Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletteko joutuneet käsikähmään teinin kanssa?

Vierailija
01.04.2016 |

Itse en ole mutta yksi tyttö on niin hurja että käy äitinsä päälle. Tyttö saattaa kadota päiviksi, pyörii jossain ihme porukoissa. Muut lapset ovat ihan ok, mutta tämä yksi on aika ongelmainen. Sossu ei muuten usko äitiä, tyttö satuilee niin hyvin. Äitinsä yritti saada tytölle apua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin perheissä on usein yksi lapsi joka on kamala... Sitten ihmetellään joukolla kuinka täydellisellä vanhemmalla on kamala lapsi.

Vierailija
2/6 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käsikähmään. Mutta tytöllä oli tapana "rangaistukseksi" nipistää jostain ikävästä paikasta minua niin, että teki todella kipeää.

Kerran sitten nimistin takaisin kaikin voimin hänen käsivarrestaan. Tuli kunnon mustelmat. Lopetti sitten siihen. Ei ollut jotenkin uskonut, että se tekee aivan sairaan kipeää. Eli leikillisyyttä oli ollut näissä nipistämisissä, vaikka olin moneen kertaan kehottanut lopettamaan. 

Mutta tällä nyt ei varsinaisesti ole aloituksen kanssa mitään tekemistä, sorry.  Ihan on kiltti tavallinen teinityttö tämä minun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tyttö lyö ihan tosissaan, äidilleen tuli mm hammaslääkäri reissu.

Vierailija
4/6 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu siltä, että tuossa tytön tapauksessa moni asia on mennyt vikaan jo ennen väkivaltaa. Jos kaikki on kunnossa, tytön ei tarvitse käyttäytyä tuolla tavalla.

Vierailija
5/6 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se teini, jonka kanssa äitini joutui käsikähmään. Pienenä rangaistu remmillä, revitty hiuksista, annettu risua yms. Äiti ollut pitkään enimmäkseen vuokranmaksaja ja ruuan kaappiin tuoja, ei mitään yhteyttä ollut juuri koskaan. Elin omaa elämääni jo 14-vuotiaana, menin ja tulin miten halusin. Yleensä kuitenkin suht ok ajoissa olin kotona. Kuitenkin äidillä ja minulla tuli jotain riitaa ja hän alkoi estämään kotoa lähtöäni keskellä päivää. Siitä seurasi se, että lopulta äitini nosteli minua riveleistä seinälle. Päädyin lopulta onneksi lastenkotiin monen mutkan kautta, minut puoliksi kasvattanut täti auttoi meitä. 

Saatoin olla ongelmanuori, mutta olin myös väkivallalla kasvatettu ja huomiotta jätetty.

Vierailija
6/6 |
01.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin tuo kammoteini. Äiti täysin sekopää, narsistinen ja itsekeskeinen. Lähdin kotoa heti kun pystyin enkä sen koommin ole hänelle puhunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi