Miksi joka akka on rumia töherryksiä täynnä nykyään?
Näyttävät merimiehiltä, eivätkä sellaiset heteroille kelpaa.
Kommentit (63)
Mä en ole. Eikä mulle tule, mut minusta tatuoinnit on hienoja. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat tatuointini eivät ole töherryksiä. Ja vaikutat sellaiselta ihmiseltä jo tämän perusteella jolle en edes halua "kelvata". :D
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001149432.html
Jotenkin vain kun katsoo miten naisellinen nainen on ennen ollut ja nyt pirinistin näköinen. Surullista.. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omat tatuointini eivät ole töherryksiä. Ja vaikutat sellaiselta ihmiseltä jo tämän perusteella jolle en edes halua "kelvata". :D
Millaiselta vaikutan?
Ne haluaa varmistaa, että sä et lähesty niitä iskemismielessä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiselta vaikutan?
En ole tuo, jolta kysyit, mutta mulkulta. Puhut akoista ja töherryksistä. Vaikutat ikävältä ja epäkunnioittavalta ihmiseltä.
Minä ja mieheni ollaan tatskattomia. Molemmat ollaan 30-vuotiaita. Aletaan olla harvinaisuuksia. Tykätään tatuoinneista kyllä. Ei vaan ole tullut mieleen semmosta tuherrusta mitä jaksais oikeasti loppuelämänsä ihollaan katsella.
Mulla ei ole myöskään. Eikä mullekaan tule, enkä niistä pidäkään. Nuoruudessani todellakin ainoastaan linnakundeilla ja merimiehillä näitä oli. Olen 40v, en 70v.
Ei ainuttakaan tatuointia eikä tule!
Koska tatuoidut naiset ovat todella seksikkäitä. Niin myös kuvattomat :P
Mun porukat ei ikinä antais anteeksi jos sellasen hankkisin. Tässä maailmassa ei ole niin hyvää tatuoinnintekijää joka osaisi OIKEASTI tehdä tyylikästä.
Ei kiitos. Laitan ne rahat muuhun kun johonkin rumaan leimaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja mieheni ollaan tatskattomia. Molemmat ollaan 30-vuotiaita. Aletaan olla harvinaisuuksia. Tykätään tatuoinneista kyllä. Ei vaan ole tullut mieleen semmosta tuherrusta mitä jaksais oikeasti loppuelämänsä ihollaan katsella.
Täällä myös kuvaton pariskunta 2 x 37 v. Kumpikaan ei tykkää tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole myöskään. Eikä mullekaan tule, enkä niistä pidäkään. Nuoruudessani todellakin ainoastaan linnakundeilla ja merimiehillä näitä oli. Olen 40v, en 70v.
Isälläni, joka on 59-vuotias, on kaksi tatuointia. Hän on ne itse tehnyt nuoruudessaan joskus 70-luvulla, hän ei ole linnavenkula eikä merimieskään, vaan ihan tavallinen ihminen. Toki merimiehetkin ovat tavallisia ihmisiä.
No kyllä alottaja on aika pitkälti oikeessa, minusta tatuoinnit on rumia ja luonnottomia, tulee väkisinki sellanen entinen nisti mielee, olkoonki kantajansa mielestä vaikka miten "kauniita", olen 33v. nainen eikä yhtäkää tatuointia, samoin inhoan kaikenmaailman lävistyksiä erikoisissa paikoissa, korvakorut nyt tietysti saa olla mutta joku killutin jossai huulessa tai poskessa on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne näyttää kauempaa epämääräisiltä sinertäviltä sottaisilta läiskiltä ihossa. Ei sitä tietysti itse tajua.
Nuo tatuoinnit alkaa olla patujen ja ikääntyneiden rouvien juttuja. Nuoret eivät ole enää kiinnostuneita näistä vanhusten jutuista.
Nörtit hakkaa händynsä täyteen että näyttäis "coolilta". Homma kaatui jo 10 v sitten kun kaikki alkoi hakkaamaan kuvia räpylöihin.
Nörtit hakkaa händynsä täyteen että näyttäis "coolilta". Homma kaatui jo 10 v sitten kun kaikki alkoi hakkaamaan kuvia räpylöihin.
En usko, että sellaista kuvaa löytyisi jota jaksais vuosikymmeniä kattella et aiku kiva. Toivottavasti näillä nuorilla tytöillä on rahat varattuna myös laserpoistoihin sitten kun homssuisena oleminen alkaa kyllästyttää ja haluaa olla vakavasti otettava ja tyylikäs.
Samaa mietin miehistä. Niin urpon näköistä