Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten ajo-oikeus?!!

Nainen joka matkustaa vain takapenkillä
31.03.2016 |

Siis mun mielestä naisten ajo-oikeus pitäis kokonaan poistaa suamesta!! Naiset on paskoja kuskeja...
Niin moni hyvä jäbä ois elossa ilman naiskuskeja. Prkl... Saudi-Arabiasta vaan mallia tänne suameenki ja naiset pois liikenteestä. JA HUOM. OON ITE NAINEN!!!111

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Joojoo olet nainen.

Vierailija
2/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin nuori naishenkilö ja olen sitä mieltä, että osalta naisista pitäisi ihan oikeasti ottaa kortti pois, muttei läheskään kaikilta. Käyttäydy kuin nainen, aja kuin mies.

Vierailija
4/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikon perusteella, että käyn ilmoittamassa asiattomaksi, mutta olikin niin lutuinen ja söpö, ettei kyllä tarvitse :D

Vierailija
5/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi olen sattunut raskauden aikana kehittämään pippelin, nimittäin jos sitä ei olisi niin minulta otettaisiin nyt kortti pois. Voin ihan huoletta sanoa, että moni nainen on minua parempi kuski, eikä pippelini siitä surkastu pois. Voin myös huoletta sanoa, että moni mieskin on paskempi kuski kuin minä. Antaisin 1,5/5 hyvästä yrityksestä. Yrittämisestä tulee aina palkita, ei rangaista.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
6/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä että monilta naisilta pitäisi ottaa kortti pois mutta vielä useammalta mieheltä pitäisi ottaa samalla. Moni mies ajaa kuin hullu, esimerkiksi ylinopeutta ja kännissä tai huumeissa. Toki jotkut naisetkin.

T: Naiskuski joka ajaa noin 60.000 km vuodessa

Vierailija
7/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilta miehiltä pitäisi evätä ajo-oikeudet. Ap:ltä jäänyt muutama tutkimus aiheesta lukematta. Aika harva nainen saa kuolinuhreja liikenteessä aikaiseksi.

Vierailija
8/10 |
31.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs hyvät jäbät nyt ovat kuolleet naispuolisten kuskien takia? Katsotaanko tilastoja?

Vierailija
9/10 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooks joku transu sitte vai :)

Vierailija
10/10 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen ap, etkö tosiaan ole perille tilastoista, joiden mukaan mies on naista vaarallisempi tien päällä?