Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut feministit niputtavat kaikki miehet yhteen, vaikka välttävät yhteenniputtamista muissa yhteyksissä?

Vierailija
01.04.2016 |

Minäkin olen sitä mieltä, että on järjetöntä niputtaa mm. maahanmuuttajat kaikki yhteen nippuun, mutta jostain syystä miesten kustannuksella saa vapaasti vitsailla. Ihan niin kuin kaikki miehet olisivat vihollisia tai automaattisesti etuoikeutettuja. Riittää että olet 150cm pitkä ärrävikainen erityisherkkä mies ja olet menettänyt "valkoisen heteromiehen" tuomat etuoikeudet. Silti sinun kustannuksella saa pilailla, koska "kyllä miehet kestävät ja muutenkin ovat ei-sorrettuja".

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä myös miesvalta johtotehtävissä on huono asia, vaikka sukupuolella ei ole feministien mielestä merkitystä. Eikä niiden "miesten" sukupuolta voi sitä paitsi edes tietää, ennen kun heiltä kysyy, että miksikä he itsensä kokevat.

Vierailija
2/46 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminstien aika menee keskinäiseen tappeluun ja satunnaiseen vittuiluun valkoisen miehen taakasta eli antaa oman porukkansa itsetuhoutua ja pian kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa useat feministit jakelevat mukahauskoja meemejä miehistä. Eikö tuo ole hieman ristiriitaista jos he kerran vastustavat sukupuolisyrjintää, mutta silti itse harrastavat sitä? Miesten kustannuksella pilailu on feminismin vastaista.

Vierailija
4/46 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa useat feministit jakelevat mukahauskoja meemejä miehistä. Eikö tuo ole hieman ristiriitaista jos he kerran vastustavat sukupuolisyrjintää, mutta silti itse harrastavat sitä? Miesten kustannuksella pilailu on feminismin vastaista.

Etkö ole jo tajunut, he ovat seksistisiä sikoja ja miesvihaajia. 

Vierailija
5/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseenalaistaisin aika vahvasti, ovatko nämä mainitsemanne naiset todella feministejä, koska feminismi ajaa sukupuolten tasa-arvoa. Itselläni feministinä ei tulisi mieleenkään ajella somessa miehille naureskelevia meemejä tai pilkata lyhyitä, erityisherkkiä tai ketään muitakaan miehiä sukupuolensa perusteella. Itse haluan tasa-arvoisen yhteiskunnan jossa ketään ei pilkata eikä syrjitä sukupuolensa perusteella.

Vierailija
7/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseenalaistaisin aika vahvasti, ovatko nämä mainitsemanne naiset todella feministejä, koska feminismi ajaa sukupuolten tasa-arvoa. Itselläni feministinä ei tulisi mieleenkään ajella somessa miehille naureskelevia meemejä tai pilkata lyhyitä, erityisherkkiä tai ketään muitakaan miehiä sukupuolensa perusteella. Itse haluan tasa-arvoisen yhteiskunnan jossa ketään ei pilkata eikä syrjitä sukupuolensa perusteella.

No Facebookin kaksi suurinta feministiryhmää ovat ainakin täynnä noita.

Vierailija
8/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut miehet niputtavat kaikki feministit yhteen?

Vierailija
9/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseenalaistaisin aika vahvasti, ovatko nämä mainitsemanne naiset todella feministejä, koska feminismi ajaa sukupuolten tasa-arvoa. Itselläni feministinä ei tulisi mieleenkään ajella somessa miehille naureskelevia meemejä tai pilkata lyhyitä, erityisherkkiä tai ketään muitakaan miehiä sukupuolensa perusteella. Itse haluan tasa-arvoisen yhteiskunnan jossa ketään ei pilkata eikä syrjitä sukupuolensa per

Aloitus ja kommentit ovat kaikki saman naisettomaksi jääneen katkeran henkilön tuotetta.

Vierailija
10/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä olet jotain muuta kuin feministi?

Vierailija
11/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut miehet niputtavat kaikki feministit yhteen?

Tai naiset.. enemmän näen yleistyksiä naisista, kuin feministeistä. Osa feminismiyleistyksistä on ihan paikkansa pitävää nykyään, valitettavasti.

Vierailija
12/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele asiasta noilta joiltakin feministeiltä. Mistä me tiedettäisiin.

Vierailija
13/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien feministi tarkoittaa miehiä vihaavaa? Tasa-arvosta on kyse. Ne on poikkeuksia jotka muusta puhuvat.

Vierailija
14/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien feministi tarkoittaa miehiä vihaavaa? Tasa-arvosta on kyse. Ne on poikkeuksia jotka muusta puhuvat.

Ehkä noin 10 vuotta sitten. Et varmaan ole juuri seurannut nykyfeminististä diskurssia.

T. Entinen feministi, nykyisin sanon olevani egalitaristi

Vierailija
15/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten sinä olet jotain muuta kuin feministi?

Jokainen kuitenkin määrittelee itse sen ryhmän ja nimityksen minkä itselleen antaa. Itse määrittelen oman feminismini aika samalla tavalla kuin tämä lainaamasi kirjoittaja. 

Joskus tosiaan ihmettelen onko feminismi revennyt jo liian laajalle ja voinko itseni määritellä ensisijaisesti feministiksi. Kaikki ismit vuosien saatossa leviävät kuin pullataikina ja kunnes ne määritellään uudelleen kaikki näkemykset mahtuvat saman sateenvarjon alle.

Esim. omaa käsitystäni feminismistä vastaa Nobelin rauhanpalkinnolla palkitun Nadia Muradin rohkeus asettua häpeään perustuvasta kulttuuristaan huolimatta nähtäväksi seksuaalisen väkivallan ja sodankäynnin selviytyjänä. Hänestä toivottavasti alkaa uusi voimaallistuminen kulttuurinsa naisten parissa. Me too-ilmiöön taas suhtauduin jo alusta varovaisen epäillen, pelkäsin että se menettää uskottavuutensa menemällä pahasti laukalle.

Toistaiseksi en kuitenkaan ole parempaa määritelmää keksinyt tasa-arvokäsitykselleni ja olen feministi.

Vierailija
16/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs me voitais tehdä tälle asialle? Onko jollain hyviä ideoita, ihan vaikka jokapäiväiseen elämään? On niin paljon ihmisiä jotka haluaa vaan kärjistää ja yleistää asioita...

Vierailija
17/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Oikea feminismi ajaa sukupuolten välistä tasa-arvoa, niin, että siitä hyötyy kumpikin sukupuoli. Miesvihaajat on sitten asia erikseen.

Itse olen feministi enkä todellakaan inhoa miehiä. Otan ihmiset yksilöinä.

Vierailija
18/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä noin 10 vuotta sitten. Et varmaan ole juuri seurannut nykyfeminististä diskurssia.

T. Entinen feministi, nykyisin sanon olevani egalitaristi

Ketä kiinnostaa seurata jonkun pienen piirin diskursseja ja muutenkin ärsyttää kokososiologihevonp...abingo jota viljellään kaikessa julkisessa keskustelussa. Aina on jokin yksi suunta vallalla joka aatteessa. Laasanenlaasanentasoteorialaasanen - konservatiivipsykologi jenkeistä! Missä asialliset miesasiamiehet?

t. Feministi, koska olen ollut aina feministi ja koen asian tärkeäksi (en ole kommentoimasi). Rakenteet katsos, valta, seuraa ympäristöäsi. En vihaa miehiä. En ole feministipalstoilla, kolmas aalto ei oikein ole hallinnassa enkä myöskään perusta ihmisistä jotka vaihtavat näkemyksiään mitäänmerkitsemättömien asioiden perusteella tyyliin koska "mua ärsyttää tuo puoluejohtaja" - kaikesta voi oppia ja omaksua uusia näkökulmia.  

Vierailija
19/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministit kerskuu kuinka heidän ansiostaan miehillä on useita tapoja olla mies. Kuitenkin feministit suosikkipilkkakirveet on haukkuminen homoksi, manletiksi, naisettomaksi ja pienimunaiseksi. Eli feministit kuitenkin oikeasti rankkaavat ykköseksi sen alfa-uroksen. Iso buu tekopyhille feministeille. Onneksi Suomestakin tulee muhamettilainen ja saa femarit sitten ihan omasta syystään nauttia sen tuomista mahdollisuuksista.

Mikäli tarkoituksesi ei ole ainoastaan provoilla (mitä pidänkin loppulauseesi vuoksi todennäköisenä vaihtoehtona), kertoisitko ystävällisesti missä kohtaat näitä miestenhaukkuja_feministejä_? 

Jos tosielämässä kohtaat tuollaisia ihmisiä, tiedäthän että sinulla ei ole mitään velvollisuutta jäädä kuuntelemaan ja keskustelemaan tuollaisten ihmisten kanssa. Ilkeistä ihmisistä ei ole mitään iloa eikä heihin kannata tuhlata kallista aikaa.

Vierailija
20/46 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessahan feminismillä ajetaan sukupuolten tasa-arvoa (tai se ainakin oli alunperin tavoite), mutta itse termi "feminismi" on tasa-arvon kannalta ihan epäonnistunut. Sama kuin kristittyjen ja muslimien tasa-arvoista kohtelua ajavan liikkeen nimi olisi "muslimismi".

Feminismi on nimensä takia helppo ymmärtää väärin(?) vain naisten etuja ajavaksi aatteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi