Mikä on surullisin elokuva, jonka olet ikinä nähnyt?
Sellainen, jonka takia itkit silmät päästäsi.
Mun on pakko sanoa Tulikärpästen hauta vaikka onkin animaatio, mutta ikinä ennen en ole elokuvan loputtua jäänyt vaan istumaan paikalleni itkemään.
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä ketju. Jotkut nyt luulee, että tässä äänestetään jostakin, ja kommentoi omaa ehdotustaan yhä uudestaan.
Esim. tuo Hachiko - jos siis puhutaan nyt Ghiblin animaatiosta - ei ole edes Suomessa levityksessä, ei ole suomennettu, ja silti mukamas sille nyt on valtavasti eri kannattajia tällaisessa ketjussa.
Get real.
Eiköhän tässä puhuta siitä näytellystä elokuvasta.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä ketju. Jotkut nyt luulee, että tässä äänestetään jostakin, ja kommentoi omaa ehdotustaan yhä uudestaan.
Esim. tuo Hachiko - jos siis puhutaan nyt Ghiblin animaatiosta - ei ole edes Suomessa levityksessä, ei ole suomennettu, ja silti mukamas sille nyt on valtavasti eri kannattajia tällaisessa ketjussa.
Get real.
Ei taideta puhua animaatiosta. Vaan siitä toisesta.
Itse olet ärsyttävä.
Happiness - ironisesti siinä leffassa kukaan ei ollut kovin onnellinen. On siis draamakomedia, mutta minusta lähinnä surullinen.
Breaking the Waves ja Love Story.
Forrest Gumpissa itkettää moni kohta... Jennan torjunta, äidin ja Bubban kuolema... :'(
Nooli Polttouhrit tv-sarja,mutta kyllä se elokuvan keinoin on tehty,ei sitä missään Salkkari.tyylissä kyhätty.
Minua itkettää aina elokuvan Katariina ja Munkkiniemen kreivi alkukohtauksessa, jossa Leif Wager laulaa Regina Linnanheimolle Romanssin eli "sua vain yli kaiken mä rakastan..." Siinä vaiheessa jo tietää, että onni ei kestä (ok, leffassa onnellinen loppu, mutta silti...).
Kaikki suomalaiset elokuvat.Ne on niin huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Dancing in the dark
Tarkoitin siis tietysti dancer
Turner ja Täystuho