Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa sanoa ääneen, mutta käykö Lidlissä keskimääräistä enemmän tyhmiä ihmisiä?

Vierailija
02.04.2016 |

Taas tänään: kaksi naista yhdessä ostoksilla, molemmat penkovat vaatelaaria niin, että kärryt on POIKITTAIN vierekkäin tukkien koko käytävän. Tai sitten jos joku jättääkin kärryn sivuun, niin se laitetaan luonnollisesti maitokaapin eteen. Tai sitten voi kapealla käytävällä kätevästi työntää vierekkäin lastenvaunuja ja ostoskärryjä niin, ettei kukaan pääsen ohi. Miksi aina Lidlissä? Onko tää vaan ennakko-oletus, että se on köyhien kauppa ja köyhät ei osaa huomioida muita. Vai onko siellä niin ahdasta, että tää korostuu siksi.

Ja itse kauppa on tosi hyvä, nopea asioida, tuoretta tavaraa, lyhyet jonot ja ennen kaikkea halpaa. Mutta ne asiakkaat!

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai tyhmät useammin päätyy köyhiksi kuin fiksut. Vaikkei se mikään kiveen kirjoitettu sääntö ole. Toisaalta Lidlissä voi käydä myös fiksut ihmiset koska ovat hoksanneet että siellä on halpoja tuotteita.

Vierailija
22/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapeammat käytävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

normaaleja suomalaisia ihmisiä siellä käy. vertaileppas vaikka autoja lidlin pihassa ja jonkun muun kaupan

Suomalaisia? Oman kokemuksen mukaan tavallista enemmän ulkomaalaisia.

Huoh... Varmaan riippuu paikkakunnasta, kaupan sijainnista, käykö enemmän ulkomaalaisia vai kantasuomalaisia.

Ala-Tikkurilan Lidlissä käy sekä että, mutta ehkä vähän enemmän tavallisia  valkonaamaisia suomalaisia naisia/miehiä/perheitä/vanhoja/nuoria/duunareita/vähän ns. parempaa väkeä.

Vierailija
24/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisia on meidän Lidl:t täynnä. Kapeat käytävät aiheuttaa tungosta.

Vierailija
25/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ei sentään käy niitä mölyäviä ja huutamalla kommunikoivia lähiöiden WT-perheitä.

Siksi minä käyn mieluummin siellä kuin Prismoissa, Citareissa ja muissa. Stockan Herkku on toinen suosikkini mutta niitä on niin harvassa, ja 2 Lidliä sijaitsee paljon lähempänä.

terveisin: erittäin hyvin toimeentuleva, 2 korkeakoulututkintoa omaava ja migreenikohtauksia turhasta metelistä saava

Vierailija
26/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kaupoissa tuota on. Lidlissä ehkä tuotteiden sijoittelu myös aiheuttaa tuota? Ja ne kapeat käytävät. 

Kampin Lidl on kyllä karmean ruuhkainen aina,hyh!

Vierailija
27/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin noissa Espoon Lidleissä käy minun mielestä paljon todella varakkaan näköistä suomenruotsalaista porukkaa, eivät näytä tai vaikuta mitenkään tyhmiltä, päinvastoin. Kurvaavat pihaan sadantonnin autoilla.

Vierailija
28/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että on enemmänkin alueesta kuin kaupasta kiinni. Monessa Lidlissä pääkaupunkiseudulla on ollut ihan normaalin oloista porukkaa, mutta joissakin betonilähiöissä elämänhallintaongelmaiset ja/tai vähemmän fiksut ihmiset näyttävät olevan merkittävä asiakasryhmä.

Vierailija
29/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Ap asioi Espoossa. Enkä väitä että yleensä köyhät olisivat tyhmiä, mutta sen sijaan monet tyhmät taitavat olla myös köyhiä...

Ja olen varma, ettei missään muussa kaupassa ole niin paljoa reppanan oloisia ihmisiä ja täysin muita huomioimattomia käytäväntukkijoita kuin Lidlissä. Ja toi yleensä käyttämäni espoolainen Lidl on kauppana ihan ok, sen sijaan olen käynyt pari kertaa Itiksen Lidlissä ja siellä oli molemmilla kerroilla hyllyjen välissä potkulautailevia somalipoikia ja toisella kertaa vartijan kanssa aggressiivisesti rähisevä kotimainen känninen naismyymälävaras. Enpä ole missään muussa kaupassa nähnyt...

Vierailija
30/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, Ap asioi Espoossa. Enkä väitä että yleensä köyhät olisivat tyhmiä, mutta sen sijaan monet tyhmät taitavat olla myös köyhiä...

