Yli sata euroa ruokakauppaan!
Kommentit (38)
No entäs sitten? Meillä tulee aika usein, etenkin jos on viikko-ostosten lisäksi pari vaippapakettia ja vaikkapa kahvia tai jotain pesuainetta.
^ No sitä sitten, että toisesta kaupasta olisin saattanut saada ostokset puolta halvemmalla. ap
Minullekin kävi niin, että ostin muutaman hassun ostoksen ja summa oli yli viisi kymppiä, vaikka odotin kolmea kymppiä. En laskenut yhteissummaa.
No eihän tuo summa paljoa tavaraa välttämättä edes vaadi. Kahvi on tosiaan aika kallista noin 4 e paketti, meillä ostetaan ainakin kerralla useampi sitä. Samoin shampoot on sen nelisen euroa, ruokaostokset noin 60-70 euroa (vähintään) 5 hengelle. Nuo vaipat on täällä olleet 15e paketti. Leikkeleet,juustot ja lihat on kalliita.
Mulla menee usein perjantaisin pelkkiin herkkuihin yli 50 euroa eikä meitä ole kuin minä ja teini emmekä kumpikaan käytä edes alkoholia!
Vierailija kirjoitti:
^ No sitä sitten, että toisesta kaupasta olisin saattanut saada ostokset puolta halvemmalla. ap
No olisit mennyt sinne o_O
Meillä on usein viikon suuri kauppareissu parisataa euroa.
Mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Meidän ruokaostokset on pääsääntöisesti yli 100 euroa. Tosin iso perhe ja käydään harvemmin kaupassa. Senkus saat halvauksen.
Melko älykääpiö pitää olla, jos ostosten hinta kassalla tulee yllätyksenä.
No ap,
vanhakin oppii ja kassalla viimeistään nuortuu pelästyessään.😊
Et ole onneksi menetetty tapaus, alat oppia 👍
Me käydään kaupassa kerran viikossa ja 100 e on aika lailla se rahamäärä, mikä menee. Jos käy kaupassa viisi kertaa viikossa, niin sitten 100 e on tosi paljon. Riippuu tietenkin myös siitä, kuuluuko talouteen vaikkapa 1-2 aikuista vaiko kenties aikuisten lisäksi neljä teini-ikäistä jääkiekonpelaajaa tms.
Ja eikös ap itse laittanut ne ostoksensa kärryyn/koriin ja jos silmät on päässä yhtään niin luulisi niitä hintoja osaavan aikuisen edes hieman katsoa.
Meillä menee joka viikonloppu kauppaan ruokaostoksiin n. 150-200 e. 2 aikuista, yksi teini ja kaksi kissaa.
olispa hauska nähdä ap kaupassa ostoksilla. Lappaa koriin roinaa sokkona ja kassalla summan nähdessään on monttu auki järkytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
olispa hauska nähdä ap kaupassa ostoksilla. Lappaa koriin roinaa sokkona ja kassalla summan nähdessään on monttu auki järkytyksestä.
Joo, no kyllä mä kovaan ääneen siinä kassalla toitotin ettei mun rahat välttämättä näihin ostoksiin riitä. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit mennyt sinne o_O
Ai jättänyt ostokset juuri ennen maksamista kassalle ja sanonut:" sorry! Mulla ei ookaan näihin varaa. Täytyykin tästä lähteä toiseen kauppaan, sieltä saan varmaan nää samat halvemmalla". Just joo. :-P
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee usein perjantaisin pelkkiin herkkuihin yli 50 euroa eikä meitä ole kuin minä ja teini emmekä kumpikaan käytä edes alkoholia!
Millaisia herkkuja?
En ihan heti mene kyseiseen kauppaan ostoksille. ap
Jaxuhaleja, toivottavasti sairasloma tästä järkytyksestä ei veny kuukausien mittaiseksi.
Olin saada paskahalvauksen kun katselin kassan näytölle paukkuvia lukuja. Oli todella vähällä etten jättänyt ostoksia siihen ja vaihtanut kauppaa.