Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis puoliso, mies ei välitä

Vierailija
31.03.2016 |

Olemme nelikymppinen pariskunta, oltu jo 15 v avioliitossa. Itse olen, iästäni huolimatta, hoikka ja vielä ihan mukiinmenevän näköinen nainen. Pidän huolta itsestäni ja olen huolehtiva ja ystävällinen miehelleni. Mutta olen alkanut ihmettelemään tätä mieheni yhä vähenevää mielenkiintoa minua kohtaan ( paitsi seksin suhteen).Kun tulen esim kotiin hän ei vaivaudu edes sohvalta tervehtimään vaan jatkaa telkun katselua ihan kuin olisin ilmaa. Koko illan tuijottaa joko telkkua tai on netissä. Eli ne ovat hänelle mielenkiintoisempia kuin minä? En tiedä mitä ajatella, onko hän vain väsynyt (väsynyt minuun?) tai onko hänellä kenties jotakin muuta ajateltavaa. Onko kenelläkään kokemusta samanlaisesta tilanteesta tai ehdotuksia miten tulisi toimia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä huomiota arvostaisi kuitenkaan.

Vierailija
2/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on kuitenkin venyneet imettämisestä. Rakkauden huuma jatkuu tasan 2 vuotta. Sen jälkeen on arki ja sillä mennään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetapa kehittää niitä henkisiä ominaisuuksia, ulkonäkö on loppujenlopuksi aika kertakäyttöinen ilo.

Vierailija
4/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Dear ladies, pitkässä suhteessa sillä ulkonäöllä ei ole enää niin väliä. Hän on katsellut sinua jo sen +15 vuotta, joten hän on tottunut sinun kauneuteen.

2. Perinteinen keissi, sinusta on tullut miehellesi itsestäänselvyys. Eli jotain tarttis tehrä.

Vierailija
5/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hyvin sulla tilanne kuitenkin jos 15 vuoden jälkeen alkaa tuollainen kohtelu. EIköhän tohon aika moni vaimo joudu tottumaan jo paaaaaljon aiemmin:D

Vierailija
6/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä? Vientiä riittäisi kyllä muuallakin, mutta kun ei viitsisi erota. Toinen samassa tilanteessa oleva.

Vierailija
7/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki ymmärrän sen, ettei pitkässä parisuhteessa ihastella toisen ulkonäköä juuri lainkaan. Olen kuitenkin myös huomaavainen ja ystävällinen miehelleni; en ole koskaan laskenut asioita enkä etenkään parisuhdetta ulkonäön varaan. Mutta kun kodin ulkopuolella saa mukavaa palautetta ja mielenkiintoa miehiltä, olisi sitä tietty ihana saada omalta elämänkumppaniltaankin. Tuntuu, että illat menee ihan yksin, kun miehellä fokus netissä ja telkussa. Kysyinkin neuvoja, mielenkiintoista olisi saada niitä myös teiltä miehiltä? Mikä pitkässä parisuhteessa sytyttäisi? En haluaisi lähteä etsimään kipinää elämääni avioliiton ulkopuolelta, vaikka hyvin helppoa se kyllä olisi.

Vierailija
8/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä mitä vastauksia rouva saa. Eikö toi ole joka miehen unelma. Yleensähän täällä inistään kun ukko tai akka rupsahtaa.

Vierailija
9/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia sä puhut itsestäsi niinkuin olisit joku mummo jo? Nelikymppinen nyt ei millään ole vielä kovin vanha eikä rupsahtanutkaan ulkoisesti, sisäisesti sitten voikin olla jo aivan tylsä ja mummoutunut. Olisiko siitä kyse? Jos jotenkin tuo epävarmuus omasta iästäsi näkyy? Ei se nyt kauhean kiinnostavaksi ihmiseksi tee, ei miehen eikä naisen näkökulmasta.

Samoilla linjoilla siis muiden kanssa. Ulkonäöllä ei vanhassa liitossa ole väliä, henkisellä yhteydellä paljonkin.

Vierailija
10/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 5 kirjoittaja tässä ja olen mies kuten kaikki varmaan arvas.

Mulla taas kävi toisinpäin. Vaimo notkui Facessa ja mitä muutakaan liene teki koneella, varmaan jutteli miesten kanssa. Minä katsoin yksin telkkaria tai kävin lenkillä tms. Halasin ja pussasin. Seksiä harrastettiin noin kerran viikossa, tylsää jyystämistä. Noin 10 vuotta asuttiin yhdessä.

Rakastatko vielä miestäsi? Mitä hän ajattelee, jos menet hänen syliin kun katsoo tv:tä? Oletko keskustellut hänen kanssaan? Mun on vähän vaikee miehenä mitään vinkkejä antaa, koska minä olin meidän suhteessa se joka antoi huomiota enemmän kun sain ja ymmärrän teidän "tuskanne".

Vierailija
11/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä akasta tullut samanlainen sen jälkeen kun sai lapsen,pariin vuoteen on kuin minua ei olisi olemassakaan,paitsi tietenkin silloin kun autossa on tankki tyhjä tai jotain vastaavaa,pillusta ei nähdä kuin unta.