Ja olen varma, ettei missään muussa kaupassa ole niin paljoa reppanan oloisia ihmisiä ja täysin muita huomioimattomia käytäväntukkijoita kuin Lidlissä. Ja toi yleensä käyttämäni espoolainen Lidl on kauppana ihan ok, sen sijaan olen käynyt pari kertaa Itiksen Lidlissä ja siellä oli molemmilla kerroilla hyllyjen välissä potkulautailevia somalipoikia ja toisella kertaa vartijan kanssa aggressiivisesti rähisevä kotimainen känninen naismyymälävaras. Enpä ole missään muussa kaupassa nähnyt...

Tämän täytyy olla provo, koska Espoon LIDL:eissä käy saman näköistä porukkaa kuin Stockmannin Herkussa.

Olisit AP keksinyt edes jonkun muun paikkakunnan provoaloitukseesi kuin Espoon. Nyt astuit omaan ansaasi.

Vierailija
31/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tänään: kaksi naista yhdessä ostoksilla, molemmat penkovat vaatelaaria niin, että kärryt on POIKITTAIN vierekkäin tukkien koko käytävän. Tai sitten jos joku jättääkin kärryn sivuun, niin se laitetaan luonnollisesti maitokaapin eteen. Tai sitten voi kapealla käytävällä kätevästi työntää vierekkäin lastenvaunuja ja ostoskärryjä niin, ettei kukaan pääsen ohi. Miksi aina Lidlissä? Onko tää vaan ennakko-oletus, että se on köyhien kauppa ja köyhät ei osaa huomioida muita. Vai onko siellä niin ahdasta, että tää korostuu siksi.

Ja itse kauppa on tosi hyvä, nopea asioida, tuoretta tavaraa, lyhyet jonot ja ennen kaikkea halpaa. Mutta ne asiakkaat!

kyllä asia on juuri niinkuin olet havainnut: Sinä olet ainoa fiksu ihminen, joka käy lidlissä! Ei siellä käy ketään muita täyspäisiä kuin ap.

Vierailija
32/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko käynyt esim. Espoonlahden, Kauklahden tai Suomenojan Lidleissä? Paljon toki hyväosaisten oloisia asiakkaita, mutta kyllä niitä kusenhajuisia kaljanhakijoita ja vallattomia mamulapsilaumojakin löytyy. Vai käykö niitäkin siellä Herkussa?

Vierailija
33/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkästään Lidlin ongelma ole. Kerran kaksi mummoa onnistui kärryineen tukkimaan kotipaikkakuntani Alkon niin, että kukaan ei päässyt sinne sisään eikä sieltä ulos. Tasapuolisuuden nimissä kerron saman kaupan pihalla villakoiraa pitkässä narussa ulkoiluttaneen ikämiehen tukkineen ainoan ajotien vähintään yhtä perusteellisesti kuin nuo mummot kaupan.

Tyhmyydestä ja köyhyydestä sen verran, että minä olen Mensan älykkyystestissä tempaissut  melkoiset lukemat, silti olen jokseenkin köyhä. Tosin en pidä itseäni mitenkään järjen jättiläisenäkään, mutta kai sitä testitulosta on uskottava. Niin tyhmä en kuitenkaan ole, että haaskaisin vähiä rahojani maksamalla ruuastani liikaa, siksi käyn usein Lidlissä.

Vierailija
34/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heee, pihit rikkaat espoolaiset hermostuu, kun tässähän joku voi vaikka pitää heitä köyhinä! Joo, kyllä Lidl = Stockan herkku :)

Vierailija
35/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhät käy. 

Köyhyys korreloi älykkyysosamäärään. Joten havaintosi hyvinkin oikea. 

Tervetuloa esim. Munkkivuoren K-supermarketiin tai Tapiolan Stockalle. Ei tyhmiä haitaksi asti. 

On tyhmää maksaa liikaa.

Vierailija
36/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on pinta-alaltaan niin pieni, että kulkureitit menee tukkoon. Porvoon Näsin Lidlissä on oikeita pullonkauloja, esim. vihannesosastolla ei meinaa päästä ohi. Toiset valikoi vihanneksia ja paistotuotteita älyttömän kauan.

Vierailija
37/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kun en koskaan siellä käy ;)

Vierailija
38/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lähellä nämä kolme, eli S-ketju, K-ketju ja lidl, näistä huomaavaisimmat asiakkaat löytyvät kyllä lidlistä. Tientukkijoita ym. eniten K:ssa.

Vierailija
39/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, AP, Lidlissä käy aivan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
40/46 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, AP, Lidlissä käy aivan tavallisia ihmisiä.