Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkomielteinen ihastus?

Vierailija
01.04.2016 |

En tiedä olisiko tästä hyvä puhua terapeutille vai meneekö tää jossain vaiheessa ohi. Olen siis ihastunut erääseen henkilöön jota silloin tällöin näen. Aina näkemisen jälkeen mietin häntä 24/7, siis oikeasti koko ajan, en saa unta. Yritän aina mennä paikkoihin jossa tiedän tämän miehen olevan ja olen opetellut hänen auton rekkarinki ulkoa. Ja sosiaalinen media on totta kai käyty läpi, niin kuin naispuolisten kaverien kuvat ja tykkäykset. Ikinä en ole muihin ihastunut tällä tavalla. Koko ajan päässä sellainen pakottava tarve nähdä hänet ja kun niin ei tapahdu, masennun. Jotenkin tuntuu ihan hirveältä ajatella että en ehkä näe häntä enää tulevaisuudessa tai tulevaisuutemme ei ole yhteinen... Muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän saman tyyppistä. Tai hyvinkin samaa! Ja tilanne on siksikin kauhea, kun ei ole ketään kelle asiasta voisi puhua. Mietin tosissani että kertoisin vaan suoraan ihastukselleni, vaikka siis tiedän että saisin pakit (tai mistä sitä nyt varmaksi tietää mutta semmoinen tunne on), mutta kertoisin siis siksi että se helpottaisi tätä oloa ja pakit saadessani jotenkin "heräisin". Ahdistaa hirveästi. Ehkä se terapeutti ei edes olisi niin huono ajatus?

Vierailija
2/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin sama juttu, mutta ainoa ero on että otin yhteyttä ihastukseen ja pakit tuli..ei se ollut kiinnostunut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset teette, kun ihastuksenne ei ole sosiaalisessa mediassa, eikä puhu itsestään melkein mitään. Ei harrastuksistaan, ei intohimoistaan yms.?

Vierailija
4/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä mies tietoinen siitä, että olet ihastunut?

Vierailija
5/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, ja olen vieläkin ihastunut vaikka olen saanut mieheltä jo kahdet pakit. Onneksi en ota näitä niin vakavasti, mutta olishan se kiva jos välillä vois vaikka ihastua johonkin, joka olis musta kiinnostunut.

Vierailija
6/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään mene avautumaan ajatuksistasi. Miehen pitää tehdä aloite. Jos ei tee, niin sitten ei. Opit elämään fiilistesi kanssa. Minäkin olen oppinut.

Vierailija
7/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä mies tietoinen siitä, että olet ihastunut?

En usko.

Vierailija
8/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanka olette tunteneet? Joskus ihminen ihastuu ihastumisen tunteeseen, ts. itseluotuun mielikuvaan toisesta ihmisestä.

Vierailija
9/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ruokit omaa pakkomiellettäsi tietoisesti. Viestiketjun avaus viittaa siihen että itsekkin tiedostat jollain tasolla olevasi jo vaarallisilla vesillä muuttumassa stalkkeriksi. Mietis omalle kohdalles et joku mies jota et nyt itse saa valita, alkaakin kaivelee fonectasta sun tietoja ja rekkareita yms. Seurailee sua sun lempi kapakkaan ja näkyy marketissa hyllyjen välissä hymyilemässä... creepypastan ainekset jos jatkat. Ole normaali ja ota härkää sarvista. Sano mitä tunnet (lievennä) ja ehkäpä sulla käykin flaksi? Tai sit voit kyyläillä myöhemmin kuinka se panee himassaa jotain joka sit ehkä olisitkin voinut olla sä. Ei olla kivikaudella... nainen voi olla seksikkäämpikin miehen mielestä jos tietää mitä haluaa ja edes yrittää saada sen.

Vierailija
10/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt ensin yhteyttä siihen ihastukseen. Voit saada pakit tai voit saada suhteen. Tai voit menettää mielenkiinnon koska se onkin ällöttävä. Jos ei noilla mene ohi niin sitten ehkä terapiaa. t. mies

Vierailija
11/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka sanoo moi kun näät sen ja kävele ohi jos et muuta kehtaa.. sit voitkin jo ens kerral ihmetellä säätä pysäkillä tai bensiksellä... mihin nyt sitä seuraatkaan. Älä nyt ihmees väijy turpa rullal jossain pensaassa... ihme hissukoita... just näin niitä vanhoja piikoja katkeria syntyy... tik tok... löydät kyllä uuden jos ei herralle kelpaa

Vierailija
12/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen rekkari on?

Vierailija
13/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai kovasti ihastunut ruokkii itse tunnetta. Se on samalla tuskaa ja suurta nautintoa.

Voin kuitenkin lohduttaa, että kyllähän tuo aikanaan lopahtaa. Jos haluat itse päästää itsesi kärsimyksestä nopeasti, niin kerro kiinnostuksestasi miehelle suoraan. Jos tulee pakit tai loukkaavaa tekstiä, eivätköhän sinunkin tunteesi jäähdy ennätysvauhtia. Toinen vaihtoehto on, että lopetat asian katselemisen vaaleanpunaisten lasien läpi ja alat ihan aikuisten oikeesti miettiä onko teillä edes teoreettista mahdollisuutta mihinkään. Eihän mies vain ole varattu? Jos on tai sinä olet, puolisoiden tunteiden ja yhteisen elämän ajatteleminen on yleensä hyvä keino lopettaa haihattelu.

Vierailija
14/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse varattu ja mietin että pitäisiköhän mun erota puolisostani.. Vasta sen jälkeen voisin jonkun aloitteen tehdä.

-Ap

Vierailija
15/39 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit tulee. Miehet ovat aika hiirulaisia kuitenkin. Älä eroa tuollaisen takia. Been there, done that, ja se menee ohi.

Vierailija
16/39 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu

Eroa ja anna perheellesi mahdollisuus tasapainoiseen elämään

Vierailija
17/39 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiempien ketjujen perusteella kyse on pakkomielteestä. Molemmat yhtä sairaita

Vierailija
18/39 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin pakkomielteisestä ihastuksesta viime heinäkuusta eilisiltaan asti. Olen naimisissa oleva keski-ikäinen nainen, mies on entinen työkaveri, aika paljon nuorempi.

En nähnyt miestä välillä moneen kuukauteen, vaikka yritin kaikin keinoin nähdä hänestä edes vilauksen - kuljin hänen työpaikkansa ohi monta kertaa päivässä, joskus seisoskelin bussipysäkillä jota tiesin hänen käyttävän, kaikenlaista typerää.

Viime kuussa näin miehen uudelleen ja juttelimme monta kertaa. Hän oli ihan erilainen kuin fantasioissani, mutta fiksu ja hauska ja äärettömän kiinnostava edelleen. Kunnes eilisiltana...googlaillessani löysin hänen eräälle foorumille kirjoittamansa viestit, satoja ja taas satoja kappaleita. Ja niiden sisältö! Silmäni aukenivat kerrasta. Niin törkeää ja loukkaavaa tekstiä naisista, ulkonäön arvostelua, hirveää kielenkäyttöä...oli kuin hän olisi läimäyttänyt minua kasvoille, vaikka ei henkilökohtaisesti koskaan mitään minun ulkonäöstäni sanonutkaan.

Siihen loppui se ihastus. En tiedä toivoisinko ap:lle samaa, mutta minulla on tänä aamuna aika hyvä olo, kun olen vihdoinkin päässyt ei-toivotuista tunteistani eroon.

Vierailija
19/39 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pakkomielteestä pääsee eroon kahdella tavalla. Joko et pidä mitään yhteyttä ko. henkilöön etkä aktiivisesti seuraa esim. facebookissa, vaan käyttäydyt niin kuin häntä ei olisi ollenkaan olemassa. Tällä tavalla ihastus laimenee vähitellen, mutta siihen voi mennä kauan.

Toinen tapa on antaa ihastukselle tilaisuus käyttäytyä idioottimaisesti tai kusipäisesti, jolloin kuvitelmasi hänestä karisevat. Voit esimerkiksi seurata selvin päin sitä, miten hän käyttäytyy humalassa, tai lainata hänelle rahaa jota hän ei maksa takaisin.

Vierailija
20/39 |
02.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoituksesi voisi olla minun. Itselläni samanlainen tilalle. Olen ihastunut yhteen ja samaan mieheen jo yli kahden vuoden ajan. Tutustuimme työpaikassani jossa hän kävi asiakkaana. Hän ei tiedä ihastumisestani.

Nyt kun olen vaihtanut työpaikkaa näen häntä sillointällöin tai kun näen hänen autonsa menen ihan sekaisin.

Olen naimisissa ja hän seurustelee ja näin saa olla. En ikinä jätä miestäni koska rakastan häntä.

Mutta silti tämä ihastus on mielessäni jatkuvasti, kuvittelen meitä yhteen ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme