Kylppäri remontti miten hermot kestää?
Meillä on kesällä edessä kylppäri remontti ja nyt mietin että miten ton kanssa toimitaan?
Joku loma reissu varmasti tehdään koska osuu loma aikaan, mutta kestääkö hermot olla kotona vai pitääkö vuokrata koko kuukaudeksi joku mökki lähistöltä.
Isovanhemmat onneksi asuu alle puolen kilometrin päässä niin sinne päästään saunaan, suihkuun ja pyykinpesuun
Kommentit (7)
Kyllä. Viiden päivän suihkuttomuuden jälkeen hommasin meille vuokra-asunnon. Kaksi lasta, toinen vaipoissa. Kaksi isoa koiraa. Koko kämppä oli niin pölyssä ja romussa ettei mitään saumaa asua siellä yhtäaikaa. Lisäksi menee vedet poikki pidemmistä aikaa eli esim toinenkaan vessa ei toiminut.
Ei siellä seassa kannata asua, ellei ole totaalisen pakko. Vuokraa se mökki, jos haluat kesästä nauttia.
Suojaa kaikki kamat erittäin hyvin, eritoten pientavara, vaatteet, astiat.
Meillä kesti remppa kuukauden kun piti pari viikkoa kuivatella vielä vessan pytyn alusta. Onneksi oli toinen vc ja suohku alakerrassa, mutta pesukone oli ongelma. Kävin siis kerran viikossa siskojen ja äidin pyykkikoneella pesemässä pakolliset pyykit. silti meinas kyllä hermot mennä. Nyt onneksi valmis.
6 henknen perhe meillä.
Minä asun yksiössä ja tulossa myös kesällä kylppäriremontti. Olen ihan paniikissa, koska teen vuorotyötä pitäisi saada nukuttuakin. Muuttaminen muualle ei ole vaihtoehto-ei ole varaa. Muutenkin kallis remontti.
Ok kiitos kokemuksista. Meillä se tilanne että saatais ilmeisesti miehen työkaverin mökki ukkohallasta vuokralle koko kuukaudeksi jollain 400€ kun ei sillä muuta käyttöä kesällä ole sieltä olisi kotiin jonkin verran matkaa ja en tiedä lähtisvätkö teinit sinne koko kuukaudeksi, mutta taidetaan tarttua tarjoukseen.
Sen verran halpa mökki että ei harmita vaikkei koko aikaa oltaiskaan siellä vaan piipahdettais välillä reissussa ja välillä kotona
Vierailija kirjoitti:
Minä asun yksiössä ja tulossa myös kesällä kylppäriremontti. Olen ihan paniikissa, koska teen vuorotyötä pitäisi saada nukuttuakin. Muuttaminen muualle ei ole vaihtoehto-ei ole varaa. Muutenkin kallis remontti.
Laita sana kiertämään, jos joku tarvitsis loma-aikaan vaikka kukkien kastelijaa tai lemmikin hoitajaa ja voisit siitä hyvästä lainata heidän asuntoaan. Rohkeesti vaan, mä ainakin lainaisin jos sellaista tarvetta olisi.
Up
Kukaan koskaan remonttoinut kylppäriä?