Miksi joka akka on rumia töherryksiä täynnä nykyään?
Näyttävät merimiehiltä, eivätkä sellaiset heteroille kelpaa.
Kommentit (63)
Itse olen menossa tatuinnin poistoon. Olen 40v mies. Niistä on tullut niin noloja, kun kaikilla bb-spedeillä ja muilla fruittareilla on niitä.
Harmittaa kun muutamat naiset joista olisin ollut kiinnostunut on jostain syystä päättäneet hakata itsensä täyteen rumia kuvia. Tyyliin joitain puita tai oksia käteen tai trampstamp alaselkään. Kullä siinä valitettavasti maku menee.
Oma päätös toki, mutta ymmärtävätköhän he ettei miehet yleisesti pidä tatuoinneista naisella vaikka heillä itsellä olisi niitä?
Tästä ketjusta huomaa, kuinka vanhoilliset asenteet monella on.. Vai että pirinistejä.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun muutamat naiset joista olisin ollut kiinnostunut on jostain syystä päättäneet hakata itsensä täyteen rumia kuvia. Tyyliin joitain puita tai oksia käteen tai trampstamp alaselkään. Kullä siinä valitettavasti maku menee.
Oma päätös toki, mutta ymmärtävätköhän he ettei miehet yleisesti pidä tatuoinneista naisella vaikka heillä itsellä olisi niitä?
Onko käynyt mielessä, että nämä naiset eivät ehkä elä miehiä varten?
Vierailija kirjoitti:
Nuo tatuoinnit alkaa olla patujen ja ikääntyneiden rouvien juttuja. Nuoret eivät ole enää kiinnostuneita näistä vanhusten jutuista.
Joo, jos 18-25-vuotiaat ovat patuja ja ikääntyneitä rouvia. Mielestäni tatuoinnit ovat nyt paaaaljon yleisempiä nuorilla kuin omassa nuoruudessani 90-luvulla.
No lällälää ketä kiinnostaa :D ite olisin ainakin tatuointeja täynnä jos ois varaa, ei muitten mielipiteet kiinnosta.
T. Nainen
koska jotkut ihmiset eivät ole pinnallisia ja joitakin ei kiinnosta mitä muut ajattelee, jokainen päättäköön itse ihostaan, ei se teille kuulu. enkä omista tatuointia itsekään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa, kuinka vanhoilliset asenteet monella on.. Vai että pirinistejä.
Päinvastoin, tatuoinnin on 90-luvun mennyt juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan niin käsittämättömältä, että ammattitaitoni olisi mitätöity tatuointieni vuoksi.
Onneksi tatuoinnit eivät ole enää muodissa missään muualla, kuin täällä takapajulassa eli suomessa:
http://yle.fi/uutiset/tatuoinnit_eivat_ole_enaa_trendikkaita_-_paitsi_s…
Ehkä hitaimmatkin kohta täällä tajuavat hävetä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan niin käsittämättömältä, että ammattitaitoni olisi mitätöity tatuointieni vuoksi.
Ei tässä ammattitaidosta kyse ole, vaan siitä että ovat rumia. Miehet eivät pidä tatuoinneista naisilla.
Hahahahahaahaha. Taas yksi karju, joka oikeasti uskoo jokaisen naisen elämäntehtävän olla miellyttää juuri häntä.
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan:
Ei pidä tatuointeja hienoina = vanhoillinen
Pitää tatuointeja hienona = Nykaikainen cool jne?
:-D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tatuoinnit eivät ole enää muodissa missään muualla, kuin täällä takapajulassa eli suomessa:
http://yle.fi/uutiset/tatuoinnit_eivat_ole_enaa_trendikkaita_-_paitsi_s…
Ehkä hitaimmatkin kohta täällä tajuavat hävetä niitä.
Muualla töherryksiä poistetaan nolona, täällä wt-porukkaa painaa vieläkin hihat ylös käärittyinä pitkin juottoloita.
Vierailija kirjoitti:
No lällälää ketä kiinnostaa :D ite olisin ainakin tatuointeja täynnä jos ois varaa, ei muitten mielipiteet kiinnosta.
T. Nainen
Tatuoinnit varmasti sopivat tyyliisi (Eli tähän lapselliseen no lällälää ketä kiinnostaa tyyliin) oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ammattitaidosta kyse ole, vaan siitä että ovat rumia. Miehet eivät pidä tatuoinneista naisilla.
Nooh. Ehkä isot tytöt pystyy elämään sen kanssa, ettei miehet tykkää. Pääasia että itte tykkää :) !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttävät merimiehiltä, eivätkä sellaiset heteroille kelpaa.
Onneksi omat tatuointini eivät ole töherryksiä. Ja vaikutat sellaiselta ihmiseltä jo tämän perusteella jolle en edes halua "kelvata". :D
10-20 vuoden päästä kaikki tatuoinnit näyttää töherryksiltä.
Minä puolestani olen 24-vuotias nainen, enkä ikinä ole harkinnutkaan tatuoinnin ottamista. Tekstitatskat ovat huomisen tribaalit, sugar skullit hetken päästä tramp stampeja. Nekin kun on ollut joskus tosi cool.
Jep, ehkä mäkin kykenen elämään sen tiedon kanssa, etteivät miehet tykkää mun tatskoista.
nimim. ensi kuussa viides tatuointi
Tatuoinnit ovat aika karmean näköisiä vanhukaena