Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

80% naisista haluaa ekstroverttimiehen

Vierailija
31.03.2016 |

Jopa suurin osa introverttinaisista haluaa ekstroverttimiehen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuppisuu jurottaja mies ei ole naisten mieleen.

Vierailija
2/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä uskoa. Minä olen introvertti mies ja sen lisäksi vielä lyhyt, pienituloinen ja munani vain keskikokoinen. Ei ole naisille minun seurani kelvannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ja siksi suomalaiset naiset tätä nykyä mielellään seurustelevatkin mielummin kohteliaiden ja fiksujen  ulkomaalaisten kanssa.

Vierailija
4/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Mihin pyrit tuolla ilmoituksellasi?

Vierailija
5/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisi miehen, jos kirjovehkakin riittää?

Vierailija
6/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti=tuppisuu jurottaja? En _ikinä_ ottais ekstrovertti miestä, valitettavasti. Onneksi omalla miehelläni on hyvät sosiaaliset taidot, vaikka introvertti onkin.:-)

Vierailija
7/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on introvertti, erittäin luova ja pidetty tyyppi.

Vierailija
8/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, ekstrovertti, älykäs, akateeminen, komeaksi kehuttu (mutta vasta ihan viimeaikoina), töissä, en ole kiltti... ja neljä vuotta sinkkuna.

Ymmärrän näitä naisettomuuden aiheuttamia avautumisia palstalla, jossa on paljon naisia. Itsekin mietin usein, mikä minussa on huonosti, kun en pysty löytämään naisystävää.

Mutta ei antauduta misogyniaan, jooko? Yhteiskunnallisissa selityksissä pariutumisesta voi olla jotain perää, mutta esim. Laasasen tasojutut eivät mielestäni ole riittäviä selittämään sitä mitä niitten naisten päässä liikkuu. Sehän me kaikki haluttais silti tietää.

Heh... Tänään on taas se päivä, kun tuntuu, että luovutan ja oon vaan ikuisesti yksin, kun ei se onnistu. Huomenna taas pirteämmällä mielellä.

Oma selitykseni on se, että olen vieraassa ympäristössä uudella paikkakunnalla ja aikuisena ihmisiin tutustuminen on hidasta.

Vierailija
9/9 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä uskoa. Minä olen introvertti mies ja sen lisäksi vielä lyhyt, pienituloinen ja munani vain keskikokoinen. Ei ole naisille minun seurani kelvannut.

Ootsä tällänen

?