Ellen-voidetta käyttäneet
Säilyyhän tuo probioottinen intiimivoide avattuna huoneenlämmössä? Menin heittämään sen pakkausselosteen roskiin ja nyt viikko myöhemmin minulle tuli mieleen että säilyyköhän tuo edes avattuna huoneenlämmössä, kun maitohappobakteerikapselit pitää aina säilyttää avaamisen jälkeen jääkaapissa. Olen yrittänyt googlata tässä pakkauselostetta tai tietoa tuosta, jopa ruotsinkielisiltä valmistajan sivuilta, mutta ei vaan löydy mistään tietoa. Lisäksi olen alkanut epäillä ettei voiteesta ole mitään hyötyä. Tarkoitukseni oli estää sillä virtsatietulehdusten syntymistä, kun limakalvoilla olisi vain hyviä bakteereja, mutta huolimatta sen jatkuvasta käytöstä minulla on taas virtsatietulehdus. Siksi mietin että jos olenkin tappanut siitä kaikki maitohappobakteerit huoneenlämmössä, ja voiteessa oleva sokeri ruokkii nyt vain niitä pahoja bakteereja limakalvoilla.
Kommentit (3)
Muistathan käydä aina pesulla sekä ennen että jälkeen seksin? Ja myös pissalla heti seksin jälkeen?
T: Ennen virtsatieinfektioista kärsinyt
Ite oon säilyttänyt huoneenlämmössä. Mulla toiminut kyllä hyvin. Ei virtsiksen oireita ja vaikka mies laukeaa sisälle niin alapäässä ei mitään epämiellyttäviä hajuja. En kyllä tiedä toimiiko tuohon mutta tälläisen huomioin.
Kävin tarkistamassa pakkausselosteen. Siinä lukee, että säilytys +2-25 asteessa, joten nou hätä.