Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viisaudenhampaan poisto ja tupakointi

Vierailija
02.04.2016 |

Hei! Minulta poistettiin keskiviikkona molemmat viisurit toiselta puolelta, ylempi vetämällä alempi leikkaamalla. Ainakin alapuoli on tikattu ja ylempänäkin taitaa olla tikki tai pari. Olen ollut ilman tupakkaa nyt ja mietinkin olisiko jo turvallista polttaa yksi? Onko enää riskiä että verihyytymä irtoaisi? Se meinaan pelottaa. Englanniksi kun googlasin niin suositeltiin olla polttamatta parikin viikkoa, jestas. Onko teillä kokemusta? Voisiko riskiä pienentää jotenkin, esim puremalla yhteen sideharsoa haavapuolelta samaan aikaan kun polttaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi lisää poistokohdan tulehdusriskiä. En suosittelisi. Kannattaa lopettaa tupakointi heti kerralla, kun kerran olet jo ollut useamman päivän polttamatta. Tyhmää aloittaa tuon jälkeen. Itse lopetin aikoinaan kerta laakista ja oli helppoa.

Vierailija
22/23 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakointi lisää poistokohdan tulehdusriskiä. En suosittelisi. Kannattaa lopettaa tupakointi heti kerralla, kun kerran olet jo ollut useamman päivän polttamatta. Tyhmää aloittaa tuon jälkeen. Itse lopetin aikoinaan kerta laakista ja oli helppoa.

Jos suojaan haavakohdat sideharsotupolla, jota puren yhteen sen aikaa ja jälkeen huuhdon suun bakteereja tappavalla suuvedellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kehotettiin muistaakseni olemaan polttamatta puolisen tuntia. Sen jälkeen poltin ihan normaalisti eikä tullut mitään ongelmaa.