Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä läheisyys ja kommunikointi on naiselle niin tärkeää?

Vierailija
01.04.2016 |

Voihan ystäviään ja itseään halailla. Keskustella voi somessa ja vaikka auttavissa puhelimissa jos ahdistaa. En ymmärrä miksi mies pitäisi yhdistää aina vaimonsa tarpeeseen saada läheisyyttä ja keskusteluseuraa?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nyt ovat ihmisen perustarpeita ja erottavat ihmisen eläimistä aika lailla.

Vierailija
2/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ainakaan ole. Olen ihan mielelläni yksin eikä mun tarvi kellekään jatkuvasti vuodattaa eikä purkautua. Läheisyyttäkään en liiemmälti kaipaa, mies sitä on enemmän vailla. Eli meitä naisiakin on monenlaisia, älä yleistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se itseasiassa edes ole. Tuota esiintyy vaan puheissa, mut ei sitä arvosteta kuitenkaan.

Vierailija
4/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikille ole. Meitä naisiakin on tosi eri luontoisia. Itse olen hyvin introvertti ja ahdistun liiasta läheisyydestä tai puheesta jolla ei ole oikeaa asiasisältöä. Harmi kyllä, minä taas olen törmännyt lähinnä puheliaisiin ja läheisyydenkaipuisiin miehiin, ja en pysty sellaisten kanssa parisuhteeseen koska se iholle tunkeminen ahdistaa (ja niitä ahdistaa minun vetäytyvyyteni).

Vierailija
5/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa nainen sitä keskusteluseuraa haluaa PELKÄSTÄÄN mieheltään.

Mutta muuten sanoisin, näin naisena, että parisuhde jossa ei ole läheisyyttä, fyysistä eikä henkistä (se keskusteluyhteys) on mueöestäni ihan turha. Miksi eläisin ihmisen kanssa joka ei halua jakaa elämäänsä minun kanssani?

Vierailija
6/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat niitä ydinjuttuja läheisessä ihmissuhteessa. Läheisyys vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja luottamusta. Jos ihmiset ei kommunikoi, ei mitään suhdetta ole olemassakaan.

Mikä olisi motiivi olla parisuhteessa jossa ei juuri kommunikoida eikä läheisyyttä ole?

Vierailija
7/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoinpa nainen sitä keskusteluseuraa haluaa PELKÄSTÄÄN mieheltään.

Mutta muuten sanoisin, näin naisena, että parisuhde jossa ei ole läheisyyttä, fyysistä eikä henkistä (se keskusteluyhteys) on mueöestäni ihan turha. Miksi eläisin ihmisen kanssa joka ei halua jakaa elämäänsä minun kanssani?

Lisään että olen myös introvertti ja tarvin omaa rauhaa paljon myös. En todellakaan mitään jakamista 24/7. Mutta todellakaan en näe mitään mieltä parisuhteessa jossa eletään omia elämiä. Mieluummin elän yksin.

Vierailija
8/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä ihmeessä miten eroaa tarpeesta työntää lihasauva naisen emättimeen? Kai sen silmälläkin näkee että ne kuuluvat yhteen.

Vierailija
9/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ymmärrä, oletan että olet sinkku?

Typerä provo muutenkin, ei ihan toimi nämä mukanokkelat vasta-avaukset.

Vierailija
10/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mitäpä sitä miehen kanssa keskustelemaan, ihan se on kuin päätään betoniin hakkaisi. Minä en kaipaa mieheltä mitään, en seksiä, en läheisyyttä, en keskustelua. Itse asiassa panen äijän ulkoruokintaan, miksi minä sitä tuossa pitäisin tilaa viemässä, sotkemassa ja haisemassa? Turhaketta.

Vierailija
11/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla eläimillä on ihan näitä samoja tarpeita. :)

Vierailija
12/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystäväni on paljon enemmän läheisyydenkaipuinen kuin minä. 😁

Tykkää myös puhua paljon vaikeistakin asioista ja minä olen sellainen, joka vaan mieluummin miettii hiljaa itsekseen.

Vierailija
13/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi olla puoliso ihmiselle joka ei halua kommunikoida ja jolta ei saa läheisyyttä? :D Miksi se kommunikoimaton haluaisi olla parisuhteessa ylipäätään?

Vierailija
14/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat niitä ydinjuttuja läheisessä ihmissuhteessa. Läheisyys vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ja luottamusta. Jos ihmiset ei kommunikoi, ei mitään suhdetta ole olemassakaan.

Mikä olisi motiivi olla parisuhteessa jossa ei juuri kommunikoida eikä läheisyyttä ole?

Ja yhdyntä vahvistaa yhteenkuuluvuutta. Läheisyyttä voi olla halailemalla lapsia tai kavereita, mutta ei mies voi munaansa niihin työntää.

Ja kyllä ihmiset kommunikoivat olemalla yhdessä, muutama sana päivässä on kommunikaatiota. Ei siihen tarvita keskusteluja syvällisesti, asioita voi ajatellakin, ei keskustella toisen kanssa.

Vierailija
15/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarve kommunikointiin ja läheisyyteen on aivan perustarve laumaeläimillä, ihminen ei tässä suhteessa eroa muista laumaeläimistä millään tavalla.

Vierailija
16/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi olla puoliso ihmiselle joka ei halua kommunikoida ja jolta ei saa läheisyyttä? :D Miksi se kommunikoimaton haluaisi olla parisuhteessa ylipäätään?

Yhdyntä on miehelle hyvää kommunikaatiota. Paljon tärkeämpää se on kuin keskustella lasten vaatteista tai päivän politiikasta naisen kanssa.

Vierailija
17/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
18/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yhdyntä vahvistaa yhteenkuuluvuutta. Läheisyyttä voi olla halailemalla lapsia tai kavereita, mutta ei mies voi munaansa niihin työntää.

Ja kyllä ihmiset kommunikoivat olemalla yhdessä, muutama sana päivässä on kommunikaatiota. Ei siihen tarvita keskusteluja syvällisesti, asioita voi ajatellakin, ei keskustella toisen kanssa.

Penetraatio ilman mitään muuta järkevää kommunikointia tai välittämistä osoittavaa läheisyyttä harvoin vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja jos se on se olennaisin yhteenkuuluvuuden vahvistamisen muoto, miksei mies työnnä sitä munaansa kavereihinsa ja ota vastaan munaa kavereiltaan? Se kun kerran vahvistaisi yhteenkuuluvuuden tunnetta..?

Vierailija
19/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyntä on miehelle hyvää kommunikaatiota. Paljon tärkeämpää se on kuin keskustella lasten vaatteista tai päivän politiikasta naisen kanssa.

Dziisös jotkut kommuni erikoisilla tavoilla! :'D Enpä haluaisi olla teidän sukujuhlissa, huh!

Vierailija
20/26 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Penetraatio ilman mitään muuta järkevää kommunikointia tai välittämistä osoittavaa läheisyyttä harvoin vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta. Ja jos se on se olennaisin yhteenkuuluvuuden vahvistamisen muoto, miksei mies työnnä sitä munaansa kavereihinsa ja ota vastaan munaa kavereiltaan? Se kun kerran vahvistaisi yhteenkuuluvuuden tunnetta..?

No kun ei mies ole yhdessä kavereiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme