Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ihan rikki, oon pettänyt rakkaimpiani

Vierailija
01.04.2016 |

Pääsiäinen meni kosteissa merkeissä tunturissa siskon ja miehensä plus minä ja mieheni. Olin la niin humalassa että lähdin mökille muiden jäädessä vielä baariin. Havahduin en tiedä mihin aikaan kun minua hyväiltiin, luulin, että se on mieheni en edes silmiä aukaissut. Sitten siinä sekstatessa huomasin että on "kookkaampi" mies ja avasin silmäni ja se olikin siskoni mies. Tämä on ihan painajaista 😢.

Siskon mies nyt yrittää rauhoitella minua ettei asiasta kerrottaisi koska molemmat olimme niin humalassa eikä se merkinnyt mitään. Minulla taas on sellainen olo, että hän on tahallaan käyttänyt minua hyväkseen. Jos kerron, hajoaa kaikki jos en hajoan vain minä sanoi mulle 😢. Mitä tekisit?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut sinun vikasi. Sana on seksuaalinen ahdistelu ja hyväksikäyttö, ja se on rikos. Tee ilmoitus.  Yritä saada mies ensin tunnustamaan tekstarilla.

Totta helvetissä syyllistää sinua, kun tietää tehneensä väärin. Ainahan raiskaus on tekijän mielestä uhrin vika ja on kaikkea muka lieventävää asianhaaraa. Vai onko? Älä sinä syyllistä itseäsi. Nukuit ja olit puolustuskyvyttömässä tilassa. Siskonmies luuli, että voi panna sinua ilman että tajuat ja ei jää kiinni.

Sinun ei tarvitse poliisille sanoa, että luulit että se oli miehesi, vaan sanot että heräsit sukupuoliyhdyntään ja käskit miestä lopettamaan. Jos hän ei lopettanut eihin, se oli raiskaus.

Sinun ei tarvitse sääliä siskosi miestä yhtään. Se on sika,et sinä.

Vierailija
22/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten siskollesikin parempi, että tajuaa erota siitä. Jos mun mies tekisi noin siskolleni, se olisi satavarma, että sympatiani olisi siskoni puolella. Miestäni en siinä tilanteessa uskoisi. Siskoni on rehellinen ihminen.

terv. 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ilmoitusta poliisille. Ethän halua että siskosi lasten seurassa olisi ahdistelija/raiskaaja? Tuskin. Syy ei ole sinun vaan siskosi sairaan miehen.

Vierailija
24/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aiheutettu känni. Kukaan ei kaatanut viinaa kitusiisi, vaan teit sen ihan itse.

Siis lankosi harrasti kanssasi seksiä. Makasi sinut vai raiskasi? Siinä on vissi ero.

Mutta turha ummistaa, kun huonot on jo housuissa.

Vierailija
25/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa pahentaa vielä se, nyt ainakin luulette trolliksi, että ollaan mieheni kanssa jätetty ehkäisy pois. Lopetin pillerit 2kk sitten. Lapsi saa tulla kun on tullakseen... Tää on ihan täyttä painajaista! Mut ok, kerron tänään miehelleni.

Ap

Vierailija
26/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko yleensä miehesikin tulla sua panemaan silloin kun nukut?:0

Vierailija
27/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aiheutettu känni. Kukaan ei kaatanut viinaa kitusiisi, vaan teit sen ihan itse.

Siis lankosi harrasti kanssasi seksiä. Makasi sinut vai raiskasi? Siinä on vissi ero.

Mutta turha ummistaa, kun huonot on jo housuissa.

Sehän siinä onkin se syy miksi koen itseni ihmispaskaksi. Kun kiihotuin koskettelusta ja annoin. Miksi en erottanut ettei ollut oma mies kuin vasta sitten kun oli jo liian myöhäistä??? Arvaa vaan etten ole ylpeä omasta humalastani.

Ap

Vierailija
28/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annatko yleensä miehesikin tulla sua panemaan silloin kun nukut?:0

Tietenkin 😊

Ap

Vierailija
29/29 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh. Tässä taas esimerkki että humalassa panemisen pitäisi olla kategorisesti kiellettyä. Tosta on niin vaikea sanoa ja todistaa kuka teki mitä mutta äijä saataisiin ainakin tuomiolle humalaisena seksin harrastamisesta. Ja jos nainen nostaa syytteen raiskauksesta se tarkoittas että naista ei voisi syyttää humalassa panemisesta. Minusta tällä tavalla saisi ainakin tähän hommaan jotain tolkkua. Ja me miehet, ainakin selväjärkiset, ymmärrettäis että humalassa paneminen on riski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan