Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älkää lakatko kynsiä/poistako kynsilakkaa julkisissa kulkuvälineissä

Vierailija
01.04.2016 |

Kiitos!

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret tytöt käyttää Sokoksella surutta omiin huuliin testeri huulipunaa jne meikkaavat/ehostavat ilmaiseksi...Ällöttävää!!!!!

Vierailija
42/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyl vaihtanu vaipan vauvalle, oisko ollu sillon joku 5kk, se kävi nopeesti sylissä kosteuspyyhkeiden avulla. En viittiny pitää toisella kakkoja housussa 45 min bussimatkaa, kun oli vielä istuvassa asennossa. Oli loppukesä, joten ei ollut edes kylmä. Ja onneksi bussissa oli roskis!

Loppukesän helteillä vaihdoit vauvasi paskavaipan bussissa ja jätit sen vaipan vielä bussin roskikseen paskoineen päivineen löyhkäämään?? Jessus sentään... 😨😨

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran junassa lakkasin kun olin menossa treffeille ja kiireessä oli unohtunut. Hävetti kyllä laittaessa kun tajusin kesken kaiken allergikot :/ En aio tehdä niin uudestaan..

Miten voi olla, ettei tule mieleen noin niinku etukäteen, ettei noin tehdä?

Kutsutaan sitä vaikka aivopieruksi. Aina painotetaan vain kainalosuihkeita ja hiuskiinteitä että ei välttämättä käy mielessä mitä kaikkea listalla voisi olla. Voihan joku saada kalankin hajusta allergiakohtauksen. Välillä vaikea heittäytyä sairaiden kenkiin näin terveenä kun ei muuten tarvitse miettiä näitä asioita.

Vierailija
44/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten sukiminen on kanssa ällöä. Irtohiukset ja hilse lentää muiden päälle.

Vierailija
45/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran junassa lakkasin kun olin menossa treffeille ja kiireessä oli unohtunut. Hävetti kyllä laittaessa kun tajusin kesken kaiken allergikot :/ En aio tehdä niin uudestaan..

Kutsutaan sitä vaikka aivopieruksi. Aina painotetaan vain kainalosuihkeita ja hiuskiinteitä että ei välttämättä käy mielessä mitä kaikkea listalla voisi olla. Voihan joku saada kalankin hajusta allergiakohtauksen. Välillä vaikea heittäytyä sairaiden kenkiin näin terveenä kun ei muuten tarvitse miettiä näitä asioita.

Minä olen terve, mutta inhoan silti kynsilakan ja poistoaineen hajua. Kotona lakkaan avoimen ikkunan ääressä. Mutta ehkä kaikki eivät sitten ole niin herkkiä.

Vierailija
46/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaan monesti kun työmatka kestää bussilla 45 min, välillä ylikin. Siinä lakkaa ja ehtii kuivuakin!

Kotona tulis vaan kiire ja lakat ois sotkussa. Bussissa istuu vaan paikoillaan. Hyötykäytän siis tämän tylsän pitkän matkan!

Iltasin oon jo niin poikki, kun oon hakenu lapset tarhasta, tehny ruuan ja laittanu kimpsut ja kampsut valmiiks seuraavaa päivää varten ja vihdoin lapset nukkumaan! Menen itsekin miltei heti sänkyyn, joten niille, jotka sanoo, että lakkaa illalla, niin en jaksa! :D

Komppaan tätä.

Muut ihmiset istuu hiljaa bussissa tai tuijottaa somea minä lakkaan kynsiä. Kyllä sitä saa tulla sanomaan jos ei toiminnastani pidä tai vaihtoehtoisesti voi siirtää itsensä bussin toiseen päähän.

Kyllä se haju leviää sinne bussin taaksekin ja siellä istuessa on vaikeampi paikallistaa syyllistä. Jatkossa aion sanoa, jos lakkailija on lähellä. 

Vierailija
47/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lakkaan kynteni missä vaan, niin kauan ku joka paikassa haisee tupakka!!

Vierailija
48/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän listaan vois lisätä omenoiden syömisen. Tosi helppo eväs varmasti, mutta omena-allergisena on mulle aivan tuskaa kun vierustoveri kaivaa omenan esille ja aloittaa rouskuttamisen.

