Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikael Gabriel osti hulppean luksustalon: Kolme kerrosta, uima-allas, jättimäinen puutarha...

Vierailija
31.03.2016 |

Ilmeisesti räpillä tienaa hyvin ja jätkällä ikää 26v!

Idean talon ostamiseen saanut uniikilta joka on myös räppäri. Ainoa mikä tossa uutisessa pisti silmään on että Mikael aikoo hankkia talonsa pihalle kasvihuoneen jossa voi kasvattaa kurkkuja, tomaatteja ja yrttejä... niin varmaan :D

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016033121342133_vi.shtml

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks se mamu?

Vierailija
42/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onks se mamu?

Äiti on virolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän veikkaisin, että tämän hepun suosio ei tule olemaan monivuotinen ja tulot tippuu hyvin rajusti, ja pankki lunastaa talon aika nopeastikin itselleen. Jos ei tuo heppu ole kavereineen ehtinyt polttaa sitä maan tasalle.

Vierailija
44/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän veikkaisin, että tämän hepun suosio ei tule olemaan monivuotinen ja tulot tippuu hyvin rajusti, ja pankki lunastaa talon aika nopeastikin itselleen. Jos ei tuo heppu ole kavereineen ehtinyt polttaa sitä maan tasalle.

Onpas täällä oudon katkeraa porukkaa.. Ainii mut Suomalaisillehan toi on tyypillistä.

Vierailija
45/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä Cheek osti 1,3millin talon. Mist v*st veti rahat?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000799363.html

Vierailija
46/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä oudon katkeraa porukkaa.. Ainii mut Suomalaisillehan toi on tyypillistä.

En ole katkera, olen realisti :)

Vierailija
47/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole katkera, olen realisti :)

Sun kuvaus ei kovin realistiselta kuulostanut. :) 

Mutta sen talo, mitäpä se sun persettä kutittaa.

Vierailija
48/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä Cheek osti 1,3millin talon. Mist v*st veti rahat?

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000000799363.html

Työstänsä? Jätkän firma painaa ihan mieletöntä tulosta ja kuulemma rahojen kanssa on oltu fiksuja, toisin sanoen sijoitushommat sun muut on varmasti hallussa.

Vierailija
49/59 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään järkeä ostaa 160 000 euron autoa, kun mun käytetyllä 7000 euron Toyota Corollakin pääsee hyvin liikkumaan töihin ja kauppaan.

Vierailija
50/59 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostetaan..

Vierailija
51/59 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Vain Elämää-sarjan ansiosta pysyy pinnalla vielä jonkin aikaa ja saa uusia faneja... Esim minut ;)

Vierailija
52/59 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua miks nää köyhistä oloista kotoisin olevat rikastuttuaan lisäävät kk-kustannuksiaan ostamalla ylisuuren talon, sen sijaan että sijoittaisivat osakkeisiin joista tulee kuukausittain lisää tulovirtaa. Joka kerta sama juttu. Kiva sitten kun keikat loppuu, rahantulo lakkaa ja kk- kulut juoksee edelleen. Not.

Vierailija
53/59 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäkää, millä ilveellä joku Uniikki tienaa selkeesti enemmän kuin vaikka Paleface. Ei voi käsittää...

Vierailija
54/59 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hupaisaa  että puhuu luonnonsuojelun puolesta ja kauhistelee ilmastonmuutosta. Eikö jätkä yhtään tajua ristiriitaa omien valintojensa kanssa?

Vierailija
55/59 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäkää, millä ilveellä joku Uniikki tienaa selkeesti enemmän kuin vaikka Paleface. Ei voi käsittää...

Palefacen tuloista en tiedä, mutta uniikki on yksi rähinä recordsin omistajista, ja koska sillä firmalla pyyhkii hyvin niin uniikinkin raha-asiat on varmaan kunnossa.

Vierailija
56/59 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noilla tuloasiat kunnossa, kun musaura loppuu. Selitys löytyy, kun mietitte kenen kanssa hengaavat. Esim. Instagram.

Vierailija
57/59 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin hupaisaa  että puhuu luonnonsuojelun puolesta ja kauhistelee ilmastonmuutosta. Eikö jätkä yhtään tajua ristiriitaa omien valintojensa kanssa?

Jos Mikael on kasvissyöjä, niin on ainakin jonkun valinnan tehnyt ilmastonmuutoksen estämiseksi.

Vierailija
58/59 |
14.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähden Lento ressukka.

Vierailija
59/59 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos nähnyt kaasvihuonekuvat .