Tapailen miestä, joka on lähes kymmenen vuotta nuorempi.
Nyt hän sitten puhui jo seurustelusta. Olen siis 33v ja hän 25v . Eli haluaisi vakavamman suhteen. Itseäni mietityttää ikäeromme. En ole aiemmin seurustellut nuoremman miehen kanssa. Nuorta ikää ei huomaa kun ulkonäöstä . Tarvitseeko mun ajatella muiden mielipiteitä? Mulla on 12-vuotias lapsi. Kerroin hänelle miehestä. Ikää hän kommentoi, että miksi pitää noin nuori olla. Haluaa kuitenkin tavata. Voiko tämä suhde toimia?
Kommentit (14)
Minä 43 v. ja mies 33 v. ja hyvin pyyhkii. On pikkuinen yhteinen taaperokin meillä :)
Jos teillä synkkaa ja mies haluaa samoja asioita seurustelulta kuin sinä, niin anna mennä vaan. Mä seurustelen nyt miehen kanssa, joka on 7 vuotta mua nuorempi. Kyllä mua ikäero mietitytti ensin, mutta en sitä kyllä muuten käytännössä mieti ollenkaan.
Rakkaus kestää kaiken :-) Pidä tämä.
....tosin 15 vuotta lisää ja olet menopåaussisa ja paikat roikkuu ja ukkos kelpaa vielä kolmekymppisille :-O
...eihän niin käy.
Ikäero ei ole este parisuhteen onnistumiselle. Oma mieheni on mua 12 vuotta nuorempi, ollaan oltu onnellisesti naimisissa jo 17 vuotta.
Mistäs semmosen nuoren miehen löytää..?
Kiinnostais muakin.. ;)
Ei tarvitse ajatella muiden mielipiteitä. Olette kumpikin säällisen ikäisiä, ja jos molemmat tiedätte mitä haluatte, niin mitä se muille kuuluu tai mitä edes muita kiinnostaa.
Ja todellakin se, että synkkaa, ei katso ikää. Eikä ikäero estä mitään. Oleellisempia on muut asiat, onko teillä yhteensopivat arvot, unelmat ja sellaiset. Ikä on aivan epäolennaista.
no mieti vaikka sitä, että sun tyttökin voisi seurustella hänen kanssaan. ikäeron puolesta siis.
Vierailija kirjoitti:
Minä 43 v. ja mies 33 v. ja hyvin pyyhkii. On pikkuinen yhteinen taaperokin meillä :)
Oletpas vanha äiti :(
Jos sovitte yhteen, ikä ei ole olennaista. Isompikin ikäero haipuu mielestä vuoden parin sisällä, kun olette kasvaneet yhteen. Jos teillä on yhteiset tavoitteet ja arvot niin ne on paljon tärkeämpiä.
Kannattaa kyllä puhua ne halki heti alkuun. Tuleeko hän HYVIN toimeen lapsesi kanssa? Haluatteko lapsia? Muutatteko yhteen? Onko jommalla kummalla kunnianhimoiset urasuunnitelmat jotka edellyttää ylitöitä ja/tai työn perässä muuttamista? Oletteko samanlaisia rahankäyttäjiä?
En laskisi mitään sen varaan että rupsahdat yhdessä yössä. Olen melkein 50 ja ihan hyvin pelittää vielä :) Mieheni on 55 ja hän on todella kovassa kunnossa koska pitää itsestään huolta. Ihmiset vanhentuvat todella eri lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpas vanha äiti :(
Hohhoijaa..
Tee mitä tahdot. Mutta jos potkit miehen pellolle ikäeron takia niin älä ihmettele jos seuraava nainen joka häntä jyystää pitää sinua hieman tyhmänä.
Tee niinkuin sydän sanoo äläkä välitä mitä muut miettii, siinä neuvo :) Luulenpa, että tässä maassa on monta muutakin pariskuntaa joiden ikäero on jopa suurempi ja mies on se nuorempi osapuoli.