Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaa että ihan kaikkea ei pidä ex:istä kertoa vai ?

Helpompi elää ilman salaisuuksia
02.04.2016 |

Jos entinen kumppani on ollut esim: väkivaltainen ja lievästi mt taipuvainen jolla myös pitkä rikosrekisteri.
Jos seksikumppaneita on ollut monia lyhyessä ajassa eikä kondomia olla käytetty + jotkut olleet narkkeja ja tummaihoisia ( ei Suomessa syntyneitä ) jolloin tartuntatautien mahdollisuus on korkea. Todistetusti, moni voi levittää tartuntaa jopa tietämättään sitä .
Harva seksuaalisesti aktiivinen ihminen käy testeissä ennenkuin jotain ilmenee tai oireita tulee, silloin on jo todennäköisesti onnistunut levittämään sitä eteenpäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onhan se noinkin minun ex mies on vieläkin mustasukkainen minusta vaikka olemme eronneet jo 3 vuotta sitten.

Lähettelee uhkaus viestejä viikonloppuisin varmaan kännipäissään , olen kuitenkin kertonut nykyiselle miehelleni kaiken joten täysin puskista ei tule tuon ex äijän toilailut, onneksi nyt on ollut hiljaista mutta kuinka kauan saa nähdä

Vierailija
2/5 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei exän elämä kuulu enää sinulle kun olette eronneet. Mitä varten mitään pitäisi kertoa? Sen sijaan voit kertoa että itse olet aiemmin ollut alistuva kynnysmatto. Exän seksihistoriaa ei sinun tarvitse eritellä vaan voit sanoa että sinun pitää käydä testeissä ennen uuden kanssa sänkyyn menoa.

Vierailija
4/5 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö.. Jokainen vastuuntuntoinen seksuaalisesti aktiivinen henkilö käy testeissä tietyin väliajoin???

Vierailija
5/5 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelle pitäisi kertoa tai olla kertomatta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän