Ahdistaako ketään soittaa puheluita?
En nyt tarkoita omalle äidille tms. soittamista, vaan esim. terveyskeskukseen tai kampaajalle.
Kommentit (30)
Kyl maar pelkoja maailmassa riittää. Pelkään joku kastematoja?
Terveyskeskus on pahin. Minulle ainakin on mennyt erittäin hyvin perille se opetus, että sitä laitosta ei saa turhan takia häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä varaan kampaajan nettiajanvarauksen kautta ja lääkärinkin saman lailla netin kautta, tosin tk:ta en käytäkään. Heillähän on ajanvaraussysteemit ihan kivikaudelta :D
.
No eihän siitä tulisi mitään jos tk:ssa saisi varata ihan minkälaisia aikoja lystää. Mummelit ja seurankipeät varailisivat itselleen aikoja tyylii päivittäin. Muille ei riittäisi aikaa eikä valtiolla rahaa. Nyt ajanvaraus saa pidettyä jonkinlaista kontrollia kuka lääkärille pääsee ja minkälaisella aikataululla.
Yksityinen on ihan eri juttu.
Ja kyllä, puhelimessa puhuminen ahdistaa. Jopa se äidille tai ystävälle soitto tai puheluihin vastaaminen.
Mua ahdisti ennen, mutta sitten muutettiin ulkomaille mikä tarkoitti sitä, että jouduin hoitamaan puhelut englanniksi, vielä pahempi! No kun nyt on noita puheluita käynyt englanniksi niin suomeksi tuntuu jo lasten leikiltä ja naurattaa miten sitä tulikaan ääni väristen ja hikeä pukaten soiteltua lääkärin ajanvaraukseen :D
Ahdistaa joo. Ensin panttaat puhelua joka pitäisi soittaa viikkoja ja kun lopulta saa itsestään niin paljon irti että painaa sitä vihreää luuria, vastataan "tavoittelemanne henkilö on nyt lomalla xx.xx. asti..." AAAARRGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!! Ja sitten homma alusta eli panttaa taas monta viikkoa sitä puhelua.
Ahdistaa ihan älyttömästi. Myös miestäni ahdistaa. Ei ole kummallakaan helpottanut iän myötä, temperamenttipiirre.
Ahdisti nuorempana erittäin paljon, enää ei ahdista kun vaan siedätin itseäni ja harjoittelin soittamista. Muistiinpanoista oli paljon apua nuorena.
Ärsyttää ne tyypit jotka soittaa aina jotkut tykkäävät soitella ja puhua puhelimessa. Olen monellekkin sanonut että sosiaalisen ahdistuksen takia olen aina tykännyt enemmän viestitellä enkä keksi puhelimessa puhuttavaa että laittaa mielummin viestiä mutta silti soittelevat .,.. Minulla on myös paniikkihäiriö ja he tietävät tämän
Ei ahdista. Minusta on normaalia hoitaa asioita soittamalla, mutta nykyään asioita voi hoitaa netissä. Se on hirveän tylsää, koska suora kommunikointi toisen kanssa on paljon mukavampaa ja asiat selviävät nopeasti. Yksi sukulainen pelkäsi soittamista, eikä pystynyt hoitamaan tärkeää asiaa. Autoin häntä sitten.
Töissä on helppo olla puhelimessa, koska aina on asiaa, kun käytän puhelinta. Asia hoidetaan ja puhelu päätetään.
Siviilissä en pidä yhtään, jos joku soittaa lähisukulaisia lukuun ottamatta.