Vierailija
49/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyh. Onneksi en ole julkilakkaajia kohdannut. Lopetin kynsilakan käytön kokonaan kun aloin tutkia, mitä sen katkun takana onkaan noin kemiallisesti ja järkytyin. Ei ole ihmiskeholle tarkoitettuja moiset liuottimet.

Hajusteista puheen ollen, juuri viimeksi meni teatterireissu pipariksi kun sain pahan päänsäryn edessä istuvan odööreistä. Tykkäsin itsekin aikoinaan erilaisista hajuvesistä, kunnes vanhemmiten herkistyin.

Vierailija
50/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap Tampereelta?

Vierailija
51/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap Tampereelta?

Miten niin, onko siellä paljon lakkailijoita?

Vierailija
52/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen terve, mutta inhoan silti kynsilakan ja poistoaineen hajua. Kotona lakkaan avoimen ikkunan ääressä. Mutta ehkä kaikki eivät sitten ole niin herkkiä.

No sehän se suurin aivopieru olikin, että unohdin kuinka haisevaa se kama on :D

Vierailija
53/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Haista vittu, hajuyliherkkämigreeniäpäräpaska! Nyt ainaki lakkaan joka bussi ja juna reissulla kynnet ja poistan lakan, jotta voin lakata kynnet uudestaan!!!!!

Vierailija
54/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen osunut samaan bussiin kynnenlakkaajien ja hiuskiinteen töhöttäjien kanssa Jyväskylässä. Olivat parikymppisiä tyttöjä ja ruuhkabussissa ei voinut siirtyä kauemmas.

Vierailija
55/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meikkaamiseen tulee, ymmärrän, että pölisevät, helposti leviävät/sotkevat ja vahvalta tuoksuvat tuotteet ovat liikennevälineessä ei-toivottuja, mutta toisaalta en ymmärrä sitä, mitä haittaa esimerkiksi huulipunan tai kulmakynän lisäämisestä on bussissa. Voihan joku olla tietysti niillekin niin allerginen, ettei siedä niitä lähistöllään. -3

Vierailija
56/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä meikkaan bussissa, en siis varsinaisesti aloita meikkaamista siinä, vaan tarkistan esim. rajaukset, ja jos on ripsiväriä varissut tmv. pyyhkäisen pois, lisäilen puuteria tai jotain. Ei pitäisi häiritä ketään.

Bussissahan ei saa myöskään syödä, joten miksi saisi lakata kynsiä? Purkkihan voi vaikka kaatua ja pilata penkin.

Vierailija
57/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkaan monesti kun työmatka kestää bussilla 45 min, välillä ylikin. Siinä lakkaa ja ehtii kuivuakin!

Kotona tulis vaan kiire ja lakat ois sotkussa. Bussissa istuu vaan paikoillaan. Hyötykäytän siis tämän tylsän pitkän matkan!

Iltasin oon jo niin poikki, kun oon hakenu lapset tarhasta, tehny ruuan ja laittanu kimpsut ja kampsut valmiiks seuraavaa päivää varten ja vihdoin lapset nukkumaan! Menen itsekin miltei heti sänkyyn, joten niille, jotka sanoo, että lakkaa illalla, niin en jaksa! :D

Oho onpas tätä alapeukutettu! Aprillia:Dd

Vierailija
58/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Haista vittu, hajuyliherkkämigreeniäpäräpaska! Nyt ainaki lakkaan joka bussi ja juna reissulla kynnet ja poistan lakan, jotta voin lakata kynnet uudestaan!!!!!

Komppaan! Vittu jossei voi elää täällä ilman et pitää kaikki kieltää nii älkää ihmetelkö et kaikki tekee päinvastoin :Ddd

Vierailija
59/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lakkaa kynsiä, meikkaa tai suihkuta hiuslakkaa, mutta pakko myöntää, että hajuvettä saatan kyllä laittaa

Vierailija
60/62 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskille vaan käräyttämään ei ne bussit ole tarkoitettu meikkaamista varten