Kissa sai hepulin
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mun kissa saa joka ilta hepulin ja sinkoilee ja rymisee hetken ympäriinsä kuin ohjus ja tulee sen jälkeen viereen kököttämään ja nuolemaan sulkiaan niinku mitään ei olis tapahtunut. :D
I love you too.
Meillä tuo säntäily alkaa illalla/yöllä kun valot sammuu ja muut menee nukkumaan. Kissa alkaa singota ympäri kämppää kuin viitapiru, laukkaa miljoona kertaa portaat ylös alas ja rämpyttää lelujaan ohi mennessään. Aikansa sinkoiltuaan hän menee keittiöön rouskuttamaan naksujaan ja tulee sitten meidän sänkyyn nukkumaan.
Meillä kissa on ihan ballistisella radalla käytyään isolla asialla . Tai tultuaan ulkoa sisälle . Myös iltahepulit kuuluu asiaan. Matot rullalle ja tassut sutiii.
Munkin kissa saa hepulin joka ilta. :D
Mun ystäväni kissa sinkoilee niin, että kerran tippui taulutkin seiniltä. :'D
Meidän kissin hepulipäiväkirja:
Aamulla kun ihminen herää, olen söpö ja lähestyttävä.
Aamuruoan jälkeen olen adhd, pitkin seiniä korvat luimussa juokseva kissa. Haluan vaania ja leikkiä sotaleikkejä.
Sitten väsyn ja olen pitkin pituuttani ja minua saa hoivata ja helliä, nautin siitä.
Herään ja nälkä, kaipaan huomiota ja rakkautta häntä pystyssä.
Saan ruokaa, en kaipaa ihmistä ja juoksen ja jämistän taas, vaanileikki jatkukoot.
Väsyttää, menen ihmisen viereen.
Nälkä, lähden ihmisen vierestä, ja tykkään siitä tasan tarkkaan siihen asti kun se antaa mulle tuoretta ruokaa. En välitä siitä ihmisestä enää.
Paitsi illalla, kun taas nälkä ja uloskin voitais kai mennä.
Ulkoilun jälkeen ei nukuta, paitsi ihmistä.
Onneksi se jättää makkarin ovensa auki. Jos siis en ärsytä sitä meluamisellani liikaa..=)
mikään ei ole niin ihana kuin kissan hepulikohtaus. ellei jää alle
Vierailija kirjoitti:
sinkoilee riivattuna
sun pitää soittaa paikalle joku, joka osaa karkoittaa riivaajan kissastasi.
Kissa on saanut paranoidisen psykoosin. On syytä viedä piikille heti.
Ja hepulin jälkeen ollaan niin cool . Ilme on ihan viaton , ai minäkö muka.
Vaan minulla ku ei ole kissoo. En tarvihe.
Mun kissa saa joka ilta hepulin ja sinkoilee ja rymisee hetken ympäriinsä kuin ohjus ja tulee sen jälkeen viereen kököttämään ja nuolemaan sulkiaan niinku mitään ei olis tapahtunut. :D