Kehu miestäsi tässä ketjussa
Täällä valitetaan niin paljon huonoista miehistä ja miten kaikki menee päin pyllyä niin vastapainoksi tällainen ketju.
Eli kerro mikä miehessäsi on hyvää ja miksi rakastat häntä ❤
Ei mitään negatiivista tähän ketjuun!
Kommentit (32)
Mulla on maailman ihanin mies :)
Parasta on, että kaikesta pystyy keskustelemaan. Ei tarvitse nalkuttaa tai tapella. Sanoo vaan, että nyt kuuntele, mulla on paha mieli tästä. Ja naps, asiat korjaantuu, osaa kuunnella ja muuttaa tekemisiään.
On myös luotettava, komea, hauska, urheilullinen, hyvä työ, rehellinen, hyvä sängyssä, rakastaa mua, hyvissä väleissä perheeseensä sekä mun perheeseen, kannustava, kiitollinen, kohtelias, herrasmies, muttei silti mikään tossu, huomaavainen. Ja tietysti plussaa, että ollaan usein samaa mieltä :Dd
Oon niin iloinen että olen löytänyt tämmöisen miehen, ja muistan sen kyllä sille näyttää... <3
Vierailija kirjoitti:
Miks helvetissä naiset on suhteessa, jos ei oo muuta hyvää sanottavaa miehestä, kuin et: "Sillä on maailman paras vaimo"? Tätä forumia lukiessa aina tajuaa, kuinka heikkoja suurin osa naisista on, surullista :( Tehkää jotain asioille, älkääkä marmattako kokoo aikaa täällä fprumeilla, et mikä on vialla elämässänne! Ärsyttää tollanen säälittävä saamattomuus.
No tuo "paras vaimo"- juttu oli kyllä ihan pilke silmäkulmassa kirjoitettu.
Mieheni on komea ja seksikäs<3 Jos kerron hänelle tunteistani hän aina kuuntelee. Hän kykenee ottamaan kritiikkiä vastaan ja haluaa jatkuvasti kehittyä. Hän on aina hoitanut asiat ennenkuin ehdin vihjaista edes. Hän huolehtii ja välittää onnellisuudestani. Hän on sosiaalisesti lahjakas ja kaikkien ystävä. Olen ylpeä hänen saavutuksistaan. Hän saa minut aina rauhoittumaan ja päästämääm irti stressistä. Hän haluaa että kaikki unelmani toteutuvat <3
Poikaystäväni on hauska, spontaani ja ei säikähdä pienestä. :) Vaikka kuinka olen itkeä räkinyt tai ottanut puheeksi asioita jotka vaivaa, hän ottaa aina kainaloon ja puhuu asiat halki mun kanssa.
Poikaystäväni on komea ja miehekäs. Hyvä sängyssä, huolehtii minunkin nautinnostani. Ei ole liiallisen pihi (eksäni vaati viiden sentin velat maksettavaksi, tässä suhteessa paljon rennompaa rahapolitiikan suhteen, tykkään kun ei tarvitse laskimella laskea kuinka paljon on velkaa omalle seurustelukumppanilleen).
Luonteensa on puhdasta kultaa; lempeä ja hellä. Ei suutu helpolla, ei riehu tai huuda, ei ole todellakaan väkivaltainen. Ei tykkää riidellä, joten mahdolliset erimielisyydet selvitetään rauhallisella ja kehittävällä keskustelulla. Fiksu, ei kaikissa asioissa niin hirveän kirjaviisas mutta maalaisjärkeä runsaasti & hän on myös eläin- ja lapsirakas, arvostan kovasti näitä piirteitä.
Osoittaa rakkauttaan sanoilla ja teoilla: paijaa, pussaa, kehuu, joskus yllättää esim. kukkakimpulla, suklaalla tai lempisiiderilläni. Tykkää kävellä käsi kädessä, kantaa painavan laukkuni, keskustelee mielellään kiinnostuksenkohteistani. Tämä hemmottelu saa minut tuntemaan itseni arvokkaaksi ja maailman ihanimmaksi naiseksi.
Olen niin kiitollinen universumille ja kohtalolle, että tapasin tämän maailman ihanimman ja kultaisimman miehen ja sain hänet itselleni. En olisi voinut kuvitellakaan ennen hänen tapaamistaan, että maailmassa voi olla noin ihania ihmisiä. Arvostan häntä niin älyttömän paljon, ja haluan toki antaa samalla mitalla takaisin. Hyvä kiertämään jne.
Oot tosi rakas mulle, Lavrusha <3
Mieheni on paras ystäväni, luotettuni ja loistava isä lapsellemme. Hän on älykäs, huomioonottava, antelias, ystävällinen ja saa minut nauramaan. Hyvä ruoanlaittaja ja kätevä muutenkin käsistään ;)
Puluseni on reipas, nuori 23-vuotias ainutlaatuinen aviomieheni. tekee taloremppaa ja auttaa kotihommissa, käy lapsien kanssa jokapäivä ulkoilemassa että äiti saa levähtää. Osaa laittaa ruokaa. Huolehtii ruokaostoksista. Ja kaikki tämä vain kuulemma siksi että hän rakastaa vaimoaan. Rakastan pulustani aina<3
Mieheni on loistava isä jolle perhe ja lapset ovat aina etusijalla. Ahkera ja kiltti. Ei juopottele, petä eikä hillu kavereiden kanssa ympäriinsä. Ei tupakoi eikä yhtään tatuointia, jee! :)
Ihana, hyvä sängyssä, kivan näköinen mun silmään, hyvä tekee ruokaa, rakastaa lapsiamme ihan älyttömästi ja haluaa niitä lisää. Kestää mun kiukkuiluja (ja mä sen). Ollaan ihanasti samanlaisia vaikka ollaan ihan mielettömän erilaisia. Hassusti sopivia. :)
Vierailija kirjoitti:
Miks helvetissä naiset on suhteessa, jos ei oo muuta hyvää sanottavaa miehestä, kuin et: "Sillä on maailman paras vaimo"? Tätä forumia lukiessa aina tajuaa, kuinka heikkoja suurin osa naisista on, surullista :( Tehkää jotain asioille, älkääkä marmattako kokoo aikaa täällä fprumeilla, et mikä on vialla elämässänne! Ärsyttää tollanen säälittävä saamattomuus.
Miehet eivät kyllä ymmärrä huumoria... Ai niin, tätäkään ei olisi saanut sanoa.
Komea, seksikäs ja kuuma, rakastava ja huolehtiva. Älykäs ja taitava töissään. Hän tekee kotitöitä ja pitää minusta hyvää huolta. Huomaavainen upea rakastaja ja hyvä isä, rauhallinen ja kiltti. Kertoo minulle joka päivä miten paljon minua rakastaa ja minua haluaa. Rakastan häntä yli kaiken ja olen onnekas kun saan olla hänen kanssaan <3
Mieheni on ihana, huomaavainen, kohtelias ja osoittaa minulle päivittäin kuinka paljon minua rakastaa <3
On vain täydellinen minulle <3 enkä ikinä vaihtaisi pois!