Vierailija
12/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nostaa ihan vaan kissan pöydälle ja sanoa miehellesi noi asiat ihan suoraan.Jos et pysty puhumaan niin kirjoita.Sano että hänen käytöksensä viestittää ettet ole hänelle enää kovin tärkeä ja mietit onko järkevää jatkaa suhdetta.Mies joko alkaa tsemppaamaan tai haluaa erota itsekin.

Vierailija
13/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki ymmärrän sen, ettei pitkässä parisuhteessa ihastella toisen ulkonäköä juuri lainkaan. Olen kuitenkin myös huomaavainen ja ystävällinen miehelleni; en ole koskaan laskenut asioita enkä etenkään parisuhdetta ulkonäön varaan. Mutta kun kodin ulkopuolella saa mukavaa palautetta ja mielenkiintoa miehiltä, olisi sitä tietty ihana saada omalta elämänkumppaniltaankin. Tuntuu, että illat menee ihan yksin, kun miehellä fokus netissä ja telkussa. Kysyinkin neuvoja, mielenkiintoista olisi saada niitä myös teiltä miehiltä? Mikä pitkässä parisuhteessa sytyttäisi? En haluaisi lähteä etsimään kipinää elämääni avioliiton ulkopuolelta, vaikka hyvin helppoa se kyllä olisi.

No tuo sun aloitus pisti kyllä heti miettimään, että ajattelet että koska olet niin kaunis niin ei nyt aviomies voi mitenkään olla kyllästynyt:D Eli oli musta sori pikkaisen itserakkaan kuulloinen aloitus. Ehkä sun pitäis miettiä oletko muuten miten läsnä miehesi elämässä (sen lisäksi että olet ystävällinen). Teettekö yhdessä juttuja joista molemmat tykkää?  Laitatko liikaa miehesi varaan eli onko sulla tekemistä ja harrastuksia? Sehän voi olla että sun miehellä on jotain juttuja menossa ettei se jaksa sinua huomioida. Stressiä yms. Sähän voisit ehdottaa että tekisitte jotain yhdessä. Sehän voi olla ihan niinkin simppeliä että menette yhdessä kävelylle. Aloita pienestä ja katso tuleeko mitään muutosta.

Vierailija
14/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, käyn kävelyllä melkein joka ilta.yksin. Kysyn mieheltäni joka ilta, lähteekö mukaan, ja yleensä vastaus on ettei jaksa. Laitan ennen töihin lähtöä meille aamiaisen jonka mieheni saa sänkyyn (!). Minulla on kaappi täynnä viehättäviä alusvaatteita joita myös käytän. Nekään eivät kummoista innostusta saa (treenaan 5krt viikossa, joten ei ole kyse siitä, että näyttäisin niissä yököttävältä). Joskus kammottava ajatus hiipii mieleeni, näinkö nämä elämäni illat nyt sitten tulevat menemään? Miksi minun pitää kaikessa olla proaktiivinen ja huolehtiva, mutta mies voi maata sohvaperunana ja silti täällä annetaan ymmärtää, että tässäkin tapauksessa vika olisi vain itserakkaan naisen ? Ja kyllä mieheni katselee kauniita naisia muualla. Oma kaunis vaino vain ei taida enää kiinnostaa, siitä murheeni.

Ap

Vierailija
15/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesti 5 kirjoittaja tässä ja olen mies kuten kaikki varmaan arvas.

Mulla taas kävi toisinpäin. Vaimo notkui Facessa ja mitä muutakaan liene teki koneella, varmaan jutteli miesten kanssa. Minä katsoin yksin telkkaria tai kävin lenkillä tms. Halasin ja pussasin. Seksiä harrastettiin noin kerran viikossa, tylsää jyystämistä. Noin 10 vuotta asuttiin yhdessä.

Rakastatko vielä miestäsi? Mitä hän ajattelee, jos menet hänen syliin kun katsoo tv:tä? Oletko keskustellut hänen kanssaan? Mun on vähän vaikee miehenä mitään vinkkejä antaa, koska minä olin meidän suhteessa se joka antoi huomiota enemmän kun sain ja ymmärrän teidän "tuskanne".

Mites siun vaimo on reagoinu, kun olet osoittanut hänelle huomiota ja läheisyyttä?

Vierailija
16/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä akasta tullut samanlainen sen jälkeen kun sai lapsen,pariin vuoteen on kuin minua ei olisi olemassakaan,paitsi tietenkin silloin kun autossa on tankki tyhjä tai jotain vastaavaa,pillusta ei nähdä kuin unta.

No ole hyvä ihminen isä sille lapsellesi ja tasavertainen aikuinen ja kumppani vaimollesi. Sillä se oikenee. Ei ole mikään ihme ettet pillua näe. Ei kai sillä vaimolla kahden lapsen hoitamiseen voimat riitä.

Vierailija
17/17 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täällä vähän samat fiilikset. Tosin, ollaan oltu yhdessä vasta ihan muutama vuosi.

En kuvittele olevani mikään missi, mutta ihan mukiinmenevä nainen kuitenkin.

Mies ei huomioi ollenkaan. Ei seksiä ei hellyyttä, ei mitään.

Aikani yritin mutta torjuntoja saaneena, loppui halu yrittää.

En tiedä miten tästä eteenpäin, mies ei halua asioista puhua, suuttuu vain jos koetan nätisti kertoa mitä kaipaisin.

Rakastan kuitenkin, hankala tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi