Oon ihan rikki, oon pettänyt rakkaimpiani
Pääsiäinen meni kosteissa merkeissä tunturissa siskon ja miehensä plus minä ja mieheni. Olin la niin humalassa että lähdin mökille muiden jäädessä vielä baariin. Havahduin en tiedä mihin aikaan kun minua hyväiltiin, luulin, että se on mieheni en edes silmiä aukaissut. Sitten siinä sekstatessa huomasin että on "kookkaampi" mies ja avasin silmäni ja se olikin siskoni mies. Tämä on ihan painajaista 😢.
Siskon mies nyt yrittää rauhoitella minua ettei asiasta kerrottaisi koska molemmat olimme niin humalassa eikä se merkinnyt mitään. Minulla taas on sellainen olo, että hän on tahallaan käyttänyt minua hyväkseen. Jos kerron, hajoaa kaikki jos en hajoan vain minä sanoi mulle 😢. Mitä tekisit?
Kommentit (29)
En tiedä ihan on omasta itsetunnostasi kiinni. Miksi et sanonut miehelle ei?
Mä luultavasti kertoisin. Ja hyväksikäyttöhän toi on.. hankala tilanne !
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan minä sitten kun se oli jo liian myöhäistä :(
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis sanoit EI siinä kohtaan kun huomasit että kyseessä ei ollutkna oma miehesi? Ap, jos näin kävi, ET OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ!
Rikosilmoitusta kehiin ja keskustelu oman miehen kanssa asiasta.
Olet nukkumassa ja humalassa ja joku tulee koskettelemaan sinua, niin se ei ole sinun vikasi. Nykylainsäädännöllä on rikollistakin. Ap sinulla ei ole mitään hävettävää, soita vaikka tukinaiseen jap yydä heiltä neuvoja miten tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäinen meni kosteissa merkeissä tunturissa siskon ja miehensä plus minä ja mieheni. Olin la niin humalassa että lähdin mökille muiden jäädessä vielä baariin. Havahduin en tiedä mihin aikaan kun minua hyväiltiin, luulin, että se on mieheni en edes silmiä aukaissut. Sitten siinä sekstatessa huomasin että on "kookkaampi" mies ja avasin silmäni ja se olikin siskoni mies. Tämä on ihan painajaista 😢.
Siskon mies nyt yrittää rauhoitella minua ettei asiasta kerrottaisi koska molemmat olimme niin humalassa eikä se merkinnyt mitään. Minulla taas on sellainen olo, että hän on tahallaan käyttänyt minua hyväkseen. Jos kerron, hajoaa kaikki jos en hajoan vain minä sanoi mulle 😢. Mitä tekisit?
Eli siis siskosi mies löysi sinut nukkumasta ja raiskasi baarista tultuaan. Tämä on syytä ymmärtää ensimmäisenä.
Jos vähän osaa lukea rivien välistä niin eiköhän se ollut ihan kännistä pettämistä jota nyt koitetaan selitellä jotta omatunto kestäisi tämän erheen.
Melkein uskoin :D mutta aika hyvä provo pitkästä aikaa ja siitä bonuspisteet sinulle :)
Onko tuo rauhoittelu tapahtunut tekstareilla? Tuo on nimittäin uusi raiskausilmiö, josta on ulkomaisessa mediassa varoiteltu. Eli date-rape tyylisissä tilanteissa raiskaaja laittelee viestejä uhrille, jossa kutsuu tilannetta seksiksi (raiskauksen sijaan!) ja koittaa saada uhrin sanomaan jotain viestissä, joka oikeudenkäynnissä sitten jättäisi epäilyksen uhria kohtaan. Raiskaaja saattaa esim kiittää "ihanasta illasta" tai jos tietää että uhrilla on poikaystävä, juurinki sanoa että "ei kerrota pettämisestä mitään." Törkeää psykologista peliä, jonka raiskaajat osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Siis sanoit EI siinä kohtaan kun huomasit että kyseessä ei ollutkna oma miehesi? Ap, jos näin kävi, ET OLE TEHNYT MITÄÄN VÄÄRÄÄ!
Sanoin tietenkin heti että lopeta ku huomasin ettei se ollut mieheni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sanoin tietenkin heti että lopeta ku huomasin ettei se ollut mieheni.
Ap
No sitten hän raiskasi sinut. Mene lääkäriin ja psykologille ensiksi, seuraavaksi lakimiehen ja poliisin luo. Yritä jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo rauhoittelu tapahtunut tekstareilla? Tuo on nimittäin uusi raiskausilmiö, josta on ulkomaisessa mediassa varoiteltu. Eli date-rape tyylisissä tilanteissa raiskaaja laittelee viestejä uhrille, jossa kutsuu tilannetta seksiksi (raiskauksen sijaan!) ja koittaa saada uhrin sanomaan jotain viestissä, joka oikeudenkäynnissä sitten jättäisi epäilyksen uhria kohtaan. Raiskaaja saattaa esim kiittää "ihanasta illasta" tai jos tietää että uhrilla on poikaystävä, juurinki sanoa että "ei kerrota pettämisestä mitään." Törkeää psykologista peliä, jonka raiskaajat osaa.
Tekstareilla ollaan kommunikoitu kyllä puheluiden lisäksi. Oikeasti tuntuu niin pahalle, että olen juonut itseni siihen kuntoon, että tällaista voi edes tapahtua 😢.
Siskon mies nyt yrittää syyllistää mua etten kertoisi, heillä lapsiakin. Ei halua rikkoa perhettään ja mun ja siskon välejä. En minäkään sellaista halua! Ja omalle miehelle jos kertoisin niin se ois oksat pois! En tiedä mitä tekisi. Tää on niin kauheaa painajaista 😐
Ap
Siis saat kännissä maata omassa sängyssä ihan rauhassa ja jos joku tulee sinua koskettelemaan ja panemaan ja jatkaa vaikka sanot ei niin se on raiskaus. Voin kuvitella mikä shokki on kun on humalassa ja SISKON MIES jyystää menemään...ei sitä varmaan meinaa todeksi uskoa. Syy ja häpeä ei ole sinun vaan siskon miehen!
Viimeisin viesti jonka laittoi oli että olit niin humalassa ettei sua kukaan usko ja voisit ajatella myös vähän siskoasi ja kummilastasikin 😐
Ap
Kertoisin ja tekisin rikosilmoituksen.