Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon hiukset

Vierailija
01.04.2016 |

Vähän tyhmä kysymys, mutta taipuuko vauvatukka aina kiharalle vai onko lapsellani luonnonkiharat? Siis esimerkkinä oma taapero jolla kunnon korkkiruuvipehko joka ulottuu puoleen selkään (2-vuotias), pelottaa katoaako nuo kiharat jos leikkaa lyhemmälle mallille nuo hiukset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla katosi, samoin lapsella. Taipuisuus jäi.

Vierailija
2/5 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sillä taitaa luonnonkiharat olla. Meillä on ollut vauvasta asti molemmilla ihan suorat ja päätämyöten laskeutuvat hiukset. 

Luulen, että tuossa käy niin että kun leikkaat lyhyemmäksi sen taaperon hiukset, ne menee entistä säkkärämmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin 4-vee tytöllä ei ainakaan vielä kadonnut korkkiruuvikiharat vaikka ne leikattiinkin huomattavasti lyhyemmäksi mitä olivat lapsen ollessa 3-vuotias. Hiukset on nyt lyhyet ja edelleen kunnon korkkiruuvit

Vierailija
4/5 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverin 4-vee tytöllä ei ainakaan vielä kadonnut korkkiruuvikiharat vaikka ne leikattiinkin huomattavasti lyhyemmäksi mitä olivat lapsen ollessa 3-vuotias. Hiukset on nyt lyhyet ja edelleen kunnon korkkiruuvit

Bloody hell, en osaa ilmaista itseäni. Eli tytön hiukset siis leikattiin lyhyeksi kun tämä oli 3-vuotias ja sama lyhyt malli on pidetty siitä lähtien. Hänellä oli kunnon korkkiruuvit pidemmillä hiuksilla ja korkkiruuvit on edelleen myös tällä lyhyemmällä hiusmallilla.

Vierailija
5/5 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalla katoaa, osalla lisääntyy.

Kaverini lapsilla oli pitkät kiharat, kouluikään mennessä suoristu.

Minun lapsilla oli vähän taipuisat, mutta kouluikään vetäs kunnon kikkurat ( jotka vaan "pahenee" , ainakin jos lapsilta kysytään)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän