kuunteleeko kukaan enää cd-levyjä?
Kommentit (30)
Ehkä yksi kerta per levy, siinä samalla kun koneelle kopioin.
Minä kuuntelen. Mutta olenkin 39 vuotias vanhus
Kuuntelen ja ostan nimenomaan kirppiksiltä :)
T. 17v (ilmeisesti vanhus)
Kuuntelen. Olen sillä tavalla vanhus.
En muilla tavoin juuri kuuntelekaan.
Voisin kuunnella jos olisi toimiva soitin
Cd:t, kasetit tai vinyylit, mitäs sitä muuta tarvitsee. Suoratoistopalveluissa on niin järkyttävän huono valikoima. Kai se kelpaa, jos turistilähtöisesti kuuntelee musiikkia.
Kuuntelen ja kuuntelen vinyylejäkin. Kumpiakin erittäin hyvien kaiuttimien kautta.
Minä kuuntelen,mutta tunnen itseni friikiksi kun nykyään kaikki muut tuntuvat kuuntelevan vain netistä ladattua musiikkia :D Kyllä kirppiksillä näkyy olevan myynnissä cd-levyjä,eli kaipa joku niitä sieltä ostaa.Saahan kaikki elokuvatkin ladattua netistä,silti kirpparilla dvd:t menevät aika hyvin kaupaksi.Kannattaa tosin laittaa mahdollisimman alhainen hinta,olen nähnyt cd:tä 1-2€ hinnalla,ja muutaman kirpparilta ostanutkin.
Kuuntelen, autossa varsinkin, mutta toisinaan myös kotona, vaikka koneeltakin aika usein kuuntelen. Edellisen kerran ostin levyn reilu kuukausi sitten.
Ikää on 31 vuotta.
Lopetin joskus 1998 kieppeillä jonka jälkeen kuuntelin niitä vasta koneelta / mp3-soittimesta rippauksen jälkeen.
Kirpparilta niitä tuskin kovin moni ostaa, ainakaan mitään NRJ Hits #34. DVD-levyjä ei ainakaan osta kukaan vaikka hinta olisi 10 senttiä per levy.
CD-kotelotkin on kauheen rumia ja menee käytössä äkkiä pilalle.
Saatan joskus ostaakin ja kopioida tietokoneelle.
Autossa on cd-soitin mutta myös monta usb-liitäntää muistitikuille ja niitä tulee käytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Lopetin joskus 1998 kieppeillä jonka jälkeen kuuntelin niitä vasta koneelta / mp3-soittimesta rippauksen jälkeen.
Kirpparilta niitä tuskin kovin moni ostaa, ainakaan mitään NRJ Hits #34. DVD-levyjä ei ainakaan osta kukaan vaikka hinta olisi 10 senttiä per levy.
Miksei DVD-levyjä muka ostaisi kukaan? Itse ostan vielä elokuvia DVD:nä ihan kaupasta, koska minulla ei ole bluraytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei DVD-levyjä muka ostaisi kukaan? Itse ostan vielä elokuvia DVD:nä ihan kaupasta, koska minulla ei ole bluraytä.
Jengillä on nykyään netflixit, maksukanavat ja muut hömpötykset sekä aina niin kätevä piratismi. Makuunikin on viittä vaille konkurssissa, liikkeet taitaa olla veistonopettajan sormilla laskettavissa ja nekin elää irtokarkkimyynnillä.
Ilmaisilta telkkarikanaviltakin tulee joka päivä ainakin yksi jotenkin kelvollinen elokuva.
Ainakin kaikki jotka ovat kiinnostuneita äänenlaadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo "ei kukaan osta"-tyyppi ei itse osta,ja uskoo että hänen mielipiteensä on sama asia kuin totuus.
Mä ainakin ostan "vanhanaikaisesti" sekä cd-levyjä että dvd-levyjä,samoin moni tuttuni.
Kuuntelen ja ostan usein kirppiksiltä! Mun mielestä niissä on tunnelmaa ja teen hyviä löytöjä kun ihmiset luopuu levyistä tosi edullisesti. Just ostin Radioheadia ja Ultra brata, joku 0,5 e kipale! :)
Vanhukset saattaa ostaa.