Miten todennäköisesti paketti tulee perille jos postinumero on väärin
Eli tässä tapauksessa lisätty vahingossa ylimääräinen nolla postinumeron perään. Muuten kuulemma osoite oikein. Löytääkö perille viiveellä?
Kommentit (9)
No hyvä. Ei muuta kun odotellaan sitten
Jos vastaanottaja ja lähettäjä on Suomessa, niin hyvin todennäköisesti löytää perille!
Todennäköisesti seikkailee kauemmin, mutta löytää perille.
Päätellen siitä, että kortti, jossa on postinumero yhdellä väärin, kulkee kuukaudessa perille, niin kilon paketti viipyy matkalla noin 150 kuukautta ylimääräistä.
Jos sielä yksi nolla on liikaa niin tulee kyllä perille.
Vierailija kirjoitti:
Jos vastaanottaja ja lähettäjä on Suomessa, niin hyvin todennäköisesti löytää perille!
Lähettäjä ulkomailla ja itse Suomessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osoitteessa lukee finland niin tulee perille. He lähettävät sen suomeen ja Suomen päässä osaavat katsoa että tulee perille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos osoitteessa lukee finland niin tulee perille. He lähettävät sen suomeen ja Suomen päässä osaavat katsoa että tulee perille
Kiitoksia. On vaan aika kauan seilannut matkalla ja yks toinen myöhemmin samasta paikkaa tilaamani paketti tuli jo eilen.:D siinäkin oli kaupunki kirjoitettu väärin mutta muuten oikein
Voi se löytääkin. Välillä on tullut ihan uskomattomilla osoiterävellyksillä lähetyksiä perille.