samaa mieltä ja tuntuu, että ihmiset pitävät minusta. Vastailen kysymyksiinne hetken.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minkä saat mbti-testistä?
INTP, jos en aivan väärin muista. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toistaitoinen ja sosiaalisesti kömpelö. Miten voin muuttua sellaiseksi, että muut ihmiset voisivat pitää minusta? Pidän kyllä itsestäni ja muista.
Millä lailla olet sosiaalisesti kömpelö? Töksäytteletkö vai etkö saa sanaa suustasi silloin kun pitäisi? ap
Pieniä, mutta merkitseviä, vaivaannuttavia töksäyksiä. Tiedustelin ompelukonetta lainaan ihmiseltä, joka oli pettynyt taitoihinsa ja vienyt koneen kaniin. Paljastin muistavani enemmän piin likiarvon desimaaleja kuin keskustelulumppani, joka sattui olemaan ekonomi. Ehdotin vanhojen vaatteiden viemistä uffiin tietämättäni pihille ihmiselle, joka leikkaa ne suikaleiksi ennen roskiin viemistä. Lisäksi yllätyn yllättävistä kysymyksistä, joilla on tarkoituskin testata. En osaa hommaa. Enkä ole kunnolla kärryillä päivän puheenaiheista ja mitä mieltä niistä kuuluu olla.
Millainen huumorintaju sinulla on? Sinänsä aika törkeitäkin juttuja menee jossain seurassa läpi, jos ne kertoo pilke silmäkulmassa. Esimerkiksi tulee mieleen, että tuolle ekonomille olisit voinut heittää perään, että mikäs ekonomi se luulee olevansa, kun ei osaa piin likiarvoakaan. Ja virnistää perään.
Ihmiset pitävät usein hauskoista ihmisistä. Voisit kokeilla vaikkapa vitsailua siis! Muista kuitenkin että eniten kannattaa tehdä pilaa itsestään, tai ainakin nauraa koviten itseään koskeville jutuille.
Joo, tuntuu, että "tulkkaan" itseäni koko ajan muille, ikäänkuin käännän yleiskielelle. Samalla vaivalla voisin opetella veistelemään itsestäni hauskoja juttuja. Jos mulle joskus sattuu jotain hassua, kerronkin kyllä kaikille.
Juuri noin, miten kuvailit, olisi varmaan tuokin keskustelutilanne pitänyt hoitaa. Mulla on vaan vähän hidas sytytys. En tajunnut, että ammatti-identiteetistä oli kyse, ennenkuin kysyin sen kaverilta, mistä se noin möksähti.
Harjoittelua lisää vaan, siis.
Vartti vielä ja sitten se on moro. ap
Ei minulla ole. Nautin kyllä hyvistä lainauksista, mutta ei yhtä voi oikein nostaa elämänohjeeksi. ap